![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom stemmen ? Ik ben het met geen enkele partij eens ....en vooral niet met ons machtssysteem .Ik vergelijk het met een kippenhok sta je vanonder dan krijg je alle stront op u ... het is nu tijd om de rollen eens om te draaien . |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() ja ja stemmen is nog altijd geheim zenne
maar je hebt wel een punt waarom stemmen met al die hypocrieten politiek is een manipulatie spel een spel van MACHT ten voordele van de machtige bedrijven en niets anders je moet het niet verder zoeken maar... misschien maar al te snel vergeten deze tijden wie de schoen past, trekke hem aan |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus, wat stel jij voor?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() hier se!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() stemmen is nog altijd beter dan niet stemmen
|
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik twijfel er soms over , maar op wie zou ik dan kunnen stemmen .... ik denk dat er dan eerst een zwaar protest of referendum nodig is om de ondemocratische kiesdrempel af te schaffen . Nieuwe partijen "of kleine " krijgen geen kansen om op te botsen tegen de profiteurs en graaiers die nu op de troon zitten ... |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() ja je moet toch volgen hé mensen anders spelen ze met uw voeten
ik zeg het toch ook maar zoals ik het zie gebeuren hé ik weet niet op wie u kan stemmen alleszins niet naar de vrt kijken haha |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() jaja uw video is een deel van de realiteit vandaag
verder zijn er ook mensen die alles doen om dit systeem in stand te houden het is puur manipulatie vanuit beperkte kring alles moet dus mooi in de "familie" blijven tja die zijn ook mens.. blijkbaar hun geweten verloren die zijn simpelweg onverschillig onze ministers enzo vergeleken met zo een kring die zijn schoothondjes vincent Q is zo eens op het matje geroepen maar ze krijgen dus wel meer en meer tegenwerking tja wat wil je dat kan niet blijven duren het zit in de natuur van de mens om niet met zijn voeten te laten spelen je moet eens kijken naar onze geschiedenis al die verschillende evoluties maatschappij continu anders.. die mannen denken wel erg kortzichtig |
![]() |
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]() voor de sossen
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Administrator
|
![]() Dit wordt het definitieve lijstje:
Staatshervorming Justitie Overheidsbedrijven Economie Veiligheid Sociale Zekerheid Pensioenen-Vergrijzing (Directe) democratie Milieu Monarchie Asielbeleid Defensie Europa Begroting Buitenlands beleid Wetenschapsbeleid Volksgezondheid Ontwikkelingssamenwerking Fiscaliteit Staatsschuld (Financiële) crisis armoede (financiering) religie belastingen stemplicht |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind het energiebeleid ook wel zeer belangrijk..
denk dan maar aan het al dan niet openhouden van de kerncentrales en het afhankelijk zijn van buitenlandse bedrijven |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burgemeester
|
![]() ja misschien kan u de PVMP oprichten
de partij voor nog meer partijen |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt dan toch hoog tijd dat 'de mens' 'zijn natuur' herontdekt, niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() waarom
ik zie de grap wel in de chaos |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|