![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het eerder noemen , dat we te tolerant geweest zijn om jullie met je onbeschaafdheid binnen te laten en te onderhouden . Een Europa dat U kansen heeft gegeven te ontplooien en naar school te gaan . MAAR eens dank U zeggen en onze cultuur en verdraagzaamheid niet voordurend in discrediet brengen en verstoren , dt zou al een mooi gebaar zijn . Maar dat is niet goed genoeg . wij moeten ons laten uitbuiten , en dan ons nog laten uitmaken voor " niet weerbaren " De enige kans die ons nog rest om de islaam halt toe te roepen is oorlog , is dat wat U wil , haat en vechten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou er in Europa geen plaats zijn voor striktere belevingen? Voor vrouwen die eerder verhullend gekleed willen gaan? In de VS wordt die ruimte moeiteloos geschapen: je vindt er van alles, van het ene uiterste tot het andere met van alles er tussen. Sensueel geklede vrouwen naast Amish- of Hutterietenvrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat niet iets kort zodat hun naveltje bloot is ? Nee aub niet , niet aan te raden door moslim vrouwen zonder bh , of hun tepels komen er van onder , DANK U |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Europa had al lang een douane en militaire grenspost moeten instaleren aan zijn buitengrenzen . nu lopen ze gewoon binnen en gaan naar een immigratikantoor in een stad of gemeente , op die moment zijn ze als door 4 EU landen gereist en ons land doorkruist . dat zijn 6 overtredingen . Als je naar Vietnam gaat , bied je U aan aan de grens of op de nationale luchthaven . en als je niet over de documenten beschikt heb je pech , daar moet je niet eerst anoniem tot in het binnen land reizen en dan in de stad zeggen HOIIIIIIIII hier ben ik , heb je wat geld voor mij en een huis ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom komen dan zij die niet willen integreren en niet willen verdraagzaam zijn en enkel zij , zonder centen naar hier ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.3suisses.be/nl/F-10141-t_...ding-dames.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is daar tegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet "hoog op te lopen" met de islamitische sluier om die toch probleemloos te aanvaarden in een bepaalde sociale context. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Sluier? We willen toch geen sluiers in onze harem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel probleem met de sluier in het openbaar leven, maar vind wel dat het niet gedragen hoort te worden bij de uitoefening van bestuurlijke functies (ambtenaren, leraren, volksvertegenwoordigers, gemeenteraadsleden, enz.).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Vrouwen discrimineren mag niet, ook niet onder het mom van klederdracht Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het harem is dat ook niet nodig. Dat blijft lekker binnenshuis, onder het wakende oog van de familie of zeer getrouwe, gecastreerde, doch idealerwijze ontmande slaven.
Het is pas als vrouwen van een socio-economisch zwakkere man in contact komen met andere mannen dat het probleem vormt. En daar komt al dat tenterijgebeuren goed van pas.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook voor redenen van herkenbaarheid We zijn hier duizend en één nacht niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Als vrouwen dat vrijwillig aannemen, waar zit dan het probleem? Of wilt u misschien een omgekeerde dictatuur waarbij u vrouwen verbiedt zich vrij traditioneel, verhullend te kleden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien U dat denkt, hier hebben we een wikipedia artikel. Het staat U vrij dat te editten. Maar ik vrees dat U de waarheid niet in pacht heeft.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die gesluierd zijn, blijven nog steeds herkenbaar. Ik pleit immers niet voor de nikaab, niet voor de boerka. Wel voor vrijheid voor al die vrouwen die andere kledingnormen willen volgen dan de meest progressieve westerse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() [quote]Nogal wiedes dat religieus opgedrongen klederdracht oppressief is.
Hup daar gaan we weer met vier keer hetzelfde. Jij bent echt een geschenk voor het volume van mijn postings Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 september 2012 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |