![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wisord:
De Islam is helemaal niet mijn geliefde. Gelieve dan ook dit bericht onmiddellijk aan te passen want ik vind het bijzonder bezwarend dat u me met zo'n ideologie durft te associëren en mijn naam en die ideologie in één zin durft te noemen!
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Blijkbaar, ben je, net als Sus Iratus (vroeger) een fan van woordenspel.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 2 mei 2011 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Zo erg is hij niet. Alleen het off topic zijn is wat lastig.
Laatst gewijzigd door Wisord : 2 mei 2011 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Jij begon met onderscheid te maken obv afkomst (en bij de categorie mensen waar je speciaal voor in de bres wou springen komt ook een godsdienst kijken, vandaar
![]() Citaat:
![]() (En hoezo woordenspel? ![]() Edit: Euh Eno2 wat? Is Sus overleden? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben btw een meisje.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 mei 2011 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is geen woordspelletje. Al de propaganda die ons nu bereikt is een preparatie tot oorlog. Ze moeten ons toch ook eerst bang maken met WMD om hun oorlog in Irak te rechtvaardigen? We moeten toch bang zijn van mogelijk potentiële terroristen om folteringen voor informatie door de vingers te zien? We moeten haten om haatdragende acties toe te laten. The wild wild west! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In de XXI-eeuw in een land van de Eerste/Twede Wereld is het onmogelijk (een cyberwar / computerspel - wel mogelijk). Citaat:
Verlies van zelfcontrole. Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 2 mei 2011 om 18:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tof dat je een vrouw bent en dit nieuws met ons wil delen... Ik maakte geen onderscheid, ik gaf een voorbeeld met bijhorende tekst om aan te tonen dat het op dit forum ook heel vaak fout loopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds: ja, rechts rukt op, in heel Europa. En ja, ik denk ook dat dit op den duur tot een clash zal leiden. De oorspronkelijke bevolking heeft het idee dat ze wordt achteruitgestoten en minder kansen krijgt, door de nieuwe bevolking die zich niet integreert, veel kleine en grote overlast veroorzaakt Sterker nog, ik heb al gesteld dat ik een brain-drain voorzien vanuit Europa, naar andere landen waarin vreemdelingen minder voorrechten krijgen en moeten assimileren, bv. de U.S. Als de prijs is dat deze mensen dan minder sociale zekerheid hebben, betalen ze die daar vrees ik gaarne voor. De kans dat deze groep gebruik moet maken van het sociale vangnet wegens werkloosheid, is overigens ook kleiner. Dat is alvast wat ik zie in mijn vrienden- en kennissenkring, die voornamelijk uit hooggeschoolden bestaat. Het zijn dus al lang niet meer enkel de mensen met een lage S.E.S status die rechts zijn, zoals vroeger het geval was. Ik denk dat dit verklaart wordt door het feit dat vreemdelingen tegenwoordig alomtegenwoordig zijn, en het dus niet meer zo is dat uitsluitend mensen met een lagere S.E.S. met hun in contact komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb van het VB nochthans helemaal geen last. Op welke manier is het dan een plaag?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Hebt gij dan ooit enige controle gehad over oorlogen?
Integendeel. Niets met zelfcontrole te maken. Maar het is wel een feit dat de media daarin veel invloed heeft. Artikels schrijven die ons denken beïnvloeden en een ander met politieke macht speelt op dat denken in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens ben ik het ermee eens dat iedere vorm van cyberhate moet aangepakt worden. Er zijn studies die aantonen dat internetpesten nog nefastere gevolgen heeft dan irl pesten (via school of werk). Daders zijn vaak mensen die vroeger zelf gepest werden (of nog gepest worden) en die dan een "veilig uitlaatklep vinden". Het internet wordt als veilig beschouwd wegens de (schijn)anonimiteit die het pesters biedt. Een ander voordeel voor de pester is dat het zeer doeltreffend is: anders dan bij gewoon pesten, bereikt de cyberpester potentieel de hele wereld ... en het bericht blijft vaak bestaan of cirkuleren ... In post 24 schreef je: Citaat:
Ik dacht dat dit over mij ging. ![]() Vrouwen zijn overigens ook vaak het slachtoffer van discriminatie, al dan niet via het internet. Zeker mensen met een bepaalde ideologie die de vrouw als minderwaardig bestempelen, maken zich hier al eens schuldig aan. Het was maar een voorbeeldje. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 mei 2011 om 18:38. |
||
![]() |
![]() |