![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VOORKEUR VOOR MOSLIMA'S ZONDER HOOFDDOEK Etienne Vermeersch is het niet eens met Emine Erturk die respect vraagt voor haar hoofddoek. Dit antwoord is niet bedoeld als negatieve kritiek, zegt Vermeersch, maar als een poging tot dialoog. http://www.etiennevermeersch.be/medi...ls-stoorzender
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 22 november 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?...&pp=25&page=18 Toen was ze wel tegen de islam en de multikul ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() En wat probeer jij anders te doen met je gespam buiten mensen overtuigen dat de islam suckt?
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dat is geen gespam, dat zijn boodschappen om de mensen te overtuigen dat de islam suckt. (correctie: om de domme mensen te overtuigen... de sliumme weten het al...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je zegt daar dat Silvie zelf voor onderdanigheid kiest. Enkel omdat ze met een moslim getrouwd is. Dan mag ik me toch wel persoonlijk aangesproken (aangevallen) voelen, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() lol ik hoef niemand te overtuigen, de islam laat zelf al zien dat het suckt
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 27 november 2007 om 22:43. |
![]() |
![]() |