![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() ik wist niet de LDD in vlaams parlement zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zeg ik dat de pers op commando moet werken? Nergens dacht ik. Maar de publieke opinie is zo kinderlijk eenvoudig te bespelen via de media dat zelf de debielste politici in dit land het kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() P Maes, laat ons niet langer in het ongewisse.... hebben ze die huwelijksweigeraars eindelijk gevonden ????????
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Juiste analyse van Bart Brinckman trouwens....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Ik ben een rechtse rakker, en het kan me geen reet schelen of de man of vrouw die ons huwt een hottentot of een topchinees is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zou dat gebeuren. Ze hebben geen enkele notie van economische beleid. Ze rijden zich daar zo vast en dan bespelen de traditionele partijen de publieke opinie en klaar is kees. Als je ziet wat er eergisteren gebeurd is kan je moeilijk zeggen dat zoiets niet gemakkelijk is, want dat is het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() fox stelde :
Citaat:
In 1928 was "den dolf" zijn partijtje 2% van de kiezers waard. toen begonnen de Amerikanen hun "korte termijn kredieten" terug te trekken; het begon slecht te gaan in gemany. De kranten aldaar én sommige polititiekers begonnen zijn, partijtje, in ledenaantal stijgend én ook in deelstaatverkiezingen stijgend in aantal kiezers, aan te vallen met de clowneske slogan ... "zet ze zélf eens in een regering ... 't zal rap gedaan zijn !". In 1929 was het dan "zwarte dinsdag" in Wall Street én het niet alleen economisch hek was van de dam ... De rest van de geschiedenis ken je ... Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
't is allemaal een links complot, gesteund door een gefrustreerd zwarte schepen ![]() VB sint-niklaas vindt niks? Ah dan zijn er geene zeker. ![]() Weet je wat; geef mij eens alle namen van die discriminatoire moslims die een mannelijke dokter weigeren. En zeg nu niet dat ik ze goedklap e. Ze zijn even fout als iedere andere betreder van het gelijkheidsprincipe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() da's waar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik eigenlijk beu ben is dat velen zeggen "als zij aan de macht komen..." In België bestaat gewoon niet zoiets als "aan de macht", je kan enkel de grootste partij zijn, en dat zou vind ik, niet eens zo slecht zijn mochten we zoiets meemaken, dan zullen we inderdaad eens zien ![]() Wat natuurlijk in theorie niet kan, want mochten ze dan de meerderheid van de stemmen hebben, dan moeten we eerst nog België herleiden naar Vlaanderen, en partijen hebben die mee willen regeren... Allemaal zo simpel niet als je't mij vraagt, maar goed. Dit is allesinds één van de weinige dingen waar ik het met de "tegenstanders" eens ben, laat ze maar eens even meedraaien ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() In het vlaams parlement.
Maar niet als verkozene van LDD Die zit daar als onafhankelijke. |
![]() |
![]() |
![]() |