![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In het strafdossier zitten verklaringen waar de 5 Turken verklaren dat ze toegeven de politie (ik dus) te hebben aangevallen met een ijzeren staaf, een brandblusapparaat, een bezemsteel, enz. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En in tegenstelling tot wat je met je 'verdachten' tussen haakjes suggereert, gaat het wel degelijk soms over mensen die niet schuldig zijn aan de feiten waarvan ze verdacht worden. Of geloof jij nu echt zelf dat flikken het altijd bij het juiste eind hebben? Dan heb je dringend een reality check nodig, vrees ik. En last but not least. Voorbeelden genoeg van agenten die hun boekje te buiten gaan in de media. En ik ben daar zelf ook al verschillende keren getuige van geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
|
![]() Dat jij alles wat Debie schrijft klakkeloos aanvaard, verbaast me niks. Heb jij die verklaringen gelezen misschien? Zolang zij niet veroordeeld zijn, zijn het geen criminelen. Maar die eenvoudige logica is waarschijnlijk te moeilijk voor jouw brein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als allochtone veroordeelden hetzelfde doen en claimen dat ze geen eerlijk proces hebben gekregen is Edina er als de kippen bij om dit te beamen. Nu een beklaagde hetzelfde beweert op basis van zijn politieke overtuiging (die zoals we weten door de media verguisd wordt) en niet zijn etnische afkomt, keert ze haar kar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
|
![]() Net zoals onze poco-helden Pietje en Rafke, gaat u dan ook regelmatig mee op patrouille, niet ? Natuurlijk, vandaar komt dan ook uw geloofwaardige 'getuige-ervaring' van hardhandige flikken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe? Eerst zeg je dat het gerecht enkel tegen het VB is en dat allochtonen er altijd mee weg komen en amper gestrafd worden. En nu zeg je ineens dat er zoveel in de gevangenis zitten terwijl ze dus altijd 'vertroeteld' worden. Daarmee spreek je jezelf wel wat tegen.
![]() |
![]() |
#467 |
|
![]() Nee hoor, die getuigeverklaring komt van het regelmatig deelnemen aan allerhande vreedzame acties waar de politie wel eens hardhandig durft optreden. Als zij dan tegenover mensen staan die ze verdenken van een misdaad, zal dat ook wel het geval zijn hé.
Laatst gewijzigd door Edina : 17 maart 2007 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zo erg als hetgene waar Debie van beschuldigd wordt heb ik nog nooit gehoord.
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je die eenvoudige logica zelf eens toepast in de zaak Debie, hetgeen duidelijk te moeilijk is voor jou beperkte en vooringenomen breintje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
|
![]() Ja, die 'vreedzame' acties van links kennen we. Hoe dan ook, het politioneel optreden word meestal bevolen van hogerhand, in de meeste gevallen een paars gegeven bevel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zullen elkaar na de uitspraak nog eens spreken, hoor.
![]() |
![]() |
#473 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, iemand zonder veroordeling crimineel noemen is inderdaad laster. Debie zou dus beter oppassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, dat doe je niet Edina. Je etaleert je vooringenomenheid op slinkse maar niet mis te verstane wijze en vervolgens drop je er voor de goede orde nog eens dat standaardzinnetje over 'afwachten tot het proces' erbij. Niemand overtreft jouw hypocriet gedoe Edina, en dat weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn excuses ik verwarde je met Marlboro, daar had ik gisteren een discussie mee over dit thema. Je ziet ik kan mij verontschuldigen hoor, of dat nu in mijn 'poco'-kraam past of niet ![]()
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() [quote]Vandaar dat je hier je vooroordelen komt lozen op een slinkse maar niet mis te verstane wijze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
|
![]() Maar ventje toch, je weet niet waar je het over hebt. Ten eerste heb ik niets met paars. Integendeel. En ten tweede heb ik het wel degelijk over vreedzame acties. Maar goed, ik had niet verwacht dat je me zou geloven. De politie is blijkbaar heilig voor jou. Nochtans zijn er ook voorbeelden genoeg in de pers van overdreven geweld door de politie.
Laatst gewijzigd door Edina : 17 maart 2007 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Intussen kennen we allemaal je hypocriete aard Edina en weten we dat je als eerste op de barricaden zal staan als een verrijker komt klagen dat hij geen eerlijk proces heeft gekregen. |
|
![]() |
![]() |