Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2008, 21:02   #21
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik denk dat verbanning een beter voorbeeld stelt en in ieder geval goedkoper is.
Ook goed, hoor.

Maar dan achteraf niet komen klagen dat hij vanuit het buitenland zijn woorden in daden weet om te zetten, hé!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 21:23   #22
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ook goed, hoor.

Maar dan achteraf niet komen klagen dat hij vanuit het buitenland zijn woorden in daden weet om te zetten, hé!
Tja; dat slag werkt inderdaad liever vanuit beschaafdere landen dan het eigen thuisland dat ze hier te schande maken.
Oud 22 juni 2008, 21:31   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja; dat slag werkt inderdaad liever vanuit beschaafdere landen dan het eigen thuisland dat ze hier te schande maken.
Zolang beschaafde landen er niet voor terugdeinzen op een beschaafde manier met dat soort lui 'komaf' te maken (en dat mag dan een beetje geld kosten, hoor) is er geen reden om ongerust te worden.

Ik hoop dat ik mij in het United Kingdom niet vergis.

Ten schande gemaakte thuislanden zijn mijn probleem niet.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 22:09   #24
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zolang beschaafde landen er niet voor terugdeinzen op een beschaafde manier met dat soort lui 'komaf' te maken (en dat mag dan een beetje geld kosten, hoor) is er geen reden om ongerust te worden.

Ik hoop dat ik mij in het United Kingdom niet vergis.

Ten schande gemaakte thuislanden zijn mijn probleem niet.
Een miljoen per jaar per delinquent vind ik wat overdreven; zo'n inkomen haal ik als brave burger nooit.
Oud 23 juni 2008, 12:36   #25
Haram
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslimterrorist krijgt 10.000 euro voor slechte rug

AMSTERDAM - Abu Qatada, naar eigen zeggen de 'Europese ambassadeur van Osama Bin Laden', ontvangt van de Britse overheid ruim 8000 pond - oftewel ruim 10.000 euro, vanwege zijn slechte rug.

Qatada is sinds vorige week weer op vrije voeten. Nu krijgt hij bijna 200 euro per week van Britse belastingbetalers, want hij is niet in staat om te werken.

Nadat de rechtbank zijn uitzetting naar Jordanië tegenhield - er zou hem daar een oneerlijk proces te wachten staan - werd hij vrijgelaten uit de gevangenis in Worcestershire.

Hij woont nu in een vier-kamer appartement van bijna een miljoen euro in West Londen.

Zijn uitkering brengt het totaal van de familie-inkomsten op meer dan 60 duizend euro per jaar.

De vrouw van Qatada ontvangt zo'n 50 duizend euro aan toeslagen, waaronder kinderbijslag en huurtoeslag.

Bovendien worden de beveiliginskosten van Qatada geschat op 600.000 euro. Een rechter beschreef hem als een 'gevaarlijk individu' en hij moet dus 24 uur per dag in de gaten worden gehouden.

hele artikel
Die vent kost de Britse belastingbetaler dus 660.000 euro per jaar. Een enkeltje Jordanië was stukken goedkoper geweest...
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 12:38   #26
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Het wordt tijd om het aantal gedode moslims wat op te drijven. De Amerikanen hebben hun best gedaan in Irak, maar helaas is het onvoldoende.
Rechtvaardigheid Nu! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 12:44   #27
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haram Bekijk bericht
Die vent kost de Britse belastingbetaler dus 660.000 euro per jaar. Een enkeltje Jordanië was stukken goedkoper geweest...
beter opletten: het het kost zowat het dubbele; scroll door tot onderaan in het krantenbericht.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...vestigd__.html

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 juni 2008 om 12:44.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 12:57   #28
Haram
Banneling

Standaard

Citaat:
beter opletten: het het kost zowat het dubbele; scroll door tot onderaan in het krantenbericht.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...vestigd__.html
Het is een ander krantebericht, maar je hebt inderdaad wel gelijk wat betreft die kosten: £1 miljoen (ongeveer € 1.157.943) aan beveiligingskosten alleen. Tel daarbij die 10.000 euro voor meneer zijn 'slechte rug' + het kindergeld, huursubsidie etc wat zijn vrouw nog krijgt, en je zit aan ruim 1,2 miljoen euro.

