Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 1 februari 2011, 19:14   #441
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
wat is het verschil tussen open en gesloten geest bij het toekennen van subsidies?
Een open geest stelt zichzelf niet tot norm van wat kan en niet kan als kunstuiting, en in deze zelfs als persoonlijke mening van de kunstenaar cfr de hetze en dreigingen tegen de kunstenaars van de KVS.
Een gesloten geest verheft zichzelf en zijn idee tot norm van wat kan en niet kan.
Aangezien een beginnend artiest meestal niet kan overleven, is het beperken van subsidies tot de gelijkgezinde artiesten die conform de leitcultur ageren, eigenlijk het beperken van de culturele vrijheid, dus de verarming van onze cultuur.

Voldoende als uitleg?
spherelike is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:26   #442
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Een open geest stelt zichzelf niet tot norm van wat kan en niet kan als kunstuiting, en in deze zelfs als persoonlijke mening van de kunstenaar cfr de hetze en dreigingen tegen de kunstenaars van de KVS.
Een gesloten geest verheft zichzelf en zijn idee tot norm van wat kan en niet kan.
Aangezien een beginnend artiest meestal niet kan overleven, is het beperken van subsidies tot de gelijkgezinde artiesten die conform de leitcultur ageren, eigenlijk het beperken van de culturele vrijheid, dus de verarming van onze cultuur.

Voldoende als uitleg?
U moet een onderscheid maken tussen kunstenaars die voor zichzelf zorgen en anderen die parasiteren op een gemeenschap op vervolgens diezelfde gemeenschap een mes in het rug te steken.
Ze hebben recht op HUN mening, maar niet op MIJN (belastings-) geld.
Als die Vlamenhaters willen zijn goed, maar dat ze dan consequent zijn en Vlamengeld ook weigeren - maar ze zijn net zo hypocriet als de FRs zelf he, we zijn voor niks goed behalve de rekening betalen... zo werkt de wereld niet

En uw pseudointellectuele houding maakt hier op niemand een indruk he, dit is niet eerste Kan Filosofie....
Oud 1 februari 2011, 19:29   #443
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
1. waarom komt iemand op politics.be? (laten we even niet aan big F en dronkoers denken )
2. waarom zit jij hier en heb jij geen mening die je wil verdedigen dan?
3. nog niet opgevallen dat net als op het forum er buiten dit forum ook een verschuiving is naar luisteren naar argumenten van het Vl-nationalisme?
1. Als je hier al een tijdje bent, en meer leest dan schrijft, dan kan je merken dat er "beroeps" tussen zitten, betaald door de gemeenschap, geizen ze op een partij werken, en niet op de loonlijst staan.
2. Ik lees vooral, omdat ik mijn gezichtsveld wil verruimen, maar die bijdragen worden zeldzaam. Te weinig inhoud, te veel zeloten die onvoorwaardelijke trouw gezworen hebben aan één of ander gedachtengoed, te veel gescheld op iedereen die durft van de mainstream af te wijken. De dommekloten beseffen zelf niet een dat ze zo iedere discussie in de kiem smoren, uiteindelijk alleen gelijkgezinden overhouden, en dan nog denken dan dit forum een afspiegeling is van de "echte" wereld. Gelukkig zijn er nog andere infobronnen, waar diverse standpunten aan bod komen.
3. ja de verkiezingsuitslag is mij opgevallen, en de arrogantie waarmee de aanhang van deze partij nu claimt de wijsheid in pacht te hebben door hun omvang, daar waar ze voor de verkiezingen moesten gaan schuilen bij CD&V om niet onder de kiesdrempel te geraken. Hoe ze toen in hun kleinte vonden dat ook hun mening telde, en hoe ze nu ze groot zijn vinden dat zij de enige zijn die het licht zien. En ook de overwinning trekt aan, opportunisten vooral die bij de winnaars willen horen, en heeeeel luid roepen, om te verbergen dat ze tot voor kort iets anders dachten. Ik kan nog wel even doorgaan, maar deze hoogmis van het eigen gelijk die hier dagelijks opgevoerd wordt, stemt mij eerder somber naar de toekomst toe.
spherelike is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:30   #444
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voldoende als uitleg?
Ok, maar dat heeft niets met het probleem hier te maken he.
De vraag is of het het stellen van voorwaarden aan die subsidies iets te maken heeft met open of gesloten geest.

