Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 december 2006, 18:45   #21
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Wel ja, goed dan hé. Werk is voor jou belangrijk en je hebt ook werk. Eind goed, al goed.
Nee,nee,nee,ik wil arme mensen helpen met mij ervaringen,ik weet zeker dat ik de juiste wegen ken om deze mensen op een juist spoor te zetten.
Mijn inbreng kan hier van goudwaarden zijn,wat ik dit jaar al bewezen heb
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 18:46   #22
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Nee,nee,nee,ik wil arme mensen helpen met mij ervaringen,ik weet zeker dat ik de juiste wegen ken om deze mensen op een juist spoor te zetten.
Mijn inbreng kan hier van goudwaarden zijn,wat ik dit jaar al bewezen heb
allee veel succes dan maar zie dat we geen klachten van armen of daklozen krijgen die zeggen dat ze door iemand gestalkt worden die altijd maar rond hun kop loopt te zagen dat ze moeten gaan werken he .

volgens ons hebben armen en daklozen immers recht op bescherming tegen dergelijke stigmatiserende individuen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 december 2006 om 18:49.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 18:58   #23
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Voila se...net gedaan met werken...gisteren en vandaag twee shiften van 12uur gedraaid.
Minder werken? Ik denk het ni...hoe meer hoe beter
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 19:13   #24

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Voila se...net gedaan met werken...gisteren en vandaag twee shiften van 12uur gedraaid.
egoist
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 24 december 2006, 19:31   #25
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
maar neen want jij weet toch ook dat niet iedereen daar naar gaat luisteren he

een paar mss wel

en nog een aantal mss gedeeltelijk

de titel van de topîc die mogelijk een vws campagne wordt voor het nieuwe jaar is ook "werk maar werk met mate"

dus helemaal niet " werk niet "

maar het zou gezonder zijn indien werken wat minder belangrijk zou zijn in onze maatschappij

best de zaken niet al te zwart wit bekijken denk ik dus
half-time voor iedereen , maar full-time betaald lijkt mij een ideale formule.Ik heb niets tegen werken, maar het moet niet te lang zijn, dat ik nog wat tijd over heb om andere dingen te doen.Daarom, 2 1/2 dagen per week, of 4 uur elke morgen lijken mij prima.En dan is ineens het werklozenprobleem voor een goed deel opgelost.Dat maakt geld vrij, en de staat kan de bazen dan minder belasten in de plaats...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 19:38   #26
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
half-time voor iedereen , maar full-time betaald lijkt mij een ideale formule.Ik heb niets tegen werken, maar het moet niet te lang zijn, dat ik nog wat tijd over heb om andere dingen te doen.Daarom, 2 1/2 dagen per week, of 4 uur elke morgen lijken mij prima.En dan is ineens het werklozenprobleem voor een goed deel opgelost.Dat maakt geld vrij, en de staat kan de bazen dan minder belasten in de plaats...
Met een halftime job krijg je opleg tot je aan het bedrag van het werkloosheidsuitkering komt. Als je daarmee een heel gezin moet onderhouden zit je dik in de shit.

Voor tweeverdieners kan het misschien wel een alternatief zijn.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 21:19   #27
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Wanneer hebt gij dan tijd om uw geld uit te geven ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 21:25   #28
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wanneer hebt gij dan tijd om uw geld uit te geven ?
Daar heb ik een vriendin voor rondlopen
En ik begrijp wat je wil bedoelen...werk in een nogal raar systeem met werkuren.
En dit heeft zeker en vast een negatief effect op je persoonlijk leven.
Op veel momenten heb ik enkel het gevoel van werken/slapen en geen ontspanning enz.

Laatst gewijzigd door jurgen79 : 24 december 2006 om 21:27.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 03:25   #29
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
allee veel succes dan maar zie dat we geen klachten van armen of daklozen krijgen die zeggen dat ze door iemand gestalkt worden die altijd maar rond hun kop loopt te zagen dat ze moeten gaan werken he .

volgens ons hebben armen en daklozen immers recht op bescherming tegen dergelijke stigmatiserende individuen
Van jou site moet ik het weer niet verwachten he,ik ben daar weer onterecht gebannen ;omdat ik als armen de woorden die jij in mijn mond wou leggen niet wilden gebruiken
Ik noem U dan ook een dictator die geen tegenspraak duld,en jij wil armen assertief maken
Niet moeilijk dat jij met elke armenorganisatie in oorlog leeft,jou woorden zijn geen wet hoor
En nog eens ik wil elke (echte) armen helpen met al de middelen die er voor handen zijn,en ik hou geen mooie praatjes zoals U zo vaak doet,die dikwijls nog kant nog wal raken

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 december 2006 om 03:28.
Oud 25 december 2006, 04:32   #30

Standaard

Citaat:
Van jou site moet ik het weer niet verwachten he,ik ben daar weer onterecht gebannen ;omdat ik als armen de woorden die jij in mijn mond wou leggen niet wilden gebruiken
Ik noem U dan ook een dictator die geen tegenspraak duld,en jij wil armen assertief maken
Niet moeilijk dat jij met elke armenorganisatie in oorlog leeft,jou woorden zijn geen wet hoor
En nog eens ik wil elke (echte) armen helpen met al de middelen die er voor handen zijn,en ik hou geen mooie praatjes zoals U zo vaak doet,die dikwijls nog kant nog wal raken
als je zegt dat er echte armen zijn dan zeg je ook dat er neparmen zijn. als je zegt dat er neparmen zijn dan zeg je dat er armen zijn die hun armoede voorwenden.

Je hebt verschillende van onze leden persoonlijk aangewreven en verweten dat ze geen echte armen zijn - daarmee zeg je hen dus dat het in feite comedianten zijn - we hebben je zeker twintig keer gewaarschuwd dat in de geborgenheid van ons eigen virtuele vierde wereld huis dit absoluut niet kan worden toegelaten.

en ben je nu niet blij dat je geband bent trouwens ? want dat is toch wat je wilt he. je hebt immers een reden nodig om je verongelijkt en onrechtvaardig behandelt te kunnen voelen en die "reden" hebben we je nu toch gegeven.

Pas dus maar op of we pakken je die reden weer terug af en dan zal je weer iets nieuws moeten zoeken om je verder in je slachtofferrol te kunnen wentelen .

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 04:42.
Oud 25 december 2006, 05:03   #31

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Ik heb niets tegen werken, maar het moet niet te lang zijn, dat ik nog wat tijd over heb om andere dingen te doen.Daarom, 2 1/2 dagen per week, of 4 uur elke morgen lijken mij prima.
voila en dat is dus ook wat we willen zeggen he. We hebben natuurlijk op zich niks tegen werken maar we hebben wel iets tegen de pathologische waarde die men in onze maatschappij aan werken toekent.

Waar ik ook een probleem mee heb dat is moeten werken voor de rijkdom van een ander omdat ik zelf wegens armoede ( geen investeringskapitaal ) geen eigen zaak kan starten.

ik voel mezelf namelijk gewoon te goed om voor de rijkdom van een ander te werken - die ander moet dat zelf maar doen.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 05:07.
Oud 25 december 2006, 05:12   #32
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als je zegt dat er echte armen zijn dan zeg je ook dat er neparmen zijn. als je zegt dat er neparmen zijn dan zeg je dat er armen zijn die hun armoede voorwenden.

Je hebt verschillende van onze leden persoonlijk aangewreven en verweten dat ze geen echte armen zijn - daarmee zeg je hen dus dat het in feite comedianten zijn - we hebben je zeker twintig keer gewaarschuwd dat in de geborgenheid van ons eigen virtuele vierde wereld huis dit absoluut niet kan worden toegelaten.

en ben je nu niet blij dat je geband bent trouwens ? want dat is toch wat je wilt he. je hebt immers een reden nodig om je verongelijkt en onrechtvaardig behandelt te kunnen voelen en die "reden" hebben we je nu toch gegeven.
Pas dus maar op of we pakken je die reden weer terug af en dan zal je weer iets nieuws moeten zoeken om je verder in je slachtofferrol te kunnen wentelen .
Daar heb je heel groot gelijk in,als ik Uw verstandelijk vermogen had was is zeker niet arm,nee jij wil gewoon niet werken das alles wat er aan is
En ja binnen het VWS zijn er eigenlijk geen echte armen,en jullie brengen op die manier de echte armen in verlegenheid,waar je Uw zou moeten voor schamen kobaf
Weet je wat ik gezien heb deze nacht(dan was jij aan het feesten hé) de echte armen,en ik was blij dat ik daar eens een praatje mee heb kunnen maken
Kerst was op die manier voor mij dan nog heel zinvol
Elke echte arme die ik kan helpen daar heb ik voldoening aan,en daar doe ik het voor
Mss ga jij dat zelf ook eens begrijpen,laat ons hopen hé

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 december 2006 om 05:13.
Oud 25 december 2006, 05:22   #33
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat is een armenorganisiatie heden ter dagen?
Die werken verbied aan zijn leden(sektegenoten)
Oud 25 december 2006, 09:21   #34

Standaard

amai duvel je amuseert je nogal nu zeker met zo n trofee van uitsluiting

koester hem maar hoor

of ik of een andere arme kom hem afpakken he

boe

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 09:21.
Oud 25 december 2006, 09:45   #35
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Wat is een armenorganisiatie heden ter dagen?
Die werken verbied aan zijn leden(sektegenoten)
Huh?
Een deel van de leden van het vws werkt, en dat weet je maar al te goed.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 09:47   #36
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
amai duvel je amuseert je nogal nu zeker met zo n trofee van uitsluiting

koester hem maar hoor

of ik of een andere arme kom hem afpakken he

boe
En veel plezier in arme mensen uit te sluiten? Daar gijl jij op he,een beetje machtsmisbruik hé Geeft niet hoor,ook jij kan mij niet afremmen in mijn strijd tegen de(echte) armoeden Nu begrijp ik al die vele armenorganisaties die niets met U te maken willen hebben,je zou voor minder..........
Oud 25 december 2006, 09:49   #37
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
De dag waarop jij het licht gaat zien en je kerst niet langer alleen gaat moeten doorbrengen is de dag waarop je niet meer gaat handelen vanuit afgunst geworteld in een minderwaardigheidscomplex maar de dag waarop je gaat inzien dat je zelf kwaliteiten hebt die anderen nooit zullen kunnen hebben - en dat er niks verkeerd is aan uitblinken - die dag zal er een lichtend schip aan de horizon verschijnen om je van je onbewoonde eiland af te halen

dan zal je snappen dat de lamp wordt aangestoken om ze op de kast te zetten en niet eronder ( de kast vliegt dan namelijk in de fik )

of heb je ook nog inhoudelijk iets te melden ?

PS prettige feestdagen he
Ik ben niet blind anders kon ik moeilijk hier posten.Ik had gisteren een zeer gezellig kersavond onder vrienden,dank u.Ik ,afgunst,nee toch niet voor u en voor je vws maar ik heb wel spijt dat dit vws niet een breder syndicalisme omarmt,dat wel maar zo is dat bij bokenrijder en tony ook dus...En doe jij maar iets aan je haat en je woede aanvallen dan zal je mss kunnen samenwerken .
Oud 25 december 2006, 09:51   #38
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Huh?
Een deel van de leden van het vws werkt, en dat weet je maar al te goed.
ja,welk deel?
Oud 25 december 2006, 10:00   #39

Standaard

zeg de mensen interesseert die zever tss zogenaamde echte en neparmen en anarchistische pubers hier echt allemaal niet hoor

mss kan er nog eens iemand ontopic reageren ?

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 december 2006 om 10:14.
Oud 25 december 2006, 12:34   #40
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja,welk deel?
Dat deel dat zorgt dat de kakbroek gevuld wordt...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be