![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() non-tv? non actief kende ik al maar non tv nog niet... Is dat misschien zuster Monica?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Waar ik wel voor vrees is dat wanneer de Belgen een proef verliezen, Mick eruit gestemd wordt en dat die agressieveling de goede sfeer bij de verstekelingen gaat verpesten. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.gerenser.com/lotf/
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 18 september 2004 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit programma toont duidelijk aan dat België unitair moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So? Er is duidelijk nood aan.
Het is nu wel héél duidelijk dat die Hollanders een totaal ander volk zijn. Wij lijken veel meer op onze Waalse broeders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bob Vangeel is slimmer als u meneer Erwin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jouw opmerking is totaal off-topic en is enkel maar bedoeld om te provoceren... Jonge jonge, als jullie het enige alternatief waren, dan stemde IK zelfs om te splitsen. Weinig of geen gevoel voor humor, steeds provoceren en kinderachtige opmerkingen. Hou toch de eer aan jezelf en respecteer de bedoeling van K&K alsjeblief... Geen politieke discussies hier tenzij relevant ivm belgen tov nederlanders en E.R. 2004 danku
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 18 september 2004 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Dank u II!
(en niet teveel negatieve posts over hollanders, dat vind astenblieft niet niet fijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Steek die Nederlanders maar snel in een blikje haaienvoer.
![]() ![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Verdekke, en dan geen blikopener bij de hand hebben
![]()
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ziet er duidelijk de humor niet van in ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die is niet grappig meer... alleen wordt de verteller zelf er des te hilarischer om ![]() allez, nog 3 nachtjes, al dan niet met laken of dons, slapen en we kunnen weer Robinsonnen!!
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 18 september 2004 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Schepen
|
![]() Is dat een werkwoord? Robinsonnen? En zo ja, wat wil dat dan precies zeggen? Elkaar het leven zuur maken op een onbewoond eiland? Op kosten van Ende Mol lullig doen op TV?
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() waarschijnlijk, vanuit jouw perspectief
![]() voor mij is het effe weg zijn, meeleven mét, supporteren voor, soms ergeren aan en dat alles overgoten met een klein beetje jaloezie want deep down, zou ik dat ook wel eens een keertje willen meedoen. Om een modewoord te gebruiken (2de maal want heb al perspectief gebruikt) ![]() Lekker confronterend en een eye-opener over jezelf denk ik, daar kan je alleen maar door groeien.
![]() |
#57 |
Schepen
|
![]() Groeien? Om daarna een zangcarière te beginnen als meidengroep de zoveelste? Of in de P-magazine je blote borsten te gaan tonen?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat jij robinson verward met dat andere eiland, hoe heet dat, temptation?
Ik lees die magazines niet en volg ook niet echt het tien om te zien -gebeuren dus ik kan er naast zitten, maar volgens mij heeft nog geen enkele deelne(e)m(st)er van Expeditie Robinson zichzelf al zo te kakken gezet ![]() Buiten het eiland bedoel ik dan, Mick zet zichzelf met zijn kinderachtig en egocentrisch gedoe ook behoorlijk te kakken vind ik.. ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 18 september 2004 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Schepen
|
![]() Vergeef me mijn onwetendheid! Een eiland is een eiland, zei mijn grootmoeder altijd.
"Boom is boom, huis is huis" om haar letterlijk te citeren. Ik heb genoeg om handen met dit forum zodat ik geen tijd meer heb om al die televisiekuren te volgen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |