![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
zonder de massale logistieke steun van de VS aan Rusland hadden ze nog veel langer nodig gehad om te bekomen van hun misplaatst vertrouwen in Hitler. Gelukkig is het allemaal nog (redelijk) in orde gekomen. |
|||
|
|
|
|
|
#22 | ||||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Alleen, laat mijn vrijheid met rust, en de pers- en godsdienstvijheid, en mijn vrijheid van meningsuiting ook liefst. En daar begint het bij de Amerikanen moeilijk te worden, je mag daar al bijna niet meer zeggen dat je niet akkoord gaat met de acties van het regime van Bush jr in Irak. En als ze vermoeden dat je een terrorist bent (en wie kan je niet beschuldigen van terrorisme), heb je daar helemaal geen rechten meer. Verder zie ik dat de propaganda van de Amerikanen na WWII goed gelukt is. Ik heb nieuws : het zijn niet alleen de Amerikanen die Europa en heel de wereld van Hitler hebben verlost. Er waren er nog vele anderen. Bekijk deze gedenkplaat aan het Steen in Antwerpen : ![]() |
||||
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#24 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Nu de 5 aprilvieringen weer achter de rug zijn wil ik effe repliceren dat alles wat met het betreffende bombardement te maken heeft haarfijn beschreven is in de trilogie over de vlieghaven van Deurne, geschreven door Jean Dillen, uitgeverij de Krijger. De beweringen over het straffen van de burgerbevolking en de legende van de rookcirkel, waarvan het afdrijven de oorzaak zou zijn van het treffen van Mortsel zelf, worden in het tweede deel historisch correct weerlegd. Anderzijds hadden de f....... Amerikanen hun bommen enkele seconden eerder gedropt, had ik al 67 jaar op het kerkhof van Mortsel-Dorp gelegen!!! m.vr.gr. WDM |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Niets excuus.Die fabrieken waren het doel alleen was de militaire technologie toen nog niet wat het nu was en nauwkeurigheid was toen heel relatief.
De amerikanen probeerden tenminste nauwkeurig te bombarderen door meestal bij daglicht te bombarderen. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uw conspirationistische uitleg raakt kant noch wal zoals gewoonlijk bij uw soort. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En daar gaan we weer!
|
|
|
#37 | |
|
Burger
|
Citaat:
ze proberen nog altijd, zoals blijkt in Afghanistan en in Irak... Ooit lukt het wel eens, blijven proberen !
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Burger
|
Dat meent u toch zelf niet. Bijna wekelijks zijn er incidenten met onschuldige burgerslachtoffers. Laat me niet lachen, de Amerikanen schieten op alles wat beweegt, niet voor niets zijn het cowboys. Alleen als ze zelf worden getroffen is het een groot drama. Maar vanuit een helicopter onschuldige burgers doodschieten, daarvoor moet je een grote held zijn, nietwaar ?
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Burgerslachtoffers zijn er altijd zeker tegen een tegenstander die burgers als schild gebruikt.Het aantal blijft beperkt dankzij de inzet van precisiewapens. |
|
|
|
|