Ik vind architectuur soms ook wel iets hebben van kunst. Of toch zeker de fase van representatie van een idee. Stage gedaan en hup! moet ik dan maar subsidies krijgen? Of toch zeker mijn assistent architect, want die tekent dat allemaal mooi uit met aquarelle en maakt maquettes.
En ik verzeker u, mijn beste, stage is financieel zeker geen rozengeur variant van kunstenaarsleven.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 1 februari 2011 om 19:32.
Steben is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:30   #445
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja jullie hebben het licht gezien, wat u past is de volle waarheid en de mening van "het volk" of "het buitenland" zonder enige reflectie of dit ook geen propaganda of georchestreerd artikel zou zijn.
Wat u niet aanstaat daarentegen, daar moet zeker wat achterzitten, insinuaties worden niet gespaard.

U nog niet opgevallen, dat dit forum eigenlijk een propagandamachine voor nationalisten geworden is? En dat de meeste bijdragen hier als dusdanig zouden moeten bekeken worden? Hoeveel onrechtstreeks door de belasingbetaler onderhouden posters zouden hier zitten, tot meerdere eer en glorie van de groepering die als tussenpersoon fungeert voor hun brood?

proberen zo veel mogelijk en zo divers mogelijk te lezen en te ondezoeken is de enige manier om propaganda van feiten te onderscheiden.
U reageert op geen enkele manier op het feit, dat er met de zaken die het artikel "aanklaagt" niets mis is. U begint daarentegen over zogezegde propaganda te zeveren, die nota bene via dit forum naar buiten gebracht zou worden.

De mensen die hier zitten hebben grotendeels hun mening al gevormd, "ze" zouden beter mensen inhuren die elders propaganda maken dan.
poekieJ is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:36   #446
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Als je hier al een tijdje bent, en meer leest dan schrijft, dan kan je merken dat er "beroeps" tussen zitten, betaald door de gemeenschap, geizen ze op een partij werken, en niet op de loonlijst staan.
als iedereen vooral meer leest dan schrijft, zou er niet veel te lezen zijn.

Citaat:
2. Ik lees vooral, omdat ik mijn gezichtsveld wil verruimen
ben je zeker?
zoek je niet naar redenen om aan te tonen dat je zelf steeds gelijk hebt als je spreekt over "zij die de waarheid in pacht hebben". Dat is ook een vorm van waarheid in pacht hebben zie je. Je weet maar al te goed, dat je op een forum als het deze altijd zeloten hebt maar ook anderen. En met die anderen discussieer jijzelf wel hoor.

Citaat:
3. ja de verkiezingsuitslag is mij opgevallen, en de arrogantie waarmee de aanhang van deze partij nu claimt de wijsheid in pacht te hebben door hun omvang, daar waar ze voor de verkiezingen moesten gaan schuilen bij CD&V om niet onder de kiesdrempel te geraken. Hoe ze toen in hun kleinte vonden dat ook hun mening telde, en hoe ze nu ze groot zijn vinden dat zij de enige zijn die het licht zien. En ook de overwinning trekt aan, opportunisten vooral die bij de winnaars willen horen, en heeeeel luid roepen, om te verbergen dat ze tot voor kort iets anders dachten. Ik kan nog wel even doorgaan, maar deze hoogmis van het eigen gelijk die hier dagelijks opgevoerd wordt, stemt mij eerder somber naar de toekomst toe.
Wat is dat nu?
NVA-bashen? ...
Je staat heel dicht bij minachting van de kiezer.

De kiezer had altijd gelijk, behalve nu?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 1 februari 2011 om 19:37.
Steben is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:40   #447
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
U moet een onderscheid maken tussen kunstenaars die voor zichzelf zorgen en anderen die parasiteren op een gemeenschap op vervolgens diezelfde gemeenschap een mes in het rug te steken.
Ze hebben recht op HUN mening, maar niet op MIJN (belastings-) geld.
Als die Vlamenhaters willen zijn goed, maar dat ze dan consequent zijn en Vlamengeld ook weigeren - maar ze zijn net zo hypocriet als de FRs zelf he, we zijn voor niks goed behalve de rekening betalen... zo werkt de wereld niet
....
Een kunstenaar die niet conform uw gedachtengoed denkt en handelt is een parasiet van de totale gemeenschap? Als u denkt een mes in uw rug te hebben moeten de anderen dat per definitie ook voelen, of mag iemand nog zelf uitmaken wat voor hem kan?
HUN mening is niet UW mening en dus niet de maning van "de vlaming" en "vlaanderen"?
Alle subsidiegeld is uw geld?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
En uw pseudointellectuele houding maakt hier op niemand een indruk he, dit is niet eerste Kan Filosofie....
Ik ben benieuw wat u zelf denkt over uw eigen houding in deze?
spherelike is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:49   #448
schaker
Provinciaal Gedeputeerde

schaker's schermafbeelding

Standaard Vlaamse en Franstalige wensen zijn niet in tegenspraak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
in feite is het niemands fout.

Vlaanderen wilt meer Vlaanderen en minder België, Franstaligen willen meer België. er is gewoon geen compromis mogelijk.
Fout, deze 2 wensen spreken elkaar niet tegen; er is wel degelijk een oplossing.

Men kan prima de Franstaligen door een Belgische federale regering laten besturen, daarvoor zijn (naast de Franstaligen) maar 7 Vlaamse personen (federale ministers) nodig.

En de Vlamingen kan men door de Vlaamse regering laten besturen.

Iedereen blij! Zelfs de politici, want er gaat geen enkel postje verloren.
schaker is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:50   #449
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het artikel teruggevonden, voor wat het waard is:
http://www.pvda.be/weekblad/artikel/...deelstaat.html
Ik heb een antwoordje gestuurd. Ik hoop dat het gepubliceerd wordt.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:51   #450
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
als iedereen vooral meer leest dan schrijft, zou er niet veel te lezen zijn.

ben je zeker?
zoek je niet naar redenen om aan te tonen dat je zelf steeds gelijk hebt als je spreekt over "zij die de waarheid in pacht hebben". Dat is ook een vorm van waarheid in pacht hebben zie je. Je weet maar al te goed, dat je op een forum als het deze altijd zeloten hebt maar ook anderen. En met die anderen discussieer jijzelf wel hoor.

Wat is dat nu?
NVA-bashen? ...
Je staat heel dicht bij minachting van de kiezer.

De kiezer had altijd gelijk, behalve nu?
Waar lees jij minachting voor de kiezer? iedereen is inderdaad ook kiezer. Dus ook diegenen die ik aanklaag voor hun houding tov andere meningen voor en na de nva overwinning. Ik reken u nog tot de "anderen". Lees eens draden van voor de laatste verdiezingsstrijd, het verschil is echt opvallend bij een niet onbelangrijk deel van de nationalisten. Het gaat goed, en de ware aard komt boven, van onverdraagzaamheid voor andere meningen, tot dreigementen, en zonder gescheld en de man te spelen kan het ook al niet meer.
Blijkbaar is "rexist" nu in de mode, ik kreeg het de laatste dagen al een paar keer. En psychologisch moet er met mij ook al wat mis zijn, gezien ik niet conform denk, bemerkingen heb en dingen in vraag durf te stellen.
Probeer eens een van de volgende dagen (tegen uw overtuiging maar als proef) eens tegen de stroom in te gaan, en zie wat ge over uw kop krijgt.
spherelike is offline  
Oud 1 februari 2011, 19:51   #451
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaker Bekijk bericht
Fout, deze 2 wensen spreken elkaar niet tegen; er is wel degelijk een oplossing.

Men kan prima de Franstaligen door een Belgische federale regering laten besturen, daarvoor zijn (naast de Franstaligen) maar 7 Vlaamse personen (federale ministers) nodig.

En de Vlamingen kan men door de Vlaamse regering laten besturen.

Iedereen blij! Zelfs de politici, want er gaat geen enkel postje verloren.
ahneen, want voor de Franstaligen is het net het punt dat ze niets meer te zeggen zouden hebben over Vlaanderen, dat onaanvaardbaar is. zij willen net het omgekeerde, een Belgische federale regering die over Vlaanderen regeert, waar zij dus 5 ministers zouden hebben op 10 en Wallo-Brux uitsluitend door Franstaligen zou bestuurd worden.

waar zie jij het compromis?
Oud 1 februari 2011, 20:00   #452
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ok, maar dat heeft niets met het probleem hier te maken he.
De vraag is of het het stellen van voorwaarden aan die subsidies iets te maken heeft met open of gesloten geest.

Ik vind architectuur soms ook wel iets hebben van kunst. Of toch zeker de fase van representatie van een idee. Stage gedaan en hup! moet ik dan maar subsidies krijgen? Of toch zeker mijn assistent architect, want die tekent dat allemaal mooi uit met aquarelle en maakt maquettes.
En ik verzeker u, mijn beste, stage is financieel zeker geen rozengeur variant van kunstenaarsleven.
Natuurlijk heeft dat er mee te maken. Lees jij dan niet mee dat het het niet eens zijn met de nationalisten al voldoende zou zijn om uitgeloten te worden van subsidies, die mannen zijn verraders, die kakken op hun cultuur.... het staat hier allemaal te lezen. Geen norm naar kwaliteit, advies uit de sector zelf, ....
Het wordt nauwelijks verpakt.
DAt wordt dan wel afgebogen alsof subsidies geen recht zijn, alsof het zich conformeren met het nationalistisch gedachtengoed de enige vorm van cultuur is, enz
Lees gewoon wat er staat, hoe sommigen hier zouden omspringen met mensen die het aangedurfd hebben om openbaar van mening te verschillen met hen en hun geestesgenoten.
Voor mij is dat beangstigend. Voor u "normaal" ?
spherelike is offline  
Oud 1 februari 2011, 20:12   #453
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voldoende als uitleg?
Ik verkies een 'gewone job' die mij voldoende inkomen bezorgt en voldoende vrije tijd laat om geheel naar EIGEN INZICHTEN, in de traditie van MIJN EIGEN LEID-CULTUUR, en tégen alle 'gelijkgezinde', 'gesubsidieerde', 'geconformeerde', ... 'artiesten' en 'meerwaarde-zoekers' in,

in alle openheid van geest MIJN kunst te uiten en daarbij mijn EIGEN NORMEN te bepalen.

Vroeger kon ik vrij gemakkelijk cassettes in eigen beheer uitbrengen en mini-tentoonstellingen organiseren,

tegenwoordig heb ik MySpace, YouTube, ArtistDirect, ... ter mijner beschikking.

De pot op met het subsidie-circuit, het critici-circuit, het connoisseurs-circuit, ...

Als ik maar lang genoeg in leven blijf, zal ik wel geraken waar ik wil geraken.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 1 februari 2011, 20:12   #454
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Van de regionale, dat is ook niet meer dan normaal.
Geef cijfers van de fedrale ambtenaren, het is daar dat de scheeftrekking het grootst is.
Ik zou verwachten dat de scheeftrekking op regionaal vlak zou zijn, waar autonoom kan besloten worden.
Op federaal vlak wisselen de ministeries nogal eens van partij en taalgroep. Het lijkt mij minder evident dat hier een gewild onevenwicht zou ontstaan.

Misschien solliciteren walen meer naar overheidsjobs, bij gebrek aan privé jobs, dan de vlamingen, en vertaalt zich dat in meer waalse ambtenaren, maar dus ook in minder werklozen in wallonie.

Ik zie op het eerste zicht weinig problemen, tenzij u weet hebt van systematische bevoordeling van franstaligen door de federale aanwervingsdienst.
spherelike is offline  
Oud 1 februari 2011, 20:15   #455
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Natuurlijk heeft dat er mee te maken. Lees jij dan niet mee dat het het niet eens zijn met de nationalisten al voldoende zou zijn om uitgeloten te worden van subsidies, die mannen zijn verraders, die kakken op hun cultuur.... het staat hier allemaal te lezen. Geen norm naar kwaliteit, advies uit de sector zelf, ....
Het wordt nauwelijks verpakt.
DAt wordt dan wel afgebogen alsof subsidies geen recht zijn, alsof het zich conformeren met het nationalistisch gedachtengoed de enige vorm van cultuur is, enz
Lees gewoon wat er staat, hoe sommigen hier zouden omspringen met mensen die het aangedurfd hebben om openbaar van mening te verschillen met hen en hun geestesgenoten.
Voor mij is dat beangstigend. Voor u "normaal" ?
Je geeft er hier je eigen inkleuring aan. Je doet het voor alsof mensen, "artiesten" in dit geval, niet van mening mogen verschillen.
Dat is uiteraard onzin, iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Echter is het iets anders wanneer deze zogenaamde artiesten dit collectief komen uiten, waarbij men letterlijk beledigingen de ether insturen die, omdat ze BV zijn, hun grote gelijk moeten doen uitschijnen. Pure propaganda van een stelletje (wereldvreemde), parasitaire BV's en andere personen die België genegen zijn. Dat ze dan niet alleen in de hand bijten die hen voedt, maar ze er als het ware afkappen, is blijkbaar heel normaal.

Dus ja, ik zou de personen die aan het voorgaande voldoen, gaarne hun subsidies afnemen. Waarom zouden ze überhaupt subsidies moeten krijgen?
poekieJ is offline  
Oud 1 februari 2011, 20:17   #456
schaker
Provinciaal Gedeputeerde

schaker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ahneen, want voor de Franstaligen is het net het punt dat ze niets meer te zeggen zouden hebben over Vlaanderen, dat onaanvaardbaar is. zij willen net het omgekeerde, een Belgische federale regering die over Vlaanderen regeert, waar zij dus 5 ministers zouden hebben op 10 en Wallo-Brux uitsluitend door Franstaligen zou bestuurd worden.

waar zie jij het compromis?
Het compromis ziet er zo uit:
De Waalse regering, de Franstalige regering en de Belgische regering besturen de Franstaligen. Voor de Franstaligen verandert er dus NIETS.

