![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het Vlaams Blok meer op TV verschijnen? | |||
NEE, alleen als er nieuws is, en dan zeer beperkt. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 36,84% |
JA, want het Blok zegt wat de mensen denken. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 63,16% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar vergeet niet dat het Blok zijn kiezers haalt in de immer op onwetendheid gestoelde ontevredenheid. Niet dat ze ongelijk hebben. Maar als ze na pakweg 2 jaar VB-bewind hun eigen zakken niet gevuld zien zijn ze weer weg ! Want die mensen denken dus niet op lange termijn. Terwijl het Blok toch maar simplistisch KT denkt. Goede poging, Renilde. Maar helaas ... Ik weet het, .. LT-denkers halen het niet bij 4-jaarlijkse verkiezingen. Maar KT-verkozenen liggen er na 4 jaar OOK uit. Is die periode lang genoeg om de zakken gevuld te krijgen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | ||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Waar haalt U het recht om iedereen maar racistisch te noemen? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ps: al ooit van vrije meningsuiting gehoord? Ja, die hebben wij ook (voor zo lang het nog kan duren)
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Blok is GEEN racistische partij!
Waarom lees je het partijprogramma niet een keer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is toch niet meer dan logische dat mensen van een vreemde origine zich aanpassen aan de waarden en de normen (zoals alle Vlamingen dat doen) van Vlaanderen. Zou jij misschien graag willen dat ze op het einde van de ramadam of wat het ook moge weze voor jouw voordeur een schaap slachten op een sarcastische wijze of dat ze tot vroeg in de nacht op straat lopen te schreeuwen omdat ze dat ook doen in hun cultuur? Jij wilt toch ook graag zoals alle Vlamingen dat mensen van een vreemde origine zich aanpassen aan onze gewoonte (aanpassen aan onze taal, cultuur (geen godsdienst!), waarden, enz.)? Doen ze dat niet dan lijkt het mij zeer normaal om te zeggen;"jongens, ga terug vanwaar je gekomen bent en laat ons rustig met rust". Doen zij dat wel dan zal het Vlaams Blok hun als een waardige ingeburgerde Vlaming herkennen en kunnen ze eventueel de nationaliteit verwerven. Dus het kan er bij mij niet in waarom jij hier zoveel commotie overmaakt, dit is toch de normaalste zaak van het leven want denk jij nu echt dat ze jouw met open armen zullen ontvangen in pakweg Marokko wanneer je niet als toerist gaat? Ik denk het niet. Maar neen, als we jouw voorbeeld moeten volgen moeten we hier leven als Moeder Thérésas die over heel het jaar sinterklaas moeten spelen. Wees of wordt volwassen!!!! Aanpassen of terug keren!!!
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Komkom, het Blok is wel een racistische partij. Ok, je gaat in het programma geen dingen vinden die volgens de wet racistisch zijn, maar het constant viseren van bepaalde bevolkingsgroepen en de schuld van keiveel problemen op hen schuiven om daar een politiek programma rond te bouwen is in de meeste mensen hun woordenboek racisme. De meeste Blok stemmers die ik ken (en ik ken er wel en hoop hoor) vinden zichzelf enigzins racistisch en zeggen dat dat een reden is om op het Blok te stemmen. Ik ben er van overtuigd dat ook hier de meeste Blokkers hier weleens bij zichzelf gedacht hebben dat ze eigenlijk wel racistische ideeën hebben. Mij ga je het Blok niet snel fascistisch horen noemen, maar ze zijn m.i. zeker racistisch, al was het maar in de zin van het inspelen op van racistische reflexen bij de kiezer, want dat doen ze zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Schepen
|
![]() [quote="dejohan"]Komkom, het Blok is wel een racistische partij. Ik ben er van overtuigd dat ook hier de meeste Blokkers hier weleens bij zichzelf gedacht hebben dat ze eigenlijk wel racistische ideeën hebben.
Ik ken een eerste schepen van de SP-a, en de propagandaleider van die zelfde SP-a, hetgeen die vertellen aan de toog tegen de mensen, dat is puur racisme. Is de SP-a nu ook een racistische partij? Ik heb Vlaams Blok gestemd, de laatste keer, en ik ben NIET racitisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||
|
![]() Citaat:
Overigens geeft het VB het meeste geld uit aan propaganda van alle partijen.Propaganda die betaald wordt door ons allen via de overheidsdodaties voor partijen. ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij doet je hier altijd voor als de grote democraat maar uw handelingen zijn niet echt democratisch als je het mij vraagt. Iedere partij krijgt toch overheidsdotaties, die ze al dan niet uitgeven voor propaganda. Elke democratische verkozen partij heeft recht op overheidsdotaies en elke partij heeft dan ook het recht om daarmee te doen wat ze willen. Spijtig dat het Vlaams Blok zoals altijd weer uit eigen zak moet betalen om maar een paar seconden in de media te komen door noodzakelijke propagandastunten uittevoeren anders komen ze helemaal niet meer in de media integenstelling tot de paarse clowns die een beetje zotte praat verkondigen en urenlang volluit in tv-shows gratis mogen tetteren.
![]() |
![]() |
#57 | |||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ons pianogeval noemt iedereen racistisch vanaf dat ie niet even extreem links dan hijzelf ................. ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik heb volledig afstand genomen van het geleuter, o.a. die van ThePiano over het Vlaams Blok, zijn schrijfsels zijn gebaseerd op HAAT voor deze partij, je kan het natuurlijk als kiezer eens of niet eens zijn met de één of andere partij, maar bij sommige is het omgeslagen naar een werkelijke haat, ik vind dit een zeer gevaarlijke evolutie, men hoeft als kiezer niet bang te zijn voor een politieke partij zoals het Vlaams Blok en zeker niet voor hun kiezers maar wel voor diegene die met HAAT tegenover een politieke partij staat, waaronder ThePiano. Ik stel trouwens vast dat ThePiano met een regelmaat van een klok terug komt met het uitlokken van HAAT tegenover het Vlaams Blok en dan stel ik mij de vraag, wie is het gevaarlijkst ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Blok natuurlijk. Daar kan je toch niet aan twijfelen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Schepen
|
![]() [quote="thePiano"]
Overigens geeft het VB het meeste geld uit aan propaganda van alle partijen.Propaganda die betaald wordt door ons allen via de overheidsdodaties voor partijen. Die overheidsdotaties zijn er voor elke partij, dat het Vlaams Blok de meeste propaganda maakt, zolang ze het kunnen betalen is er toch geen probleem. Vent je moet leren nadenken. |
![]() |
![]() |