Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2009, 00:22   #421
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vyvyan Bekijk bericht
Misschien gaat die filosoof er nog wel een boek over schrijven ook dat hij dan "Mijn Kamp" noemt of zo.
Als ik het goed begrepen heb woont hij in een of andere Brusselse allochtonenwijk, of gemeente. Zijn boek zou dus beter in het Frans geschreven worden : " Mon Con " ?
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 00:24   #422
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik manipuleer niet, ik citeerde.
Je liegt.

Citaat:
Hij maakt zich vrolijk, in dit geval over u.
Ik plaats een artikel uit de franstalige pers - in de Vlaamse pers werd het doodgezwegen - over 5 prachtjongeren en hun vrijetijdsactivieiten, en jij wordt vrolijk van mij?
Zuur lachen, dat doe je.

Citaat:
Ik zal proberen een klein bedrijfje in die sector op te zetten. Volgens mij is het een bedrijfstak met heel wat toekomst.
Vooral als we blijven tolereren dat er in onze samenleving een onderklasse bestaan waarbij in sommige wijken 30, 40 en tot 50% werklozen zijn zonder uitzicht op een toekomst. Je creëert op die manier desperados, hopelozen. Die zijn tot alles in staat zoals we vaststellen
.

Je kan beginnen met een onderzoekscentrum. Ik lever de eerste vraag aan : hoe komt het dat autochtone kansarme jongeren - en die zijn er ook -
hun wijken niet herschapen tot no go areas en niet in bendes systematisch voorbijgangers ineenkloppen en buurtbewoners terroriseren en onleefbaar maken?
Sinds wanneer is een berooide sociaal-economische een verzachtende omstandigheid geworden om mensen ineen te slaan?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 00:29   #423
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Ze zouden zich toch eens moeten gaan afvragen, hoelang het nog zou kunnen duren tot ze de brave autochtoon op z'n tenen trappen. En, de brave autochtoon draagt geen sandalen maar schoenen die harder bij een trap onder de reet zal aankomen dan een trap van hen met hun blote teentjes.

Of zouden ze nu echt enken dat ze de brave autochtoon angst kunnen blijven aanjagen door het gebruik van straatterreur, dat ze zich kunnen blijven laten beschermen door bepaalde politici, strekkingen en een centrum opgericht ten hunnen voordelen met de belastingscentjes van de brave hardwerkende autochtoon? Misschien dat ooit het spreekwoord een feit wordt,"de kruik gaat zolang te water tot ze barst" en wat dan?
Is eigenlijk dood simpel hoor. Opgepakt bij het verrichten van baldadigheden?
Uitdrijven, en aangezien het meestal minderjarigen betreffen, zijn conform onze wetgeving de ouders verantwoordelijk, dus, hun bezittingen verbeurt verklaren om de onkosten te dekken en mee met hun telg uitdrijven. Zal snel gedaan zijn.

Maar ja, ons politieke wereldje gebuktgaande onder een aantal moraalriddersbewindsleden, schijten daar voor in hun broek. Alleen in het geval dat er door onze autochtonen jeugd baldadigheden gepleegd worden, worden de ouders verantwoordelijk gesteld en verplicht op te draaien voor de aangerichte schade + bovenop nog een flinke bekeuring als toemaatje.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 00:36   #424
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

....

...

Ik zal proberen een klein bedrijfje in die sector op te zetten. Volgens mij is het een bedrijfstak met heel wat toekomst.
Pech voor U, dit is geen gat in de markt meer, die pamperbedrijfjes die miljarden belstingcenten opslorpen bestaan al lang, werpen echter geen vruchten af, enkel rotte vruchten, steeds rotter!
Citaat:
Vooral als we blijven tolereren dat er in onze samenleving een onderklasse bestaan waarbij in sommige wijken 30, 40 en tot 50% werklozen zijn zonder uitzicht op een toekomst. Je creëert op die manier desperados, hopelozen. Die zijn tot alles in staat zoals we vaststellen.
Ik heb U deze vraag al eens gesteld, maar nooit antwoord gekregen; als wat U verklaart, werkelijk zo is, hoe komt dan dat er zovele échte Belgen, oude Belgen, autochtonen - die ook maar van een klein inkomen moeten rondkomen, van een minimumloontje leven, (vaak van veel minder dan dat reltuig dat meestal - naast hun uitkering, nog wat 'lucratieve' zaakjes erbij doet), daklozen en dies meer - niet van zulke fratsen uithalen - keer op keer op keer op keer opnieuw? Het blijkt toch telkens weer uit dezelfde 'hoek' te komen, U kan niet gaan beweren dat er enkel in die 'hoek', werklozen zijn met geen uitzicht op een toekomst!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 00:38   #425
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht

...

Je kan beginnen met een onderzoekscentrum. Ik lever de eerste vraag aan : hoe komt het dat autochtone kansarme jongeren - en die zijn er ook -
hun wijken niet herschapen tot no go areas en niet in bendes systematisch voorbijgangers ineenkloppen en buurtbewoners terroriseren en onleefbaar maken?
Sinds wanneer is een berooide sociaal-economische een verzachtende omstandigheid geworden om mensen ineen te slaan?
Ah, je stelt net dezelfde vraag - ik heb het reeds eerder gevraagd, maar kreeg nooit antwoord.
Oud 29 november 2009, 00:48   #426
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ah, je stelt net dezelfde vraag - ik heb het reeds eerder gevraagd, maar kreeg nooit antwoord.
Dat verbaast mij niet.
Ik zie Agitatie dat op verrijkersmaat geschreven excuus nog niet gebruiken de dag dat 5 Vlaamse kansarmen een Marokkaan in elkaar kloppen en op de metrosporen gooien.
Oud 29 november 2009, 00:53   #427
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je liegt.
Ik lieg noch manipuleer. Ik haal een stukje van je tekst aan. Met name:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap
... deze zoveelste schanddaad door moslims ...
Dat noemt men 'citeren' of 'quoten'.

Citaat:
Ik plaats een artikel uit de franstalige pers - in de Vlaamse pers werd het doodgezwegen - over 5 prachtjongeren en hun vrijetijdsactivieiten, en jij wordt vrolijk van mij?
Zuur lachen, dat doe je.
Er is een verschil tussen het artikel dat je plaatst en je eigen commentaar erop. Ik moet lachen om je commentaar, niet om de feiten. Die zijn niet grappig. Maar ze hebben niets met 'moslim' zijn te maken. Wel met 'lumpenproletariaat'. Wat die jongens deden is nogal in tegenspraak met de islam. En ik heb niet de indruk dat ze zich op hun godsdienst beriepen tijdens de feiten of de woorden van Mohamed indachtig waren.

Citaat:
hoe komt het dat autochtone kansarme jongeren - en die zijn er ook - hun wijken niet herschapen tot no go areas en niet in bendes systematisch voorbijgangers ineenkloppen en buurtbewoners terroriseren en onleefbaar maken?
De sociale mobiliteit bij autochtone jongeren is groter dan die bij allochtone jongeren. Da's een belangrijk punt al blijft er ook bij hen sprake van generationele armoede. Maar jongeren zonder uitzicht op een toekomst vormen een potentieel gevaar voor de status quo, ook als het geen moslims zijn. Dat merkte je bijvoorbeeld begin jaren 80 toen er in België een miljoen werklozen waren, waaronder nogal wat jongeren. We hebben toen drie Jongerenmarsen voor Werk georganiseerd. Die liepen gegarandeerd uit op relletjes. Het waren gewoon arme jongeren die hun werkloosheid - en dus het liberale systeem dat ervoor verantwoordelijk was - kotsbeu waren. En dus smeten ze met stenen naar de politie, gooiden de ramen uit van banken, vernielden een buskotje of wat in hun weg stond. Daar waren nochtans geen moslims bij betrokken.

Bovendien zijn er niet alleen veel autochtone, kansarme (wat een gruwelwoord) jongeren die thuis blijven. Er blijven ook heel veel allochtone jongeren thuis. Die willen met de rellen niets te maken hebben, ze willen hun toekomst niet op het spel zetten, zijn misschien bang of vinden rellen gewoon dom. Als er sprake is van 50 of 100 relschoppers, dan zitten er duizenden, allochtone jongeren van Arabische afkomst met islamitische roots gewoon thuis. Het zijn nochtans moslims.
Citaat:
Het is geen 'verzachtende omstandigheid', het is mee de oorzaak van dat soort gedrag. Maar over die oorzaak hoor ik hier niemand iets relevants zeggen.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 november 2009 om 00:56.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 00:55   #428
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat verbaast mij niet.
Ik zie Agitatie dat op verrijkersmaat geschreven excuus nog niet gebruiken de dag dat 5 Vlaamse kansarmen een Marokkaan in elkaar kloppen en op de metrosporen gooien.
VanZeLeveNooitNiet - als zoiets al zou gebeuren is't kot te klein - All Hell will break loose, er zullen die dag geen 'verzachtende omstandigheden' (kansloos, geen toekomst, werkloos etc etc...)gelden!
't Zullen enkel nazi's, racisten, fascisten en meer van dat fraais zijn...
Oud 29 november 2009, 01:01   #429
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Hoera - een nieuw woord is geboren, reltuig en andersoortig tuig heet vanaf nu; 'lumpenproletariaat' - komt enkel voor bij dubbelpaspoortigen!

Ministe; die kerelkes doen NIKS wat hun groot idool, hun grote voorbeeld voor alle tijden, de Moh niet óók deed!!!

Wat die 'oorzaak' betreft; hebben ze of hebben ze niet dezelfde kansen als elk ander mens in het land, om te studeren, een beroep te leren, een baan te zoeken...NEE, dat w�*llen ze niet eens, want dát brengt minder op en moeten ze zich moe maken, het geld krijgen ze nu zomaar, om NIKS te doen, met daarbij hun 'lucratieve' zaakjes...
Oud 29 november 2009, 01:11   #430
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is nogal in tegenspraak et de islam, wat die jongens deden en ik heb niet de indruk dat ze zich op hun godsdienst beriepen tijdens de feiten of de woorden van Mohamed indachtig waren.
Het is niet in tegenspraak met de islam, in tegendeel. Het vloeit precies voort uit hun religieus instructieboekje dat hen aanspoort tot systematische haat tav nietgelovigen. Waarom kiezen ze altijd een niet-islamiet uit als slachtoffer van hun overvallen, vechtpartijen, etc?
In he boek van Mimount Boussakla die undercover ging in Klein-Marrokko ofte Mollahbeek komen verschillende getuigenissen van zo'n prachtjongeren waarin ze ronduit toegeven dat hun slachtofferkeuze islamitisch-racistisch geïnsipreerd is. Om het met hun woorden te zeggen : pikken mag niet volgens de koran, maar als je het dan toch doet, bepik dan een ongelovig varken.

Citaat:
De sociale mobiliteit bij autochtone jongeren is groter dan die bij allochtone jongeren
.

Wat een zever.

Citaat:
Da's een belangrijk punt al blijft er ook bij hen sprake van generationele armoede.
Die generationele armoede heeft er niet toe geleid dat autochtone kansarmen ganse buurten herschapen tot onleefbare en onveilige no go zones.

Citaat:
Maar jongeren zonder uitzicht op een toekomst vormen een potentieel gevaar voor de status quo, ook als het geen moslims zijn. Dat merkte je bijvoorbeeld begin jaren 80 toen er in België een miljoen werklozen waren, waaronder nogal wat jongeren.
Die hebben nooit gereld en buurten verwoest zoals uw allochtone troetels.

Citaat:
We hebben toen drie Jongerenmarsen voor Werk georganiseerd. Die liepen gegarandeerd uit op relletjes. Het waren gewoon arme jongeren die hun werkloosheid - en dus het liberale systeem dat ervoor verantwoordelijk was - kotsbeu waren. En dus smeten ze met stenen naar de politie, gooiden de ramen uit van banken, vernielden een buskotje of wat in hun weg stond. Daar waren nochtans geen moslims bij betrokken.
Dat was eenmalig betogingsgeweld en kan je niet vergelijken met het systematisch relgeweld in de prachtwijken.