Zou MI5 niet toevallig een defect broodrooster á raison van 15 euro of iets dergelijks in zijn huis hebben geplaatst? Lijkt me een stuk goedkoper dan die 1,2 miljoen, en een ongeluk zit immers in een klein hoekje...
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 23:36   #29
Aviator
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
Tot haat aanzetten is niet goed en alle humanisten moeten dit afkeuren maar persoonlijk vind ik dat onschuldige mensen doden (meer dan 1.000.000 onschuldige irakeze burgers) erger dan haat zaaien zoals deze islamitische fanaticus, christelijke liberale geert wilders en nationlistische nazistische vlaams belang doen.

Maar waarom mogen de britten onschuldige irakezen om olie gaan bombarderen terwijl dit manneke geen 71 pagina's boek mag schrijven ??
Dus dat moet allemaal maar kunnen? Aanzetten tot terrorisme? Het woord "neger" gebruiken is al bijna een misdaad maar in boeken oproepen tot terrorisme kan dus volgens u? Chapeau!!! "Omdat de Britten hebben deelgenomen aan de oorlog in Irak". Komaan, neem jij jezelf eigelek nog au serieus?

Het is duidelijk dat dit boek de lijn volgt van een aantal andere geweldoproepen zoals "Mein kampf" en "Das Kapital". In de haard ermee!
Aviator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 23:48   #30
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde

«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding

Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aviator Bekijk bericht
Dus dat moet allemaal maar kunnen? Aanzetten tot terrorisme (massamoord zoals in irak) ? Het woord "neger" gebruiken is al bijna een misdaad maar in boeken oproepen tot terrorisme kan dus volgens u? Chapeau!!! "Omdat de Britten hebben deelgenomen aan de oorlog in Irak". Komaan, neem jij jezelf eigelek nog au serieus?

Het is duidelijk dat dit boek de lijn volgt van een aantal andere geweldoproepen zoals "Mein kampf" en "Das Kapital". In de haard ermee!
Die vragen (ene heb ik in het rood beetje aangepast) moet je aan jezelf stellen maat.
Oud 23 juni 2008, 23:50   #31
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde

«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding

Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! Bekijk bericht
Het wordt tijd om het aantal gedode moslims wat op te drijven. De Amerikanen hebben hun best gedaan in Irak, maar helaas is het onvoldoende.
Wat beddoel je met onvoeldoende?

Zij hebben meer dan 1 miljoen onschuldige irakeze moslims gedood en tegelijk in amerika meer dan 1 miljoen amerikanen bekeren tot de islam!!

Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 23 juni 2008 om 23:51.
«ProudToBeWhatIAm» is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2008, 00:59   #32
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zij hebben meer dan 1 miljoen onschuldige irakeze moslims gedood
heb je het nu over de oorlog tussen iran en irak die zo'n jaar of negen duurde? Of heb je het over de burgeroorlog tussen de sjiieten en soennieten die mekaar al een jaar of vier zitten af te slachten?

Toch leuk zo moslimpje spelen, hoe noemen ze dat nu weer? Jihaadje spelen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2008, 11:59   #33
Aviator
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
Die vragen (ene heb ik in het rood beetje aangepast) moet je aan jezelf stellen maat.
Nee dat (massamoord) kan ook niet. Daarom dat het ook niet gebeurd. Het zijn vooral de moslim-extremisten die de Iraakse bevolking opblazen. Niet de Amerikanen.

Om terug te komen op mijn vraag. Kan aanzetten tot terrorisme volgens jou?
Aviator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2008, 18:24   #34
Eugeen Rob Kraat
Vreemdeling

Eugeen Rob Kraat's schermafbeelding

Standaard

Ik ben tamelijk autochtoon. Hoe kan ik eigenlijk terug naar mijn eigen land als deze lieden hier hun zin krijgen?
Jens-Peter Bonde (EU Democrats): "Try and find at least one single law in any member country that will remain fully untouched by the Lisbon Treaty!". Een half jaar later heeft nog niet eens het JA-kamp in Ierland er eentje gevonden. http://eudemocrats.org/ www.newropeans.org

En Verhofstadt? Voor hem was Lissabon een lopende zaak.
Eugeen Rob Kraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2008, 18:40   #35
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat de linksen in deze thread de oproep van hun bruine Führer zéér ernstig nemen en meteen al zijn begonnen aan het werk.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be