![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mits wat goede wil kan je er veel goedkoper vanaf komen. En trouwens, als je een PC zoekt, ga naar Duitsland, stukken goedkoper.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die sommigen die dat zeggen zijn de microsoft haters. Als je linux zou kunnen gebruiken op dezelfde manier met allemaal dezelfde toepassingen dan zou je nethetzelfde probleem krijgen. Koop dan meteen een Sun Microsystems é. ![]() Laatst gewijzigd door illwill : 11 maart 2005 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil men meer vb van paketten waar linux geen raad mee weet... poser, worldbuider, lightwave, unigraphics,... Linux heeft op geen enkel van deze paketten een vervanger. Kunnen ze ook helemaal niet, je kan dergelijke proffesionele software niet gratis ontwikkelen. Onmogelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.computer-cash-carry.de/ccc/index-ie.html Hier koop ik meestal mijn onderdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem nu OpenOffice, Mozilla, Gimp, Is dat geen professionele software? Wie betaal jij om Mozilla te mogen gebruiken? Wie betaal jij om OpenOffice te mogen gebruiken? Kijk ook bijvoorbeeld eens op SourceForge : http://sourceforge.net/softwaremap/t...p?form_cat=100 Of op Freshmeat.net of op slashdot.org of .... Je hebt nu zelfs al Entreprise level Databases die gratis op linux worden aangeboden : http://www.sybase.com/linuxpromo Als je kijkt naar het bovenstaande, waarom is het "onmogelijk" dat professionele grafische programma's onder een GNU General Public Licence zouden worden aangeboden? Vertel dat eens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
btw-tarieven voor computers: Duitsland: 6% Nederland: 12% België: 21% en dan te bedenken dat Guynocchio de btw-tarieven nog wil doen opslaan en dat er gesproken wordt op een extra taks op computersystemen.. als dat er allemaal doorkomt ben ik es benieuwd hoeveel zelfstandige computerboeren binnen het jaar de boeken zullen neerleggen...
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik gooi er met de pet naar (ik ga het nu niet opzoeken), maar het kan goed zijn dat een G5 1,25 Ghz ongeveer vergelijkbaar is met een Pentium 4 3,75 Ghz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() in de PC-Mac vergelijking mag je geen appels met peren vergelijken.
Je mag geen kloon-pc (=pc samengesteld uit componenten van verschillende merken), en een merk-pc (Sony, Dell, HP, Siemens/Fujitsu....) vergelijken, het uitzicht (en uiteindelijk ook de kwaliteit) van de pc verschilt enorm. Als ik echter Mac vergelijk met Dell, dan vraag ik mij af of Mac ook maar in de buurt komt. De prijzen van die laatste zijn erg scherp. Maar uiteindelijk komt het dan ook aan op smaak, en goesting om een keer een Apple te proberen. Vooral nu met dat kleine model is dat extra aantrekkelijk. Ik post wel nog een keer een Mac-pc vergelijking Citaat:
Laatst gewijzigd door rodeo : 12 maart 2005 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zijn helemaal geen redenen waarom het niet zo zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vgl met Linux, waar zelfs een admin geregeld zijn root wachtwoord moet ingeven, bijv. bij installaties. Linux is maw inherent veiliger 2. Het is niet omdat iets populairder is, dat het meer veiligheidsproblemen kent. Hét voorbeeld daarbij is Apache/ISS, een server. Het eerste is open source, en populairder dan het ISS (windows) serverssysteem. Toch zijn er meer veiligheidsproblemen met die laatste Als dat geen redenen zijn ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bedoelt, Rodeo. Het feit dat meer en meer bedrijven voor hun serverinfrastructuur overstappen op Linux (zelfs IBM is al zover) heeft voor hem geen betekenis behalve dat het een grote samenzwering is van "windowshaters". LOL! Illwill, voor desktops is windows idd meer gebruikt dan windows wegens 1 reden : gebruiksgemak. Maar probeer eens een pc'tje te installeren en speel er eens een beetje mee en kom dan terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Hoe meer mensen bezig zijn om beveiligingen te omzeilen hoe meer dit ook zal lukken. Hier kun je gewoonweg niet onderuit. Nee, idd geen redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. en jij geeft geen antwoord op mijn voorbeeld (ISS~Apache) PS: ik beweer jij beweert PPS: Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |