![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan achteraf niet komen klagen dat hij vanuit het buitenland zijn woorden in daden weet om te zetten, hé!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja; dat slag werkt inderdaad liever vanuit beschaafdere landen dan het eigen thuisland dat ze hier te schande maken.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik mij in het United Kingdom niet vergis. Ten schande gemaakte thuislanden zijn mijn probleem niet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Het wordt tijd om het aantal gedode moslims wat op te drijven. De Amerikanen hebben hun best gedaan in Irak, maar helaas is het onvoldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...vestigd__.html
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 juni 2008 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zou MI5 niet toevallig een defect broodrooster á raison van 15 euro of iets dergelijks in zijn huis hebben geplaatst? Lijkt me een stuk goedkoper dan die 1,2 miljoen, en een ongeluk zit immers in een klein hoekje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat dit boek de lijn volgt van een aantal andere geweldoproepen zoals "Mein kampf" en "Das Kapital". In de haard ermee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
Zij hebben meer dan 1 miljoen onschuldige irakeze moslims gedood en tegelijk in amerika meer dan 1 miljoen amerikanen bekeren tot de islam!!
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 23 juni 2008 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch leuk zo moslimpje spelen, hoe noemen ze dat nu weer? Jihaadje spelen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Om terug te komen op mijn vraag. Kan aanzetten tot terrorisme volgens jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben tamelijk autochtoon. Hoe kan ik eigenlijk terug naar mijn eigen land als deze lieden hier hun zin krijgen?
Jens-Peter Bonde (EU Democrats): "Try and find at least one single law in any member country that will remain fully untouched by the Lisbon Treaty!". Een half jaar later heeft nog niet eens het JA-kamp in Ierland er eentje gevonden. http://eudemocrats.org/ www.newropeans.org En Verhofstadt? Voor hem was Lissabon een lopende zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Ik zie dat de linksen in deze thread de oproep van hun bruine Führer zéér ernstig nemen en meteen al zijn begonnen aan het werk.
![]() |