![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mss ben je toch wel 't beste af met een degelijke gitaar , als er geen deftige klank is uit te krijgen gaat zoon het sneller opgeven , 't is zowieso al even oefenen voor er iets redelijk degelijk uit zo'n ding komt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat ik naar winkels wordt gelokt met valse reclame, is puur bedrog én door de wet verboden. Zeker weten. Dat kan niet, en daar met dringend perk en paal aan gesteld worden. Zeker als dat meermaals gebeurd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
grz, diego Laatst gewijzigd door diego : 2 november 2010 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Koop nooit een gitaar bij de Lidl of den ALdi.
Da's weggesmeten geld. Kijk hier eens : http://www.keymusic.com/product/Huds...lueburst-Gloss |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zien er van ver wel uit als gitaren maar ze zijn het niet. Er staat daar gewoonlijk een aktie op van 5 cm zodat uw intonatie niet meer klopt. Zelfs al krijg je die perfect gestemd dan nog klinkt dat "vals." Heel frustrerend totdat je beseft dat het de intonatie is door de veel te hoge aktie.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100€ Laatst gewijzigd door eno2 : 3 november 2010 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yeps! sorry!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Test aankoop.
Je koopt er hem best één in een muziekhandel. Mijn accoustische heeft mij exact 250€ gekost, er zijn zeker nog goedkopere te krijgen of zie eens rond naar een goede 2dehands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On-topic: meer dan Aldi staat Lidl bekend om zijn lok-koopjes die er niet gekomen zijn of wel al de deur uit zijn ook stort je je de dag van de aktie 1 seconde na opening door de deuren. Zelf ook al meegemaakt. Ze gaan er trouwens voor vervolgd worden.
Ik ga er niet meer op in. Computers e.d. ... gewoon kopen bij een deftige handel. Heb je nog de keuze in onderdelen ook. Het maandagse Lidl-foldertje gaat bij dan ook geheid van de brievenbus naar het te recycleren papier.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 november 2010 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees blij dat het een PROFESSIONELE operasopraan was. Het kon ook een amateursopraan geweest zijn zoals Hyacinth Bouqet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
On-topic: ik heb hier al een paar keer gelezen dat er klachten werden neergelegd bij de economische inspectie. Nu kan ik dat alleen maar toejuichen, maar uit ervaring weet ik dat dreigen met zulke klachten of dreigen met je verhaal naar Test Aankoop te stappen in veel gevallen zeer effectief is. |
|
![]() |
![]() |