![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() ok, deal. Maar om er even op terug te komen: ik wilde echt niet pietepeuterig ambetant doen met mij vraag over het geheugen, ik stelde de vraag ook niet rechtstreeks aan jou, maar aan de onderzoeker. Ik wou gewoon weten hoe men het geheugenverlies heeft gemeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() nog zo'n bericht en ik krijg zowaar medelijden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() nog eens een vraag, aan de zogenaamd "deskundigen ven er is geen gevaar bij" wat is zo motiverend om cannabis te roken?
Zijn er geen andere amuserende dingen? Waarom is het niet genoeg met 2 pinten en dan stop??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Toen mijn oudste zoon voor 't eerst stomdronken thuiskwam, was ik razend Toen ik weed rook op z'n kamer, hebben we d'er samen een gerookt en erover gepraat Veel plezier met je 2 pinten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
aan deze idioot verspeel ik verder geen energie meer met zo'n "talenten" zal de NVA er komen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zelf heb ik ettelijke jaren softdrugs gebruikt, en veel. 2 maand geleden heb ik beslist ermee te stoppen, is ook zonder veel problemen gelukt. ik weet dat cannabis veel negatieve gevolgen heeft. maar ben op die moment ook met Alcohol gestopt, omdat het hypocriet zou zijn met het een te stoppen, en verder te gaan met een ander product dat zelfs slechter is voor mij. Men is veel sneller verslaaft aan beide producten dan men wel denkt. iemand die maar 1 joint per week smoort, kan daar aan verslaafd zijn, net als iemand die per week 2 pinten drinkt. De kans bij dergelijke kleine hoeveelheden is wel klein, maar bestaat. Het belangrijkste nadeel aan beide drugs was het feit dat ze uw realiteitsbeleving aantasten. alles wordt vanuit een ander oogpunt bekeken. mij ammuseren was hetzelfde als zat of stoned zijn.
verbieden werkt niet, het beste om te doen is afraden en probleemgevallen begeleiden, wat enkel mogelijk is indien er enige controle is op het gebruik, dus legalisering. eerste fase verkoop in apotheek, 2de fase verkoop in door overheid gecontroleerde coffeeshops. probleemgevallen van softdrugs kunnen veel eerder opgespoord worden en geholpen worden. maar een dergelijk systeem moet er ook komen voor alcohol. momenteel is het veel te eenvoudig om als jongere aan alcohol te geraken, en de informatie eromtrent te klein. toen ik als 12-jarige mijn eerste pint dronk had ik geen idee van de schadelijke gevolgen, idem natuurlijk voor mijn eerste joint een jaar later, en mijn eerste sigaret op mijn 11de. besluit -> informeren, controleren en afraden/helpen
![]() |
#53 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||||
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als hij succesvol is, zullen we eens kijken hoeveel werkgevers zijn “succes" zullen appreciëren als hij met een cannabisgeur gaat solliciteren! En heeft hij zijn studies al afgemaakt, ik anders wel! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Btw, met een cannabisgeur gaan solliciteren ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Dus volgens jou mag iedere student blowen zoveel hij wilt, het zal een positieve invloed hebben op zijn studieresultaten! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je maakt alleen jezelf belachelijk hoor. |
||
![]() |
![]() |