![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Leeuwenhart, WELLES! (nu mag jij nog één keer NIETES zeggen, dan moet je met goede papieren komen!) P.S. 1. - Je bent hier nog niet lang genoeg op dit forum waarschijnlijk, om te weten dat je mijn "beweringen" best niet tegenspreekt, dat is ongezond. 2. - Het verwondert mij telkens weer dat van zodra ik over de LOGE spreek, de Logegoeroe van dienst een van zijn leerling-tovenaars uitstuurt om vooral te ontkennen! Op een ander forum is mij dat herhaaldelijk overkomen. Mijn teksten werden dan vrij vlug weggemoffeld in een rubriek van Kwak of Cafépraat. En kijk....! Guytje is blijkbaar geen BINNENLANDSE premier meer? De Belgische BINNENLANDSE geschiedenis moet het zonder de Belgische BINNENLANDSE koningen stellen? En de LOGE is blijkbaar maar een klein denkbeeldig BINNENLANDS kwaaltje? 3. - Het is mijn vaste voornemen een of meer threads over de LOGE te beginnen, zodra ik wat meer tijd heb. (Met gegevens uit hun eigen geheime documenten en verraderlijke gesprekken met logebroeders!). Over hun goden, de vrouwen, de homo's, hun droedels en symbolen, en vooral de wereldmacht die zij samen met andere bendeleden (van hogere rangen) op dit ogenblik vormen. Zodat ook de leering-tovenaars weten waaraan ze beginnen! ![]() ~~~~~~~~~~~~~~~~~ NOVUS ORDO SECLORUM.....ANNUIT COEPTIS....enz.(zie One-dollarbiljet) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel soorten marginalen zie jij dan?
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() meerdere. Iemand die als éénzaat, of met een groepje, in het woud , of in de bergen gaat wonen, is een marginaal, leeft aan de rand van de maatschappij.Ik heb niks tegen zulke mensen.
Iemand die stelend en moordend van een stad naar een andere trekt, is ook een marginaal.Zo éné mag ik dan weer niet. Het zijn maar voorbeelden hé.Een marginaal is gewoon iemand die niet zoals de overgrote meerderheid leeft, die zich min of meer buiten de maatschappij zet. En daar zijn dus inderdaad vele manieren voor...die ik niet allemaal goedkeur, en zeker niet allemaal veroordeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Zoals Jezus een marginaal was dus?
![]() |
#25 | |
|
![]()
![]() |
![]() |