![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn inbreng kan hier van goudwaarden zijn,wat ik dit jaar al bewezen heb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() volgens ons hebben armen en daklozen immers recht op bescherming tegen dergelijke stigmatiserende individuen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 december 2006 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Voila se...net gedaan met werken...gisteren en vandaag twee shiften van 12uur gedraaid.
Minder werken? Ik denk het ni...hoe meer hoe beter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor tweeverdieners kan het misschien wel een alternatief zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Daar heb ik een vriendin voor rondlopen
![]() ![]() ![]() En ik begrijp wat je wil bedoelen...werk in een nogal raar systeem met werkuren. En dit heeft zeker en vast een negatief effect op je persoonlijk leven. Op veel momenten heb ik enkel het gevoel van werken/slapen en geen ontspanning enz. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 24 december 2006 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem U dan ook een dictator die geen tegenspraak duld,en jij wil armen assertief maken ![]() Niet moeilijk dat jij met elke armenorganisatie in oorlog leeft,jou woorden zijn geen wet hoor En nog eens ik wil elke (echte) armen helpen met al de middelen die er voor handen zijn,en ik hou geen mooie praatjes zoals U zo vaak doet,die dikwijls nog kant nog wal raken Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 december 2006 om 03:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt verschillende van onze leden persoonlijk aangewreven en verweten dat ze geen echte armen zijn - daarmee zeg je hen dus dat het in feite comedianten zijn - we hebben je zeker twintig keer gewaarschuwd dat in de geborgenheid van ons eigen virtuele vierde wereld huis dit absoluut niet kan worden toegelaten. en ben je nu niet blij dat je geband bent trouwens ? want dat is toch wat je wilt he. je hebt immers een reden nodig om je verongelijkt en onrechtvaardig behandelt te kunnen voelen en die "reden" hebben we je nu toch gegeven. Pas dus maar op of we pakken je die reden weer terug af en dan zal je weer iets nieuws moeten zoeken om je verder in je slachtofferrol te kunnen wentelen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 04:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Waar ik ook een probleem mee heb dat is moeten werken voor de rijkdom van een ander omdat ik zelf wegens armoede ( geen investeringskapitaal ) geen eigen zaak kan starten. ik voel mezelf namelijk gewoon te goed om voor de rijkdom van een ander te werken - die ander moet dat zelf maar doen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 05:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja binnen het VWS zijn er eigenlijk geen echte armen,en jullie brengen op die manier de echte armen in verlegenheid,waar je Uw zou moeten voor schamen kobaf Weet je wat ik gezien heb deze nacht(dan was jij aan het feesten hé) de echte armen,en ik was blij dat ik daar eens een praatje mee heb kunnen maken Kerst was op die manier voor mij dan nog heel zinvol Elke echte arme die ik kan helpen daar heb ik voldoening aan,en daar doe ik het voor Mss ga jij dat zelf ook eens begrijpen,laat ons hopen hé Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 december 2006 om 05:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een armenorganisiatie heden ter dagen?
Die werken verbied aan zijn leden(sektegenoten)
![]() |
#34 |
|
![]() amai duvel je amuseert je nogal nu zeker met zo n trofee van uitsluiting
koester hem maar hoor of ik of een andere arme kom hem afpakken he boe
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En veel plezier in arme mensen uit te sluiten? Daar gijl jij op he,een beetje machtsmisbruik hé Geeft niet hoor,ook jij kan mij niet afremmen in mijn strijd tegen de(echte) armoeden Nu begrijp ik al die vele armenorganisaties die niets met U te maken willen hebben,je zou voor minder..........
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja,welk deel?
![]() |
#39 |
|
![]() zeg de mensen interesseert die zever tss zogenaamde echte en neparmen en anarchistische pubers hier echt allemaal niet hoor
mss kan er nog eens iemand ontopic reageren ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |