![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 17 maart 2007 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
|
![]() Daar kan Online nog wat van leren. Ik vrees alleen dat dat niet zal gebeuren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, mijn logica zal je nooit leren ; daar staat je hypocriet zelf in de weg voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
|
![]() Dat heb ik nergens beweerd. Ik heb de hele tijd al gezegd dat het de rechtbank is die daarover moet beslissen. En dat er geen enkele reden is om er bij voorbaat van uit te gaan dat hij geen eerlijk proces zal krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() Nee, jij beweert niets, jij bent een meester in het insinueren en in het kronkelen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() De stropers worden de beste boswachters, dat is waar. Maar er is wel een kleine voorwaarde: de stroper mag geen stroper blijven.
Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2007 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
|
![]() Citaat:
De man wordt vervolgd voor FOLTEREN. "Maar," zo zegt een *knip*, "hij had groot gelijk! Ze hebben immers BEKEND" Hoe kan je nu zo'n domme praat uitslaan? Heb je daar een speciaal product voor ingenomen? Indien mensen gefolterd kunnen worden dan verdwijnt elke rechtvaardigheid. Dan kan men nooit meer weten wat de waarheid is, en heeft een bekentenis geen enkele betekenis. Zie jij dat dan niet in *knip*! ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door KDL : 18 maart 2007 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Onderzoek de bezetting van de gevangenissen, ja. Meer allochtonen. Dat zou kunnen. En van wat is dat dan een bewijs ? Dat De Bie onschuldig is ? Dat martelingen gerechtvaardigd zijn ? Wat is dat "omgekeerde" waar je het over hebt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() *knip*
Persoonlijke aanval. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat als die verwondingen het gevolg waren van hun tegenpruttelen? ga je me nu zeggen dat Debie een rambo is die in zijn eentje een heel garnizoen Turken tegen de vlakte joeg. ![]() ![]() ![]() Citaat:
De martelingen zijn nog steeds niet bewezen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is niet noodzakelijkerwijs een bewijs, maar als dat het énige was, zou het nooit tot een rechtszaak gekomen zijn, daar moet je het toch mee eens zijn ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bewijst alvast dat die allochtonen één ding verrijkt hebben : het gevangeniswezen. Of dat onder de maatschappelijke verrijkingen kan geplaatst worden, betwijfel ik. De poco's zien dat misschien als een verrijking, ik niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het was inderdaad een geschenk uit de Hemel dat die Turken een klacht hebben neergelegd, en dat die andere agenten het aangedurfd hebben om tegen hun commissaris te getuigen. Ik vind dat echt dapper. Maar om het nu een complot te noemen (van wie dan ?) om VB-ers eruit te werken, lijkt me wat te ver gaan. Misschien een "complot" om corrupte flikken eruit te werken... Als deze VB'er er niet wou "uitgewerkt" worden, dan had hij niks fout moeten doen, nah. Citaat:
Jah, maar hoe is dat "het omgekeerde van de martelingen van De Bie" ? Dat heb jij geschreven. Ik vraag me af hoe jij dit verbindt aan het topic, vandaar mijn vraag. (Ik heb wel al een vermoeden...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Door een familie Turken dan , of door 'ons kent ons' Turken dan? Citaat:
Citaat:
|