![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk toegeven dat die toch pakken beter naar voor kwam dan mevrouw Pas. Trouwens Van Grieken was ook op radio 1 naar aanleiding van Jef elbers. Zonder het eens te zijn met wat hij zei, had ik toch respect voor de man. Het was een zeer goed interview van zijn kant.
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt dan zoals de term 'Vlaminghater'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar voel je je door aangesproken hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
|
![]() Ik ben het niet met je eens.
Racisme en fascisme zijn inherent aan extreem rechts. dat terwijl een Vlaming die het niet eens is met het rechtse en extreemrechtse gedachtengoed helemaal geen Vlamingenhater is maar een strijder voor zijn roots. Ik voel mij dan ook nooit aangesproken door die (extreem) rechtse vocabulaire.
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dialoog gaan met de VB kiezer. Mijn punt is dat die underdog positie waar ze zich comfortabel in voelen en die jij met uw houding bestendigt contraproduktief werkt. Het is veel te gemakkelijk om die kiezers te bestempelen als mestkevers, vooral als een en ander een gevolg is van uw eigen beleid of uw eigen antipolitiek. (handel met voorkennis van de persoon in kwestie, hoewel dat niet bewezen is, de perceptie is gemaakt) Laatst gewijzigd door stuyckp : 17 maart 2021 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 maart 2021 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is nog zo ene met een logo waar vlamingen worden voorgesteld als apen. Dat zulks zelfs mag volgens de forumregels begrijp ik niet. Dat is voor mij aanzetten tot haat. Uw logo ook trouwens. Pure haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#491 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims zijn slecht
Vreemd gespuis zijn profiteurs Straks mag geen enkel maske nog in een kort topken over de straat lopen
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat je een term geen twee aparte definities mag geven. Als je "extreem rechts" definieert door fascisme, dan zijn vele partijen die zichzelf links noemen, extreem rechts. Bijvoorbeeld omdat ze aanhangers van fascistische doctrines pamperen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem eens één islamitisch land waar geen ambras is.
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zegt eerst dat je dat niet beweert maar dan zeg je in feite wel dat ze slecht zijn. wat wil je nu in feite?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-bij kritiek op het Blok antwoorden : "hij is nu eenmaal tegen alle zaken Vlaams" Een andere klassieker is de gelijkstelling ts N-VA en het Blok : -bij kritiek op het Blok antwoorden : "hij is tegen alle vlaams-nationalistische partijen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat ze hier in het Westen niet thuishoren, zoals wij met onze Westerse levensstijl niet zullen thuishoren in één of ander moslimland, waar allah of mohammed allesbepalend zijn.
![]() |
#498 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele politicus raakt verkozen als hij niet in dialoog gaat met de kiezer, dus met het brede publiek. Het staat niet op de mensen hun gezicht op wie ze van plan zijn te stemmen. Maar verwachten dat een politicus veel tijd en aandacht gaat schenken aan iemand die tegen hem begint te brallen 'dat ze al die bruin mannen beter terug in de woestijn gaan droppen' is luidop dromen. Citaat:
Of het VB nu 5,9% haalt zoals enkele jaren geleden, of 18,7% zoals de laatste verkiezingsronde, maakt geen enkel verschil. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders moet je uw eigen posts even herlezen. Er zijn er wel een paar verwijderd omdat je er in oproept om massamoord te plegen op bepaalde Vlamingen, maar die inhoud ken je zelf nog wel. ![]()
![]() |
![]() |