![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#442 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zonder mannen van dat slag waren al uw voorvaders waarschijnlijk gedood, of gekastreerd geweest en had u niet eens bestaan. Als dat nu het enige zou geweest zijn, ware het nog een goede zaak geweest in feite |
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#445 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
In Vlaamse steden spreken we Nederlands, jij spreekt ook Nederlands zoals je zelf zegt. Er is dus geen communicatie probleem, we kennen allemaal Nederlands! Het is toch voldoende dat we in 1 taal met elkaar kunnen communiceren, niet? Een aanvaardbaar argument om Arabisch te leren zou kunnen zijn: "Er is een grote handel tussen de Westerse en Arabische wereld dus wie Arabisch kent staat een stapje voor op wie het niet kent". Spijtig genoeg moet ik je ook hier teleur stellen, we handellen in Vlaanderen nog steeds meer met Engels-, Spaans-, Frans- & Duitstalige landen. Als we dan toch talen leren is gaan deze al vast voor op het Arabisch. Mischien komt hier ooit verandering in en dan kunnen we altijd onze mening herzien. Laatst gewijzigd door Rizzz : 7 februari 2008 om 06:34. |
|
|
|
|
|
|
#446 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 10 februari 2008 om 09:42. |
|
|
|
|
|
|
#447 |
|
Banneling
|
VISIE
2- We verklaren dat we het Arabisch als voertaal (lingua franca) zullen promoten en herstellen tussen onze mensen over heel Europa. |
|
|
|
|
|
#448 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 februari 2008 om 11:30. |
|
|
|
|
|
|
#449 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als Arabisch overwogen moet worden dan ook Turks, Chinees, Spaans en Oost Europese talen?Of hebben die minderheden minder rechten?
Als morgen Vlamingen massaal naar pakweg Saoudi Arabie verhuizen, kunnen ze daar dan subidie krijgen voor hun kerken, wordt het gebruik van alcohol of vrouwen zonder hoofddoeken bespreekbaar? Kunnen we dan zeggen' ik bewaar mijn eigenheid en loop dus in minirok over straat'? Of moeten we ons dan aanpassen aan de bestaande cultuur? Kan ik me daar als vrouw verenigen omdat ik baas ben over eigen lichaam en persoonlijkheid? Kan ik daar mijn recht op zelfbeschikking, eigen aan mijn cultuur opeisen met steun van politici en kunstenaars, schrijvers? Of hoor ik me te informeren waar ik ga wonen en welke verwachtingen er zijn en moet ik me aanpassen? juist ja... |
|
|
|