![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Boeiend! Mag ik u bij deze ook een verwijzing geven? http://www.crank.net/index.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat ik maar zeggen dat ik verbaas dat mensen die blijkbaar "meer gelezen en nagedacht hebben over de onoficiele kan" niet in staat blijken om mij een argument te presenteren dat mij overtuigt. Als je echt zoveel van de zaak weet moet je toch probleemloos uit de losse pols mij een feit kunnen presenteren dat enkel maar te verklaren is met de "onofficiele theorie".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | ||
|
![]() Citaat:
Als iemand dus bijvoorbeeld beweert te kunnen aan tonen dat de torens "in vrije val" gevallen zijn met een foto waarop duidelijk te zien is dat de torens niet "in vrije val" zijn dan komt deze persoon niet echt overtuigend over. Dat heeft niks met arrogantie of vooringenomenheid te maken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Waarom bewijs jij met elk argument dat je je hebt laten vangen door popular mechanics hun whitewash? Je valt voor al hun logical fallacies... en je wil zelfs niet luisteren wanneer mensen u er op proberen te wijzen. Ik zal het nog ene keer herhalen, de weerstand die de torens ondervonden was niet groot genoeg. Infeite was ze zo klein dat de torens bijna in vrije val instortten. Zie je? Bijna. Eigenlijk zou ik hier kunnen stoppen en hopen dat je nu diep en lang gaat nadenken wat dit wil zeggen, maar zo naïef ben ik nu ook weer niet. ![]() Ik kreeg een antwoord van Gordon Ross op een email, het volgende vond ik wel interessant om die "rare" eigenschap van de instorting wat te verduidelijken. Citaat:
En het grappige en trieste van heel de zaak is dat ze hun leugens op zo'n manier verkopen dat diegene die ze slikken denken dat ze wetenschappelijk en kritisch bezig zijn. Eén vereiste daarvoor is slecht geïnformeerd zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is zeker heldhaftig om je land niet tenonder te laten gaan aan een revolutie (of een oorlog).
Wat willen we eigenlijk? Dat FoxNews Alex Jones in dienst neemt als verslaggever? Dat iedereen de straat opgaat en begint te rellen? FoxNews is het bewustzijn vd amerikaan, Alex Jones is het onderbewuste. Veel amerikanen weten dat er stront aan de knikker is maar ze verdringen het. Mensen verdringen dingen uit zelfbehoud. Ge moet ook denken wat de gevolgen zijn wanneer een heel volk plots hun onderbewustzijn als bewustzijn nemen. Yesforsure, I will say it in english: The American Nightmare! |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gedurende 2 jaar al massa's gelezen over 9/11, al uren videootjes bekeken en ben nog steeds voor geen milimeter overtuigd dat er een inside job MOET geweest zijn. Het KAN er geweest zijn, maar dan moet het aangetoond worden. Quid non. En ik ben nog dan maar mild kritisch... Er zijn er andere kan ik je verzekeren. ![]() Je kan toch moeilijk ontkennen dat van de tientallen conspiracy theorien betreffende 9/11, er geen enkele echt van de grond komt??? Er is maar 1 manier om 'overtuigd' te zijn of worden van de 'inside job' theorie en dat is een zelfbekrachtigend vooroordeel : hierdoor ga je immers selectief informatie filteren die je gelijk bevestigd. Bijna elke post van Pindar en Exodus wijst op zo'n vooroordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |||||
Banneling
|
![]() Doe niet zo raar man! Je verdraait weer eens waar het om gaat
what else is new? Citaat:
en ten tweede heeft U, wat mij betreft, allang aangetoond dat U ENORM selectief leest! Bv het eerder door mij genoemde boek. UIt Uw opmerkingen volgt dat U er bijna geen letter echt van gelezen heeft, en ik denk ook dat U dat niet durft. U gooit liever met stenen. Citaat:
Citaat:
Tenzij je natuurlijk het tv-journaal als bron gebruikt. Citaat:
man o man wat blind Citaat:
Ben je zo .. of doe je zo ...? Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 april 2008 om 08:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn god daar gaan we weer...... Je weet er helemaal niks nada van, maar je durft wel DIT te beweren: Citaat:
Iedereen is bereid hier zaken uit te leggen of je te verwijzen, maar de manier waarop jij bezig bent zeg! Pleaseee. Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je , met logica kom je nl niet ver als de elementen die je verbind niet kloppen. Maar 'logica' heeft in het verleden ook 'bewezen' dat er geen computers komen., geen sprekende acteurs in films, geen telefoons, geen trams etc etc. Dus als iemand zegt ' logisch' of 'niet logisch' zegt hij of zij eigenlijk alleen maar of het in haar of zijn wereldbeeld past. Voor U is het waarschijnlijk 'logisch' dat aspartaam gezond is, of 'fluoride' for that matter. Citaat:
Probeer ook eens uw andere hersenhelft te openen, U klinkt nl nogal gevangen in het 'rationele deel' (by design) Citaat:
![]() Staat een beetje haaks op je andere opmerkingen he? Pin d" Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen gaan niet zelf op onderzoek uit. Pin d"At |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Gouverneur
|
![]() Iets wat heel wat mensen aan moeten denken is dat, moest 9/11 een "false flag operation" geweest zijn, die tot in de kleinste details is gepland, men er van uit kan gaan dat ook de 'cover up' minutieus gepland is zoals controle van de media reports en zelfs het opstarten van 9/11 truth movements.
bv;waar komt het idée vandaan dat de brand in de wtc's het staal deed smelten? Laatst gewijzigd door eti1777 : 5 april 2008 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die andere site gelezen? Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 5 april 2008 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
En je beschuldigt mij van het verkrachten en verdraaien, van argumeten. Ik, die hier al een paar posts lang smeek om argumenten, argumenten die je mij echter niet geeft. Ik wou dat ik eindelijk eens mijn tanden kon zetten in een argument van jou... En verder vind ik het helemaal niet raar dat jij "raar" doet. Laatst gewijzigd door Zwitser : 6 april 2008 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |||
|
![]() Citaat:
Dat kan je hier zelf nakijken. En voor je mij weer eens beschuldigt "blind" te zijn, voor je weer gaat beweren dat ik weiger "mij te informeren" wil ik eerst van jou een weerlegging van deze pagina zien. Je beweert zelf dat de argumenten van de debunkers vol staan van de "logical fallacies", dus dat moet niet moeilijk zijn. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 2 verwar je nu met elkaar. Citaat:
joh, je zit te zeiken in je postings hierboven, en je hebt het zelf niet eens door. Citaat:
'volwassen' en minder naief bent geworden horen we het wel! Een tip: sla de mainstream bronnen maar over! ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 april 2008 om 15:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
|
![]() Het is onder debunkers gebruikelijk om het andere kamp "truthers" te noemen. Dat is geen toegeving. Om dat in de verf te zetten wordt het soms als "troofers" geschreven. Als je een nieuwe geesteszieke ontdekt moet je het een naam geven, niet?
|
![]() |
![]() |