Citaat:
Bovendien zijn er niet alleen veel autochtone, kansarme (wat een gruwelwoord) jongeren die thuis blijven. Er blijven ook heel veel allochtone jongeren thuis. Die willen met de rellen niets te maken hebben, ze willen hun toekomst niet op het spel zetten, zijn misschien bang of vinden rellen gewoon dom. Als er sprake is van 50 of 100 relschoppers, dan zitten er duizenden, allochtone jongeren van Arabische afkomst met islamitische roots gewoon thuis. Het zijn nochtans moslims.
Van die gematigde zeker die hun eigen volk nooit terecht wijzen. Van die gematigden die subsidies vragen voor buurtwerkers van eigen geloofsvolk eerst, omdat de autoriteit van autochtonen aanvaarden volgens hun religieus boekske niet mag.

Citaat:
Het is geen 'verzachtende omstandigheid', het is mee de oorzaak van dat soort gedrag. Maar over die oorzaak hoor ik hier niemand iets relevants zeggen.
Jij gebruikt die verzachtende omstandigheid als vergoeilijking. Iets dat je nooit zou doen als 5 kansarmen een Marokkaan in elkaar zouden sjotten en op de metrosporen gooien.

Over de oorzaken is al veel gezegd. Sommige cultiveren liever het eeuwige slachtofferschap dan hun troetels op verantwoordelijkheid en aangeboden kansen te wijzen.
Oud 29 november 2009, 01:16   #431
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hoera - een nieuw woord is geboren, reltuig en andersoortig tuig heet vanaf nu; 'lumpenproletariaat' - komt enkel voor bij dubbelpaspoortigen!

Ministe; die kerelkes doen NIKS wat hun groot idool, hun grote voorbeeld voor alle tijden, de Moh niet óók deed!!!

Wat die 'oorzaak' betreft; hebben ze of hebben ze niet dezelfde kansen als elk ander mens in het land, om te studeren, een beroep te leren, een baan te zoeken...NEE, dat w�*llen ze niet eens, want dát brengt minder op en moeten ze zich moe maken, het geld krijgen ze nu zomaar, om NIKS te doen, met daarbij hun 'lucratieve' zaakjes...
Ik betwjfel of dat lompenproletariaat annex reltuig met een gemiddelde leeftijd rond de 14-15 jaar echt wakker ligt van hun kansarmheid op de arbeidsmarkt. Gaan ze ons nu ook nog wijs maken dat die snotters actieve werkzoekenden zijn
Oud 29 november 2009, 01:33   #432
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
In he boek van Mimount Boussakla die undercover ging in Klein-Marrokko ofte Mollahbeek ...

Wat een idiotie een mens hier toch allemaal te lezen krijgt... Dat boek is niet van Mimount Boussakla en het was zij niet die 'undercover' ging in Mollenbeek. Hind Fraihi schreef het boek. Maar voor u zijn het allemaal dezelfden, dat was me al duidelijk...

Dat is nu eens een bijzonder goede illustratie van het niveau van zowat al uw posts en uw visie op een bijzonder complexe realiteit: ergens iets vaagweg opgevangen en daaruit een onwrikbaar standpunt gedistilleerd. Voor nuance of verfijning is geen plaats meer. 'Het is zo omdat het zo is', ook al kloppen de feiten niet. Feiten doen voor u duidelijk niet ter zake.
Citaat:
Die generationele armoede heeft er niet toe geleid dat autochtone kansarmen ganse buurten herschapen tot onleefbare en onveilige no go zones.
U weet niets van de geschiedenis van ons land, u leeft in een bubble van het heden zonder historisch kader. 't Is triest. U kent duidelijk de Marsen voor Werkloosheid niet: duizenden jongeren die in Brussel gingen betogen en rellen. Zoals staalarbeiders, mijnwerkers en boeren dat vroeger ook vaak deden. Uit onvrede, woede en onmacht. En nu nog maar zelden doen, jammer genoeg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Hoera - een nieuw woord is geboren... 'lumpenproletariaat' -
Wat een idiotie men hier toch allemaal moet aanhoren, ... Het woord 'lumpenproletariaat' is niet bepaald nieuw maar dateert van 1850 en werd geboekstaafd door Karl Marx. Hij bedoelt er de onderklasse van het proletariaat mee, letterlijk zij die niets anders hadden dan de lompen aan hun lijf. 'Lumpen' betekent eigenlijk 'troep' en 'afval'. Het waren de lompsten onder de proletariërs, zij die niets begrepen, zich politiek niet organiseerden en nauwelijks te organiseren waren. Verraders ook, doorgaans, compleet immorele en onbetrouwbare sujetten.

Citaat:
hebben ze of hebben ze niet dezelfde kansen als elk ander mens in het land, om te studeren, een beroep te leren, een baan te zoeken
Neen, ze hebben niet dezelfde kansen en ze hebben bovendien nog heel wat drempels te overwinnen ook. Lees er het PISA-rapport over onderwijs en het OESO-rapport over tewerkstelling maar op na.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 november 2009 om 01:36.
Oud 29 november 2009, 01:50   #433
Cut de krap
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Wat een idiotie een mens hier toch allemaal te lezen krijgt... Dat boek is niet van Mimount Boussakla en het was zij niet die 'undercover' ging in Mollenbeek. Hind Fraihi schreef het boek. Maar voor u zijn het allemaal dezelfden, dat was me al duidelijk...
Ik heb me van naam vergist. Je hoeft daarom niet zo agressief te worden. Houdt u een beetje in manneke. Nog een beetje en ge begint gellijk uw reltroetels te kloppen ...

Citaat:
Dat is nu eens een bijzonder goede illustratie van het niveau van zowat al uw posts en uw visie op een bijzonder complexe realiteit: ergens iets vaagweg opgevangen en daaruit een onwrikbaar standpunt gedistilleerd. Voor nuance of verfijning is geen plaats meer. 'Het is zo omdat het zo is', ook al kloppen de feiten niet. Feiten doen voor u duidelijk niet ter zake.
Feiten doen wel ter zake. Links vergoelijkend gewauwel, dat men dan als een vulgaire marchand als 'nuance' tracht te verkopen, niet.

Citaat:
U weet niets van de geschiedenis van ons land, u leeft in een bubble van het heden zonder historisch kader. 't Is triest. U kent duidelijk de Marsen voor Werkloosheid niet: duizenden jongeren die in Brussel gingen betogen en rellen. Zoals staalarbeiders, mijnwerkers en boeren dat vroeger ook vaak deden. Uit onvrede, woede en onmacht. En nu nog maar zelden doen, jammer genoeg.
En die boeren, mijnwerkers en staalarbeiders hebben hun wijken tot prachtwijken herschapen zeker waar geen flikkencombi nog indurft.

Citaat:
Neen, ze hebben niet dezelfde kansen
De zoveelste leugen. Ze hebben precies dezelde onderwijskansen als anderen.

Citaat:
en ze hebben bovendien nog heel wat drempels te overwinnen ook.
Ochotekes toch, die troetelkes hebben drempels te overwinnen. Niet als ze mensen in elkaar aan 't kloppen zijn, auto's in de fik steken, flikken provoceren, buschauffeurs in elkaar kloppen, oude madammekes bepikken, dan hebben ze geen drempels meer!

Citaat:
Lees er het PISA-rapport over onderwijs en het OESO-rapport over tewerkstelling maar op na
Les excuses sont fabriquées pour s'en servir.
Oud 29 november 2009, 01:55   #434
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik heb me van naam vergist. Je hoeft daarom niet zo agressief te worden. Houdt u een beetje in manneke. Nog een beetje en ge begint gellijk uw reltroetels te kloppen ...
Ik ben niet agressief, ik ben duidelijk: wat u schrijft is idiotie; feiten tellen voor u niet, u kletst zomaar wat uit uw nek over boeken die u niet gelezen hebt en u citeert schrijfsters waar u niets vanaf weet. Het is allemaal lulkoek, zever, stront in pakskes. U schrijft onzin, u gooit er met uw klak naar.

Nog een voorbeeld?
Citaat:
Les excuses sont fabriquées pour s'en servir.
Het gaat niet om excuses maar om internationale, wetenschappelijke onderzoeksrapporten over de situatie van migranten in Europa. België komt in beide rapporten zowat het slechtste uit. Die rapporten staan vol feiten.

Maar feiten interesseren u niet tenzij ze zijn geschreven door uw Mimount Bousakla.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 november 2009 om 01:58.
Oud 29 november 2009, 01:55   #435
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik betwjfel of dat lompenproletariaat annex reltuig met een gemiddelde leeftijd rond de 14-15 jaar echt wakker ligt van hun kansarmheid op de arbeidsmarkt. Gaan ze ons nu ook nog wijs maken dat die snotters actieve werkzoekenden zijn
Uiteraard geen reactie van Agitatie hierop.
Oud 29 november 2009, 02:05   #436
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ze hebben niet dezelfde kansen en ze hebben bovendien nog heel wat drempels te overwinnen ook. Lees er het PISA-rapport over onderwijs en het OESO-rapport over tewerkstelling maar op na.
Ik wist niet dat er in het onderwijs discriminatie bestond, kan je wat meer uitleg daarover geven?

En onderwijs houd dan weer verband met tewerkstelling, geen diploma is minder kansen op werk.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 02:07   #437
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om excuses maar om internationale, wetenschappelijke onderzoeksrapporten over de situatie van migranten in Europa. België komt in beide rapporten zowat het slechtste uit. Die rapporten staan vol feiten.
Nog meer pamperen bedoel je?
Oud 29 november 2009, 02:08   #438
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben niet agressief, ik ben duidelijk: wat u schrijft is idiotie; feiten tellen voor u niet, u kletst zomaar wat uit uw nek over boeken die u niet gelezen hebt en u citeert schrijfsters waar u niets vanaf weet. Het is allemaal lulkoek, zever, stront in pakskes. U schrijft onzin, u gooit er met uw klak naar.
Ik herhaal : ik heb me van naam vergist. Ik heb Fraihi's boek jaren geleden gelezen. Het staat hier op 2m van mij in mijn bib.
En als je dat als professionele, hardleerse tuigknuffelaar niet wil geloven, so be it!

Misbruik het dan verder om al uw haat eruit te gooien. Misbruik het dan verder om al uw gal uit uw systeem te spuwen. Misbruik het om die linkse verzuring uit uw lijf te schudden. Scheldt en schop. Klets en lul zo veel uit nek om de crapuleusiteit van dat tuig goed te praten, knuffel ze desnoods tot moes als ge zo uwen hemel zo wil verdienen.

Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoutants qui restent.
Jullie verdienen elkaar.
Oud 29 november 2009, 02:13   #439
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nu mag jij met 5000 rapporten af komen he, ze hebben evenveel kansen als eender wie, waren het niet dat, ook al beweren ze continu dat ze bvb niet terug kunnen omdat ze geen binding meer hebben met het eigen land, telkens hun bruiden ginder gaan zoeken, daar trouwen en deze, veelal analfabeten, hier importeren waardoor de jong die ze kweken hier van bij hun geboorte opgevoed worden door een moeder die geen half woord Nederlands kent, met veel moeite haar eigen naam kan schrijven en hun kroost vast bind aan hun rokken tot dat ze de leeftijd bereikt van de leerplicht. Dan komen ze op school en moeten alles nog van nul beginnen te leren wat natuurlijk voor een achterstand zorgt. Ze kunnen niet mee, krijgen er de pest aan en spijbelen naar hartenlust.

Laatst gewijzigd door Garry : 29 november 2009 om 02:14.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 02:19   #440
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ze kunnen niet mee, krijgen er de pest aan en spijbelen naar hartenlust.
En dan maar lullen dat ze minder kansen krijgen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be