![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook dat is traditie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen moeten helemaal niet altijd over alles kunnen kiezen. Nu, ik denk niet dat deze wet een aanval is op de familiale structuur, eerder een gevolg van de staat waarin de westerse samenleving verkeerd. Laatst gewijzigd door mvd : 20 juli 2013 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een liberaal uitgangspunt. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2013 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer volstaat een naam om de familiale waarden totaal te vernietigen? Welke moeder vernietigde de 'familiale waarden' omdat haar kind alleen de naam van de vader kreeg? Bestonden er geen "familiale waarden" voor "bastaarden" die de naam van hun moeder kregen omdat hun vader hen niet erkende? WIE vernietigde in die gevallen jouw fameuze "familiale waarden"? Wat hebben in s'hemelsnaam familiale waarden met nationalistische gevoelens te maken? Werden de Vlaams-nationalistische gevoelens vernietigd van kinderen die uitsluitend de naam van hun vader kregen? Werden de Belgisch-nationalistische gevoelens geschonden van bastaardkinderen omdat die de naam van hun moeder kregen? Of die van een vader waarvan ze zeker wéten dat het niet de hunne is?
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Van mijn hooggegist biertje, traditionele frietjes en stoofvlees blijft iedereen af. Dat is een traditie die blijft en zeker niet zal veranderen. Mark my words! Afblijven is de boodschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg jij me maar eens uit welke "zekerheden" worden weggenomen door een kind de naam van zijn moeder te geven in plaats van zijn vader. En leg me in één moeite ook maar eens uit hoe de "samenleving verdeeld wordt" door een kind de naam van zijn moeder te geven in plaats van zijn vader. Of allebei. Bedenk wel, lieve kérels, dat jullie er nooit helemaal zeker van kunnen zijn dat een kind dat jullie naam draagt ook van jullie IS. De ENIGE die zeker kan zijn van het bloedeigen kind is de moeder. Delpine dr�*�*gt de naam van een vader. Eentje waarvan ze wéét dat het niet de hare is. Noch zij, noch degene wiens naam ze draagt zijn daar gelukkig mee. Als zij de naam van haar moeder had gekregen was er dus alvast één zekerheid geweest in plaats van weggenomen.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens geen enkele vrouw die zich stoort aan het feit dat haar kinderen haar naam niet dragen. Dit zijn onzinwetten die een potentieel twistpunt zullen zijn voor koppels in de toekomst. En het moet de aandacht afleiden van de aantasting van de échte, fundamentele vrijheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdeel en heers wordt steeds meer en op alle gebieden uitgespeeld (in de naam van het liberale en het progressieve), het aantasten van de échte, fundamentele vrijheden is duidelijk de doelstelling. Wat de naamgeving betreft, geef gewoonweg beide familienamen aan de nakomelingen, maar dan nog zal een van deze namen in de volgende generatie moeten verdwijnen, het probleem wordt gewoonweg een beetje naar de toekomst verschoven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je maar geen zorgen. Van mij mag jij je elke dag lazarus zuipen om vervolgens je prietpraat op dit forum los te laten. No skin off my back...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het overigens prima dat jij geen enkele vrouw kent die zich stoort aan de naam van haar kinderen. Maar dat gaat het niet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exactly!
![]() |
![]() |