De Vlaamse regering bestuurd de Vlamingen. En wel zodanig, dat de Franstaligen daar nauwelijks iets van merken, bv. een eigen Vlaamse justitie en ziekenzorg.

Ieder jaar boekt de Vlaamse regering 6 miljard Euro over op de bankrekening van de Franstaligen. Dit zijn herstel-betalingen (Marschall-plan 17) voor het leed dat veroorzaakt is door de Vlamingen. Net zoals bij het "Vredesverdrag van Versailles" uit 1919.

Indien dit compromis niet verteerbaar ("imbuvable") is, dan moet de prijs verhoogd worden, bv. 10 of 15 miljard Euro per jaar.
schaker is offline  
Oud 1 februari 2011, 20:19   #457
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaker Bekijk bericht
Het compromis ziet er zo uit:
De Waalse regering, de Franstalige regering en de Belgische regering besturen de Franstaligen. Voor de Franstaligen verandert er dus NIETS.

De Vlaamse regering bestuurd de Vlamingen. En wel zodanig, dat de Franstaligen daar nauwelijks iets van merken, bv. een eigen Vlaamse justitie en ziekenzorg.

Ieder jaar boekt de Vlaamse regering 6 miljard Euro over op de bankrekening van de Franstaligen. Dit zijn herstel-betalingen (Marschall-plan 17) voor het leed dat veroorzaakt is door de Vlamingen. Net zoals bij het "Vredesverdrag van Versailles" uit 1919.

Indien dit compromis niet verteerbaar ("imbuvable") is, dan moet de prijs verhoogd worden, bv. 10 of 15 miljard Euro per jaar.
het leed dat veroorzaakt is door de Vlamingen????

trouwens, je snapt het niet. Voor de Franstaligen is het allerbelangrijkste dat ze de volledige zeggingschap over Vlaanderen behouden. al de rest is bijzaak.
Oud 1 februari 2011, 20:33   #458
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voorwaar een kunstkenner met een open geest
Mensen die ietwat links geörienteerd zijn hebben nogal vaak de neiging een open geest gelijk te schakelen met een open portemonnee.
fonne is offline  
Oud 1 februari 2011, 20:35   #459
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Je geeft er hier je eigen inkleuring aan. Je doet het voor alsof mensen, "artiesten" in dit geval, niet van mening mogen verschillen.
Dat is uiteraard onzin, iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Echter is het iets anders wanneer deze zogenaamde artiesten dit collectief komen uiten, waarbij men letterlijk beledigingen de ether insturen die, omdat ze BV zijn, hun grote gelijk moeten doen uitschijnen. Pure propaganda van een stelletje (wereldvreemde), parasitaire BV's en andere personen die België genegen zijn. Dat ze dan niet alleen in de hand bijten die hen voedt, maar ze er als het ware afkappen, is blijkbaar heel normaal.

Dus ja, ik zou de personen die aan het voorgaande voldoen, gaarne hun subsidies afnemen. Waarom zouden ze überhaupt subsidies moeten krijgen?
Zeg dan eens wie ze beledigd hebben, "de vlaming" zeker niet, want die bestaat niet.
Leg ook eens uit waarom vlaams nationalistisch gedachtengoed wel collectief mag geuit worden op diverse manifestaties (ik zou moeten nakijken of daar subsidies voor zijn) en waarom andere meningen dat niet collectief zouden mogen.

Volgens de verering die BDW hier en in diverse programma's te beurt valt, bent u enkel tegen BV's met een andere mening dan de uwe.

Is belgie genegen zijn nu ook al iets afkeurenswaardigs? Als dat zo is is vlaanderen genegen zijn even erg. Ik zie althans geen verschil, ieder zijn toebak en zijn pijp.

Binnenkort krijgen we het zangfeest, toch net hetzelfde als propaganda van een gedachtengoed.

Waarom altijd die twee maten en twee gewichten naargelang je het eens bent met het idee er achter?

Je kan voor of tegen subsidies zijn, maar iemand subsidies afnemen omdat hij niet denkt zoals u? bedenkelijke houding

Laatst gewijzigd door spherelike : 1 februari 2011 om 20:36.
spherelike is offline  
Oud 1 februari 2011, 20:37   #460
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Mensen die ietwat links geörienteerd zijn hebben nogal vaak de neiging een open geest gelijk te schakelen met een open portemonnee.

Heb ik ergens gepleit voor een uitbreiding van het budget?
spherelike is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be