Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 mei 2006, 23:33   #1
ggolsteyn
Schepen

Standaard Guytje vertelt grootste leugen uit Belgische geschiedenis

Guytje ging met zijn kindjes naar Auschwitz, om er het nieuwe Belgische herdenkingsmonument in te huldigen.

Daar herinnerde hij eraan dat de moord op 6 miljoen Joden (in Amerika telt men er 11 miljoen) de grootste misdaad uit de wereldgeschiedenis is.

Guytje vergeet de Belgische geschiedenis, waarin onze zo geliefde koning Leopold II verantwoordelijk wordt geacht voor een genocide in Belgisch Congo van 10 miljoen negers en nog velen die handen of/en voeten werden afgehakt door zijn kolonisten op zijn bevel met goedkeuring van de toenmalige kardinaal.

De teergeliefde koning neukte ongeveer heel Oostende en maakte er blanke kindertjes voor in de plaats. In onze hedendaagse geschiedenis wordt dit toch wel zachtjes aan de man gebracht dacht ik? Of moeten we weer wachten op onze concurrenten van genocide in Groot-Britanje om de waarheid te kennen?

Onze eerste koning Leopold I was in ons katholieke landje een van de grote logemannen na de stichting van België, maar daar ziet Guytje natuurlijk geen bezwaar in. Heel België ligt nu onder de plak van de Loge.

Groetjes,

Gerard Golsteyn.
Oud 10 mei 2006, 00:10   #2
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn Bekijk bericht
Guytje ging met zijn kindjes naar Auschwitz, om er het nieuwe Belgische herdenkingsmonument in te huldigen.

Daar herinnerde hij eraan dat de moord op 6 miljoen Joden (in Amerika telt men er 11 miljoen) de grootste misdaad uit de wereldgeschiedenis is.

Guytje vergeet de Belgische geschiedenis, waarin onze zo geliefde koning Leopold II verantwoordelijk wordt geacht voor een genocide in Belgisch Congo van 10 miljoen negers en nog velen die handen of/en voeten werden afgehakt door zijn kolonisten op zijn bevel met goedkeuring van de toenmalige kardinaal.

De teergeliefde koning neukte ongeveer heel Oostende en maakte er blanke kindertjes voor in de plaats. In onze hedendaagse geschiedenis wordt dit toch wel zachtjes aan de man gebracht dacht ik? Of moeten we weer wachten op onze concurrenten van genocide in Groot-Britanje om de waarheid te kennen?

Onze eerste koning Leopold I was in ons katholieke landje een van de grote logemannen na de stichting van België, maar daar ziet Guytje natuurlijk geen bezwaar in. Heel België ligt nu onder de plak van de Loge.

Groetjes,

Gerard Golsteyn.
Dit is dus niet waar! Leopold I was een compromiefiguur tussen Frankrijk Oostenrijk en Engeland.

Het feit dat de nederlanden geregeerd werden door een kopstuk van de Loge, heeft meegespeeld voor de kerk om Belgie mee te helpen oprichten.

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 10 mei 2006 om 00:11.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 06:39   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik moet Leeuwenhard bijvallen. Leopold 1 was verarmde Duitse adel die in de hogere kringen van het Victoriaanse bestuur wat aan het schooien was.

Nadat er teveel door Frankrijk betaald gezeik ontstond in de gebieden die nu België zijn, hebben de toenmalige grootmachten, ten spijt van alle Frans gelobby, ervoor gekozen een bufferstaatje te laten ontstaan. De "oprichters" van de Belgische staat kozen voor een democratie, maar onder druk van de britten en de toch benadeelde nederlanders werd er een overkoepelende, maar vrij machteloze monarchie bij genomen. Er werden verschillende edelmannen aangesproken, maar leopold Saxen Coburg Gotha, die parasiet aan het Britse hof was de eerste die er positief op reageerde. En aanvaard werd door alle partijen. Groot Brittanië blij, want ze waren van een dure vrouwenlopende Duitse klaploper af. De Duitse staten blij, want het was uiteindelijk een hunner en Frankrijk blij, want er kwam een geldzuchtige vrouwengek aan hun noordgrens te zitten. Daar viel veel beter mee te werken dan menig ander kannidaat. En de Tsaar, die trok er zich niet te veel van aan, zolang het hem geen macht of geld koste.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 06:55   #4
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Sinds wanneer zitten jullie in met négers?
Een mars zal er nu ook weer niet van komen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 07:03   #5
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Sinds wanneer zitten jullie in met négers?
Een mars zal er nu ook weer niet van komen.
richt er eens één in , gij. Samen met Feremans. Salon-anarchisten hand in hand met pro-islamietische neo-linksen, voor een Arme Neger-Mars . Tegelijkertijd kunnen jullie een Monarchie Bespuwings Kollektief oprichten
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 07:09   #6
Bhairav

Standaard

Citaat:
hand in hand met pro-islamietische neo-linksen
Vanwaar de associatie? Buiten het feit dat ge ze beiden ni kunt uitstaan uiteraard, ik ga het u niet te gemakkelijk maken...

Het was trouwens mijn punt niet om er daadwerkelijk een op te richten. Dat gij dit straal negeert is natuurlijk zeer typisch.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 10 mei 2006 om 07:10.
Oud 10 mei 2006, 07:11   #7
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

Groetjes,

Gerard Golsteyn.
En nu moeten de Belgen zich weer eens diep schamen zeker? En aan zelfgeseling doen...
De Afrikanen mishandelen elkaar , voeren elkaar in slavernij sinds het begin der tijden.
In Saudi-Arabiê worden nog steeds handen, en hoofden afgehakt.
En als wij dat in het verleden eveneens gedaan hebben, zijn we daar in elk geval mee gestopt. Zo moet je de zaken zien. En als we dan al niet de bovenste besten zijn, je moet je voor ogen houden dat er héél wat slechteren rondlopen, die je zelfs niet mag bekritikeren, anders zijn ze in hun gat gebeten, en dan ben je een racist...
De jacht op anti-bruin /zwart racisme= vergelijkbaar met de heksenjacht, en de jacht op kommunisten onder Mc Carthy
Anti-blank racisme= een must voor zogezegde progressieven...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 10 mei 2006 om 07:12.
Oud 10 mei 2006, 07:21   #8
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanwaar de associatie? Buiten het feit dat ge ze beiden ni kunt uitstaan uiteraard, ik ga het u niet te gemakkelijk maken...

Het was trouwens mijn punt niet om er daadwerkelijk een op te richten. Dat gij dit straal negeert is natuurlijk zeer typisch.
niet kunnen uitstaan? Ik vind jullie wel grappig soms...soms...maar meestal heb ik medelijden voor zoveel kortzichtigheid, naîviteit, gekombineerd met een koppige moedwilligheid en een hoogmoed, die torenhoog boven de rest der mensheid uitsteekt. Dat is het meest kenmerkend, die pretentie om door te willen gaan voor de redelijksten, intelligentsten enz....
En al die afrikanen /arabieren maar aan het lachen met jullie
Oud 10 mei 2006, 09:13   #9
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Leopold II was idd één van de grootste misdadigers aller tijden. Iedereen die dat ontkent is een steenezel of een negationist-revisionist eerste klas.
Maar om hem boven Hitler te stellen ga je iets te ver me dunkt. Vergeet niet dat Mao en Stalin ook in de poule staan.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 10 mei 2006 om 09:14.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 09:14   #10
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Groetjes,

Gerard Golsteyn.
"In Amerika telt men er 11 miljoen" ? En waar heb je dat gelezen of gehoord?
Oud 10 mei 2006, 09:17   #11
devilke
Banneling

devilke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
En nu moeten de Belgen zich weer eens diep schamen zeker? En aan zelfgeseling doen...
het duitse volk wordt tot op vandaag ook nog collectief gestraft, ze moeten jaarlijk miljarden uitbetalen aan israel en zogenaamde "survivors"
devilke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 09:19   #12
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devilke Bekijk bericht
het duitse volk wordt tot op vandaag ook nog collectief gestraft, ze moeten jaarlijk miljarden uitbetalen aan israel en zogenaamde "survivors"
Volgens mij hebben de internationale scheidsrechters op een of andere idiote manier nog stééds schrik dat Duitsland het NOG eens zou proberen...
leve de manmanman club
Oud 10 mei 2006, 09:23   #13
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Gelieve in het correcte subforum te posten.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 09:23   #14
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze moeten niks, hebben dat zelf indertijd met Israel afgesproken. En voor de rest zou ik dat als Duitser zonder enoige voorwaarde aanvaarden, want niets brengt die miljoenen vermoorde mensen terug, laat staan dat 6 miljoen mensen in 1945 er vandaag misschien vier keer zoveel waren geweest. De Joden hadden een volk van meer dan 30 miljoen kunnen zijn, en ze tellen amper 12 �* 15 miljoen zielen in de wereld.
Oud 10 mei 2006, 09:30   #15
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

boudewijn was ook nog steeds een terorrist want medeplichtig aan de moord op de democratisch gekozen lumumba
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 mei 2006 om 09:30.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 09:40   #16
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
niet kunnen uitstaan? Ik vind jullie wel grappig soms...soms...maar meestal heb ik medelijden voor zoveel kortzichtigheid, naîviteit, gekombineerd met een koppige moedwilligheid en een hoogmoed, die torenhoog boven de rest der mensheid uitsteekt. Dat is het meest kenmerkend, die pretentie om door te willen gaan voor de redelijksten, intelligentsten enz....
En al die afrikanen /arabieren maar aan het lachen met jullie
Dat is gewoon individualisme, dat het zo overkomt bij u is gewoon doordat gij, als volwaardige volwassen doorsnee burger, geen dingen kunt uitstaan die tegen de mainstream ingaan.
Oud 10 mei 2006, 10:01   #17
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
boudewijn was ook nog steeds een terorrist want medeplichtig aan de moord op de democratisch gekozen lumumba
Hoho! Hij was misschien de EERSTE terrorist. Leopold 2 was geen terrorist maar een heersende keizer en god in Congo.
leve de manmanman club
Oud 10 mei 2006, 13:55   #18
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
alle Duitsers die daar aan meegedaan hebben, zijn onderussen dood of op sterven na dood. Dus kunnen de hedendaagse volwassenen ophouden met betalen! Je kan niet aan de kinderen verwijten wat hun vader (of grootvader) mispeutert heeft.Dat is pas racisme!
Oud 10 mei 2006, 13:57   #19
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Volgens mij hebben de internationale scheidsrechters op een of andere idiote manier nog stééds schrik dat Duitsland het NOG eens zou proberen...
een andere ploeg heeft de job overgenomen: de Islamieten-fanatiekelingen.
Oud 10 mei 2006, 14:00   #20
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is gewoon individualisme, dat het zo overkomt bij u is gewoon doordat gij, als volwaardige volwassen doorsnee burger, geen dingen kunt uitstaan die tegen de mainstream ingaan.
ik denk dat ge mij helemaal verkeerd beziet, jong...ik heb niets tegen individualisme, zelfs niets tegen marginalen.Hangt natuurlijk wel af welke soort.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be