![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn waarschijnlijk meer dan 10.000 mensen gestorven als gevolg van de tsunami, en tot hiertoe 3 mensen licht radioactief besmet, en waar staan de kranten vol van? Van walgelijke criminele idiote zever gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat was er indertijd gebeurd met Tsjernobyl ? Een grote nucleaire wolk (zo groot als Belgie, 1/3 van Nederland en een stuk van Duitsland) heeft dagen boven ons land gehangen. Zonder enige verwittiging van de regering Armand Pien indertijd was er op uitgekomen, maar mocht van de Raad van bestuur van de BRT hierover niets melden. De BRT had dan weer van hun zijde een verbod gekregen van hogerhand. Zoiets zal ook wel met Japan gebeuren -zwijgen en nog eens zwijgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pin en Puk, die Tjernobylistische wolk, wat heeft die jou misdaan?
Ik zou de regering van toen bijna, let wel, Bijna, gelijk geven. En de hoge raad van de BRT toen (en nu nog) stond zeer waarschijnlijk op de loonlijst van de KGB.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 maart 2011 om 02:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik daar heb geschreven over Pien, is pas jaren later aan Jan Modaal verteld. Nota De raad van Bestuur was indertijd een parastatale A en de bestuursleden kwamen uit een politieke partij (nu nog) Zij hadden indertijd (begin jaren 90 -ik weet enkel over de jaren 90 de vergoeding om te zetelen) een verplaatsingsvergoeding van 2500 Bef De raad van bestuur staat niet op een loonlijst Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 14 maart 2011 om 02:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uiteindelijk weinig. Met alle bovengrondse atoombomtesten uit de jaren 50 en 60 wist men drommels goed hoe en wat radioactief materiaal in de atmosfeer doet. Het is zo gemakkelijk te volgen, zelfs met jaren 50 geigertellers. Tjernobyl heeft 3% toegevoegd aan alle kernmateriaal verspreid door menselijke activiteit in de atmospheer. Ik ben er niet blij mee, maar uiteindelijk is het maar een petiterig deel van wat er al inhing, en zal bojkomen vanuit natuurlijke bronnen. Citaat:
Kan U me ook vertellen dat de oprichters van greenpeace al dan geen steun kregen uit het oostblok?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 maart 2011 om 05:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bitsig en emotioneel reageren is weer een ander niveau. Kinderen heb ik niet: ik wilde geen kinderen plus die verantwoordelijkheid wilde ik niet opnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Als Fonne zegt dat er 3 mensen licht radioactief zijn besmet, dan geloven we dat toch allemaal zeker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Binnenland??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
extreme attracties, vonden gistermiddag opnames plaats voor het Japanse tv-programma Let's Challenge The World. Voor dat programma reizen vier beroemde Japanse actrices en een cameraploeg de wereld rond op zoek naar de meest spannende en opwindendste ervaringen. De televisiezender koos Benji-Fun uit als toplocatie. Zouden ze op de juiste plaats zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |