![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Gewoon maar om aan te tonen hoe goed het ingeburgerd is:
In de plantentuin van de unief in Gent zouden volgroeide cannabis-plantjes staan, een THC-rijk en THC-arm van elks. Logischerwijze ook goed geplunderd. Het zou mij wel verbazen moest het niet aangeplant zijn door een student. ![]()
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kan zijn. En toch is de criminaliteit niet vervijfvoudigd. Een reden te meer om er controle op te houden. Da kan het best door strikte legalisatie en probleemgevallen op te volgen.
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
btw K13, is dat de upgrade van K3? ![]() Coekie
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wiet roken : het blijft een teer onderwerp
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() wel in mijn leefomgeving ( secundaire school)
zie ik wel zo'n evolutie, deze kwam echter niet op gang door het gedoogbeleid, maar al ruim ervoor. en in mijn leefomgeving zou je kunnen zeggen dat die cijfers wel ongeveer kloppen, voor de schoolgaande jeugd, voor oudere leeftijds categorien denk ik dat dit minder zal zijn... EDIT: 2 weken geleden een plant gespot, niet te doen, 3.5 meter hoog, in een veldje, een stam van 'n 7-8 cm doorsnee, wat 'n boom was dat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het spijt me maar onderzoek spreekt je bewering tegen. Heb deze mensen het niet eerder over een stijging van psychiatrische patiënten die die DURVEN ZEGGEN dat ze cannabis gebruiken? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem stelt zich vaak bij gezinnen waar de ouders zeer normaal doen over het gebruik van cannabis. Vaak van ouders die in hun jonge jaren op tijd hebben kunnen stoppen. Laten we maar zeggen voorbeeld de vroegere hippies. Hun kinderen gebruiken ook Cannabis maar zij hebben geen controle over wat ze doen! En dat is het probleem. Inderdaad één 1 joint is minder schadelijk dan 5 pinten, maar denk je als jongeren uitgaan die 2 niet combineren?? Als ik één canard in mijn bed kruip hé heb ik smorgen hoogstens ne zere kop en heb ik ferm moeten kotsen. Maar als men 1 joint per week gebruik (geloof me meestal blijft het niet bij één joint ) blijft dat 10 dagen in uw bloed zitten. Trouwens het is bewezen dat bij geregeld cannabis gebruik meer en meer concentratie en reactie stoornissen optreden! Zou U graag geopereerd worden door zo iemand? of het verkeer die tegenwoordig de volle concentratie vraagt?? Dokter Bocourt zegt duidelijk dat de gevolgen van softdrugs veel zwaarder doorwegen in de verkeers slachtoffers dan het gebruik van drank, Dat laatste ben ik wel van mening gebruikt men ook best niet als ge moet rijden. Per definitie dient het gebruik van softdrugs om uzelf een andere realiteit te laten voelen of de werkelijkheid anders te laten aanvoelen! Een pint niet!! Moet je ook niet in overdrijven! Het verslavend effect bij cannabis is 1000 maal hoger dan bij alcohol! Ik blijf erbij: Afblijven |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat er ook van zij, de problemen zijn dan toch niet navenant gestegen. Wat dus wel positief is.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Analyse van haar kan nu al druggebruik aantonen tot 6 maanden terug. Gaat ge dan ook zeggen dat het schadelijk is voor bvb de hoofdhuid? Citaat:
Ik denk dat er weinig dokters tussenzitten. En bovendien stopt de meerderheid tegen de 30 (voor uw 32 zijt ge nog geen chirurg he). Citaat:
Citaat:
Van waar komt da cijfer 1000? Net uitgevonden? Net het omgekeerde ja, een pint kan ook dienen als vlucht. Ge moet de mensen gewoon opvoeden, wat kan (thuis, in een coffeeshop, beperkt gebruik) en wat niet (autorijden, kabaal maken, mensen lastig vallen).
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() pure politieke propaganda
![]() ik ben als patient in K13 opgenomen geweest, en mag dus ook mijn zegje doen ja ? Verslaafden allerhande, dat wél, Niet één omwille van louter cannabis. De ravages die je daar ziet tengevolge van alcoholabusus daarentegen, tarten elke verbeelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik gezegd dat alcohol misgebruik goed te praten valt?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Andere soorten softdrugs? Zoals?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() wel, geachte politieker : verbied dan koffie, thee en redbull, veel andere softdrugs dan cannabis en deze ken ik niet
voor alle duidelijkheid : xtc, en andere partydrugs worden door niemand als soft aangestipt, en 100% akkoord dat deze bestreden worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |