![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vind ook dat in vergelijking met die keukens, de indonesische niet veel zaaks is, alhoewel een echte authentieke indonesische rijsttafel mij echt wel doet watertanden .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga u moeten teleurstellen want een rijsttafel is in Indonesie totaal onbekend. Het is feitelijk iets dat de Hollandse kolonialen hebben uitgevonden omdat ze niet alle gerechten mochten zo is het feitelijk overgewaaid naar Indonesische restaurants in Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vrije markt is een vies woord in een land dat nog altijd leeft in een Middeleeuwse gilden-mentaliteit.
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Zo deden dat de Indische Nederlanders en de Chineese restaurant in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat de VL regering zegt maakt mij niet uit.. En waar vind ik het VB standpunt? Al maakt mij dat evenmin uit. ik ben overigens niet tegen protectionisme maar dan tegenover import uit landen waar men aan sociale dumping doet en mensenrechten niet respecteert. Ik ben overigens bereid meer te betalen als er een meerwaarde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee is ook alles gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat men de oorspronkelijke keuken van eender welke oorsprong moet respecteren en geen mishmash maken die op niets meer trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik begrijp niet zo goed dat Albert Heijn, wat in Nederland traditioneel toch als een duurdere/betere supermarkt wordt beschouwd in België ineens tot de prijsvechters zou behoren. De Nederlandse markt als geheel is denk ik wat competitiever, en dat is doorgaans goed voor de consument.
Nu is Ahold wel een erg groot bedrijf, en net als alle grote bedrijven zullen die af en toe hun inkoopkracht willen gebruiken om leveranciers tot lagere prijzen te bewegen. (zie Kraljic bijvoorbeeld) Maar Albert Heijn heeft ook een naam hoog te houden, dus reken maar dat ze gevoelig zullen zijn wat de Belgische consument wil. Als die lagere prijzen wil dan krijgen ze dat. En als die betere kwaliteit wil, dan kan dat ook. Want reken maar dat Albert Heijn levert wat de consument wil.
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() En toch is precies dat het geval. Albert Heijn is tegelijk de "Delheize van Nederland" en een echte discounter (de derde) van Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En getest, wel, toen ik 2 maanden in de buurt van Antwerpen naar school ging, ben ik steeds in de AH geweest voor m'n eten, aangetrokken door de duidelijk lagere prijzen. Alles goedkoper, maar fruit en groenten waren minder vers en minder lekker. Dat is uiteraard subjectief en ik ben er geen expert in, maar over het algemeen vond ik de verse etenswaren daar gewoon minder goed.
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Smatch/Match (vergeet steeds wat het nu weer is ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Ze boeren goed zo te zien dan.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, het verwijt dit een Vlaams cordon te noemen vind ik ver gezocht. Die bende bazen-(Walen) poepers die hier de macht grepen Vlaams noemen,.... Laatst gewijzigd door Garry : 3 april 2014 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |