![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 september 2007 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw redenering, dat ik die vlag niet zou mogen gebruiken, komt neer op het fascisme dat sommigen hier tegen mijn grote persoonlijkheid gebruiken. Zij zeggen bijvoorbeeld: als de verrechtsing en parochialisering van Vlaanderen u niet aanstaat, ga dan weg en verhuist naar Venezuela. Welnee, ik blijf hier, en ik zal vechten om de Vlaamse boerkens te beschaven tot ze normaal, dat is, marxistisch zijn, zoals iedereen. Da's hier mijn land. Zo gebruik ik dus ook de Europese vlag, want die moet staan voor de Rede, de Volksdemocratie, het Anti-Kapitalisme, de Vrijheid en de Broederlijkheid. Da's onze vlag. Ik ga het de neoliberalen niet gunnen dat zij er alleenheerschappij over zouden krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Een marxist die met de trikoloor van een bourgeoisstaat pronkt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
invoerde, een staat met 1,4 miljard inwoners kan zicxh blijkbaar overgeven aan sociale experimenten & ik denk dat het de moeite loont om zoiets op te volgen. De opvatting dat "democratie" automatisch de vooruitgang dient is in wezen verwant aan het typisch liberale "laissez faire" principe en heeft dus wel degelijk behoefte aan enige correctie. Maar zoals aangegeven is een correctie in wezen gevaarlijk zoals het systeem van het 40 extra zetels toekennen aan de "grootste partij". Stel dat we dit nu in België hadden : het kartel CD&V-NV-A met 40 extra zetels zou met gemak een regering met 2/3 meerderheid kunnen vormen BHV splitsen, de faciliteiten afschaffen en de solidariteit Vlaanderen/Wallonië tot een schertsvertoning kunnen herleiden. Iemand behoefte aan wat burgeroolog ?
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Waar kan ik mij inschrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() En te bedenken dat ze dat te danken hebben aan enkele bosbrandjes.
De juiste conclusie is overigens dat rechts-conservatief nog steeds sterk in het zadel zit en dat uw zielige communistjes daar geen bedreiging voor vormen. Verre van. We kunnen er nog eens goed mee lachen, die rode sukkeltjes die in de waan van overwinning leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
direct komaf gemaakt met die rechtse 'gij moogt dat niet, want...' opgestoken vingertjes. het enige wat ze nu nog kunnen antwoorden zijn idiote smileykes, wat zoveel wil zeggen als 'dju hij heeft ons schaakmat. blijven lachen'. een eveneens tevergeefs beproefde kromredenering van rechts is het feit dat als verdraagzaamheid in de aanval gaat, het niet meer 'verdraagzaamheid' is. m.a.w. dat de verdedigers van verdraagzaamheid moeten zwijgen op straffe van 'onverdraagzaam' genoemd te worden. goed gevonden hé. allez, toch indien de verdedigers van de verdraagzaamheid idioten zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Inschrijven kon vroeger in een heropvoedingskamp in Siberië. Dat is gelukkig afgeschaft. In China hebben ze er wss ook nog, in Noord-Korea zeker. Oh wacht, tis Juche in Noord-Korea, das iets heel anders ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Misschien door stemrecht te koppelen aan het bezit van een lidkaart van de communistische partij. Op die manier heb je geen last van mensen die er niets van afweten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vrijheid (LIBERTE) en communisme gaan niet echt samen. Communistische regimes houden niet echt van vrijheid. Je communistische gedachtegoed staat dan ook haaks op de gedachte van de Franse revolutie. In de Franse revolutie wierp de bevolking het Koningshuis af, om zelf het heft in handen te nemen. Tijdens de Russische revolutie wierp het volk te Tsaar af, om zich vervolgens door het communistich regime te laten uitbuiten. Neo-liberalen hebben inderdaad geen recht op alleenheersschappij. Dat is enkel voor communistische regimes weggelegd. De Europese vlag, deel van jullie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou het niet zo radicaal durven stellen , maar het zou in ieder geval al een stap in de goede richting zijn . Om een maatschappij te creëren op basis van kameraadschap , solidariteit en zonder uitbuiting , heb je nu eenmaal de juiste mensen nodig .
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Nee, dat heeft u niet door, want u houdt er zelfs van opgesloten te leven. In permanente onvrijheid leven is zelfs uw diepste verlangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Consumed: How Markets Corrupt Children, Infantilize Adults, and Swallow Citizens Whole
![]() http://www.amazon.com/Consumed-Marke...0139683&sr=1-1 Infantiliseert u zichzelf gerust verder. Maar verschiet dan niet wanneer wij vadertje spelen en u eens een pedagogische tik uitdelen. Op bepaalde plaatsen in de wereld gebeurt dat al. U verkiest kinds te blijven. Da's uw keuze.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |