![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het leek me toch maar een rare situatie dat er iemand inbreekt, de katten in stukken snijdt en de honden met een geweer staat dood te schieten in uw living en dat is ok, die man moet je gerust laten of je gaat de gevangenis in...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 november 2010 om 19:59. |
||
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Mja, de wet zit wat dat betreft nogal raar in mekaar eh. De praktijk zal wel anders zijn, hoop ik. Ik denk niet dat ik gewoon ga staan toekijken. Maar een geweer...kweeni zenne. Ik zit nu ni heel den avond naar de TV te kijken terwijl ik ne riot klaar heb liggen in mijn armen. |
|
|
|
|
|
|
#343 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.tomongena.be/2001/09/20/v...g-rechtspraak/ Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 november 2010 om 21:10. |
||
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neersteken, daar kom je al moeilijker mee weg.
|
|
|
|
#345 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als men je half of helemaal doodgemarteld heeft, waren het homejackers. Nu moet je daar vooral niet op proberen schieten natuurlijk, want ik geloof dat dat verboden is. |
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Banneling
|
Ik denk dat ik geen idiote vragen stel, maar dat jij niks anders als idiote antwoorden kunt geven.
Laatst gewijzigd door den dinges : 15 november 2010 om 23:53. |
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb een ander idee : leg gewoon al je geld en juwelen op de stoep s'nachts, dan moeten ze niet binnen komen. |
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't is niet meteen het probleem van niet te mogen schieten ...op een gewapende inbreker...maar het is een probleem dat je geen schietdingens meer moogt hebben als gewone mens zonder lid te zijn van een schietclubdingens.
|
|
|
#350 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mwah, Wilders zal wel snel in gaan voeren dat die knieschoten uit gaan delen, en dan is de lol er al snel vanaf.
|
|
|
|
#351 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die man hadden ze aan het martelen geweest en als ik me goed herinner is zijn vrouw toen afgemaakt als een varken. Die had ook geen geweer thuis, maar ik durf er iets op verwedden dat die man nu wel voorzien is. De meeste mensen denken dat geweld iets is dat ver van hun bed gebeurt, dat het hen niet kan gebeuren. Tot je uw familie die doodgemarteld is gaat begraven.
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#354 |
|
Banneling
|
Hoe vroeger, hoe beter. Iets wat men vroeg leert, kan men later goed. Het voelt natuurlijker.
Alle andere meningen zijn fout. |
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb al meer dan 20 jaar een geweer. Ik heb nog nooit op mensen geschoten. En ik zit daar niet op te wachten... |
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Banneling
|
|
|