![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg voorbeelden van conspiracy theorien die jaren nadien bewezen werden.... Ontken je dat misschien? Ik zie dat je graag Wiki gebruikt: ploeg misschien eens door het onderwerp "conspiracy theories", met een open geest en niet te selectief... bottom line: A priori elke conspiracy uitsluiten lijkt me bijzonder dwaas. Citaat:
Dit is zulk een naieve propositie dat ik er zelfs niet te veel woorden aan ga vuil maken. Je hebt blijkbaar geen enkele notie van hoe de wereld in mekaar zit. Bij deze nodig ik zelfs alle constructief ingestelde non believers uit om al dan niet te bevestigen dat zij zich achter Zephir's bovenstaande uitlating durven/willen/kunnen scharen........ Laatst gewijzigd door straddle : 3 april 2008 om 21:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eeen heel beperkte kennis van de gechiedenis van de vorige eeuw(en) ![]()
![]() |
![]() |
#445 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#447 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat vervolgens de torens - die tegen vliegtuigimpact bestand waren- compleet in de grond zakten zoals een kaartenhuizeke, amper 40 minuten na impact. Moest men u dat voor 9-11 verteld hebben, dan had jij dat steevast weggewuifd met uw Ockham's Razor postulaat. Nu natuurlijk niet meer, want het is u langs alle kanten constant ingepompt dat het zo is verlopen die dag en niet anders... Nu lijkt het allemaal plausiebel en normaal... sjonge jonge toch Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#449 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
|
![]() Waarom, als ik vragen mag?
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
Als je het wil weten, ik ben industrieel ingenieur bouwkunde. Ben midden in de 30, en heb in België en Nederland gewoond, en woon nu in Zwitserland. Ik kom uit een familie van brandweerlui. ik heb genoeg gezien om te weten dat een ongeval of brand nooit correct in de pers weergegeven wordt. Ik heb echter in België voor ingenieur gestudeert. En in België krijgen ingenieurs nog een gedegen wetenschappelijke basisopleiding. Dat zorgt er voor dat ik behoorlijk vertrouwd ben met de wetenschappelijke methode, en weet waaraan een bewijs moet voldoen om accepteerbaar te zijn, en waaraan een theorie moet voldoen om geloofwaardig te zijn. Ik herken non-sequiturs op zicht. Je vangt me niet met stromannen. Ik verwerp de samenzweringstheorieën niet a-priori. Ik verwerp ze a posteriori. Meestal is hier echter maar een paar minuten voor nodig want alle troofers komen steeds weer met hetzelfde aanzetten. Slechts af en toe komt er eens iets nieuws boven dat wat meer werk vergt voor het ook bij het vuilnis kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Klinkt allemaal leuk en geacepteerd wat je zegt, meer is het niet man o man waar ben je zo bang voor? Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 april 2008 om 15:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 4 april 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
|
![]() Citaat:
Mooi voorbeeld van een stroman. De zaak net genoeg verdraaien, net genoeg anders voorstellen zodat het makkelijker is om ze aan tevallen. Je kan het ook anders opschrijven. Het verhaal kan bijvoorbeeld ook zo verteld worden. - Een gesofistikeerde organisatie, gedreven door haat jegens de VS en met behoorlijke financiële middelen probeert in 1993 het WTC op te blazen. Dat mislukt, en dus gooien ze het over een andere boeg. - Ze bestuderen het gebouw, lezen bij over hoe je een gebouw sloopt en leren dat gewoon het gebouw op een bepaalde plek voldoende verzwakken en de zwaartekracht zijn werk laten doen voldoende is om het te vernietigen. Dat hebben ze mischien zelfs van een controlled demolition expert geleerd. - De groep weet dat de standaard "modus operandi" bij kapingen is om geen verzet te plegen tegenover de kapers. Ze weten dat je dus met voldoende brutaliteit en iets wat er indrukwekkend genoeg uit ziet (breekmessen bijvoorbeeld) je best een tijdje controle over een vleigtuig kan krijgen. Ze weten mischien ook dat de luchtverdediging van de VS naar buiten kijkt, en niet binnen de grenzen. - Ze oefenen met MS vluchtsimulator, en komen er al gauw achter dat het enige dat moeilijk is aan vliegen het landen is, maar dat zijn ze dus niet van plan. Ze besluiten toch wat te gaan oefen in Florida. - Dan noch gaat het niet allemaal vlekkeloos. In een van de vliegtuigen komen de passagiers toch in opstand, en dat vliegtuig stort neer zonder zijn doel te raken. De vliegtuigen die de WTC torens raken doen dat allesbehalve netjes, allesbehalve precies. Lijkt opeens niet meer zo absurd, niet? Toch minder absurd dan de veronderstelling dat alle brandweerlui en politiemannen van New York, Washington en omstreken, en alle medewerkers van alle bedrijven gevestigd in het WTC in een komplot betrokken zijn. Te meer daar een flink pak van hen omgekomen is. ik vindt het idee van 3000 Amerikaanse zelfmoordterroristen toch niet echt geloofwaardig. Nu, ik wil je best enigszins tegemoet komen. Het was inderdaad een samenzwering. De organisatie achter die samenzwering heet waarschijnlijk Al Qaeda. En het was een "controlled demolition". Het gebouw werd op een strategische plek verzwakt, waardoor het instortte. Het unieke aan deze "controlled demolition" is dat in plaats van een paar tientallen kilo's explosieven er grote verkeersvliegtuigen gebruikt werden... Citaat:
Nou en? De Titanic was volgens zijn ontwerpers onzinkbaar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn volgende scenario's mogelijk: Zwitser gaat zich degelijk én wetenschappelijk informeren en komt hier terug onder de naam Zwitser en bekent zijn dwaling (weinig waarschijnlijk). Zwitser gaat zich degelijk én wetenschappelijk informeren en komt hier niet meer terug onder de naam Zwitser (waarschijnlijker). Zwitser gaat zich niet degelijk én wetenschappelijk informeren en blijft hier met zijn diploma wild in de lucht zwaaien om toch één troef in handen te hebben om hoog van de toren te blijven kraaien (hoogst waarschijnlijk).
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jemig wat is dit allemaal????? Hij weet het allemaal al!!! ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
Tijd brengt raad ![]() PS: Al Qaeda bestaat niet, Al Qaeda is gedurende een decennium door de gecontroleerde pers in jouw brein gestuwd waardoor jij heilig overtuigd bent van het bestaan er van. Nog veel werk aan de winkel mijn beste ..
![]() |
![]() |
#459 |
|
![]() Ik ben bang dat je mischien wel besmettelijk bent.
![]() Weet je, ik steek hier veel te veel energie in, meer energie dan het verdient eigenlijk. Maar eigenlijk moet ik Pindar en Gun bedanken. Zonder hun oproep om "open te staan" zou ik volgende sites nooit gevonden hebben: http://drsanity.blogspot.com/2007/04...ikes-deep.html http://www.ejectejecteject.com/archives/000140.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |