![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar laten we het er op houden dat de weinige beluisterbare muziek die uit Duitsland komt de spreekwoordelijke uitzondering betreft Scorpions, Nena, Guano Apes,... need I say more?
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolgd door : Bob Dylan, Jimi Hendrix(i.m.o de beste rockgitarist aller tijden), Frank Zappa, David Bowie.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=7xZOrWK6d4g http://nl.youtube.com/watch?v=zqfFrC...related&search=
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 30 juli 2007 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, al ben ik wel verwonderd dat uitgerekend jij The Doors maar "minnetjes" vind.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
ik wil zeggen dat de helft van de tijd zijn gitaar niet juist gestemt stond, kom nou de beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voltallige rockscene over de hele wereld is het daar nochtans unaniem over eens.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bowie heeft idd evenveel "draken" als "pareltjes" geproduceerd en was zeker geen toonbeeld van regelmaat, maar zijn invloed op de rockmuziek kan je toch moeilijk ontkennen.
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Nu ben ik zelf gitarist en zodoende gingen grote delen van onze conversatie over gitaristen. Randy Rhoads, Toni Iommi, Dimebag en anderen. Hendrix ook en Zakk was het met me eens over wat ik in die andere post verklaarde over Hendrix. Luister naar Hendrix live en kom me dan vertellen dat zijn gitaar goed gestemt staat. Het is gewoon niet zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Osbourne ?? Wat stelt die man muzikaal gesproken, behalve dan in het "die-hard" heavy-metal wereldje" op wereldvlak voor ? Dan beroep ik mij liever op toonaangevende muziekbladen ("Rolling Stone", "Melody Maker", "New Musical Express") Google even naar "greatest rock guitarists" en pik er "zomaar lukraak" eentje uit : http://www.digitaldreamdoor.com/page...newguitar.html
Laatst gewijzigd door Pietje : 30 juli 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Hendrix was in zijn tijd heel goed. Voortreffelijk zelfs. Vandaag de dag is het niet zo moeilijk om hem te immiteren, maar toen was dat uniek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hendrix was zijn tijd ver vooruit, anders kon hij nooit, met amper drie (officiële) studio-albums ("Are You Experienced", "Axis bold as Love" en "Electric Ladyland") zo'n enorme stempel hebben gedrukt op de rockmuziek.
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |