![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een les geleerd van een klusjesdienst: kuch dienst...
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 7 februari 2022 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Gent en andere LEZ zones passen het minder hinder-principe toe...en passen het burgers pesten en beroven principe toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gangsters zijn schering en inslag in om het even welke sector.
Er zijn er zelfs die u een rekening sturen als je zonder vergunning op openbare weg durft voorbijrijden!
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 8 februari 2022 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die" amateurkes " van jou vindt ge daar vooral in het stadsbestuur. Laatst gewijzigd door Garry : 8 februari 2022 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen een onderhoud gehad met de dienst vergunningen.
Ze weten het ook niet. Bottom line : Gent wil de auto's weg zonder verdere uitleg. Communicatie is niet mogelijk. Dienst vergunningen raad aan zoveel mogelijk bewijzen te verzamelen en hoopt dat het misschien zou lukken maar kunnen het niet beloven. Ze raden ook aan om naar het gerecht te stappen want ze geraken er ook niet aan uit. Wat zijn bewijzen? Bank uittreksel, bewijs van betaling, email van de klant, contract, werkbon, enz. Veel van die dingen is gedigitaliseerd echter en mogelijks raden ze aan foto's van ons scherm te maken. En dat iedere dag allemaal. Tja.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 februari 2022 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen ook al wat info van de advocaat gekregen.
De stad heeft eigenlijk geen recht om contracten of dergelijke in te zien en wij hebben het recht het adres en naam af te schermen. Feitelijk zien ze dus niets. Wat ook een beetje logisch is want dat zijn bedrijfs geheimen. Niemand geeft zomaar zijn klanten bestanden in vreemde handen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 februari 2022 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 8 februari 2022 om 13:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar beter zou zijn ze gewoon te verbieden die giftige stinkbakken zoals in de LEZ in het buitenland. Ofwel moogt je nog binnen in een LEZ, ofwel niet. Het zijn watjes die van Gent, Antwerpen en Brussel dat ze al die sjoemeldiesels euro 4 na betaling nog toelaten, bij benzines euronorm 1 of 2 maken ze die uitzondering helemaal niet. Die weten waar ze aan toe zijn. Zijn dieseleigenaars dan huilebalken ofzo? De wegcode -en dus wet van 2014! - is nochtans heel duidelijk: https://www.wegcode.be/actueel/2091-...es-te-beborden Dagpas is weer zo een typische Belgische watjeswet, maar enkel voor dieselbleiters die heel graag willen betalen. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 8 februari 2022 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje de wens van de meeste Vlamingen die in steden leven, ff meer dan 10 jaar terug gaan.
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=102 De draadstarter is nog altijd geldig, meer dan ooit in de steden: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 8 februari 2022 om 14:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriete egoisten. De winkels en taverne moet wel tot hun beschikkingen blijven uiteraard. Hoe ze het moeten oplossen... Je mon fou...maar "ik wil" autoloze straten "en nee" ik wil er geen discussie over.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 februari 2022 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O.a.die adressen is er éen van. Bovendien hebben wij het recht adressen af te dekken zodat ze niet gezien kunnen worden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 februari 2022 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
veel stedelingen, en vooral salongroene stedelingen, willen een woonplaats met weinig verkeer en rustige omgeving. Maar dat bestaat al. Dat heeft zelfs al zeer lang een naam: een dorp !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() F R E I B U R G ! ! ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 8 februari 2022 om 18:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Micele ook in freiburg zal er nog gewerkt worden.
Idem in Gent. Wie werkt met vergunning moet ze wel kunnen krijgen he? Onmogelijke eisen stellen om ze niet te moeten geven is ook strafbaar hoor.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 februari 2022 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dit dorp nu ineens ter sprake komt, is me overigens een raadsel. Het ligt nogal verwijderd van het centrum van Gent. Gelukkig is er wel een oplossing in de maak: de afrit Drongen wordt opgeschoven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat dorpen sluipverkeer willen wegpesten heeft zo zijn redenen (Dongen is wat anders) Dat er ver buiten de Vlaamse Ruit ook rustige dorpen zijn weet ik. Ik woon in eentje. ![]() Kijk de mensen in Gent hebben hun gemeenteraad gekozen, of niet? En de volgende verkiezingen zullen weinig veranderen neem ik aan. Laatst gewijzigd door Micele : 8 februari 2022 om 21:59. |
|||
![]() |
![]() |