![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Coveliers blijft Dewinter trouw, neem dat van mij aan. Hij wil geen tweede Beysen-verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niets dan de waarheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VLOTT zal langs die weg geleidelijk aan kunnen groeien en het geeft Coveliers ook de rust dat hij niet voor alles moet gaan zorgen. En de rest zal de toekomst wel uitwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Zelfs die twee samen zullen het heel moeilijk hebben die kiesdrempel te halen, nieuwe partijen oprichten en boven de kiesdrempel lichten in België is door die 5% regel haast onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Boudewijn had beter ook voor Vlott gekozen. Kan hij trouwens nog altijd doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat Vlott niet samen met LDD opkomt en ze dus geen van beiden een kans maken?
Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan: die 'niche' is te klein om op Vlaams niveau sterk te wegen. Lokaal perfect mogelijk. Ik hoor genoeg van mensen die vurige aanhanger van Dedecker waren bij de VLD maar nu geen zin hebben in een eenmalig avontuurtje. Er is blijkbaar nog genoeg te verdelen om heel wat mensen tevreden te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Het vb laat coveliers mijn inziens maar twee keuzes, vb'er worden of op een ander gaan
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Neuh. Coveliers krijgt de tijd om VLOTT uit te bouwen zodat het niet alleen lokaal maar ook regionaal electorale meerwaarde geeft. Mocht het dat zijn wat je schrijft, dan zouden ook de gemeenschappelijke gemeentelijke en provinciale fracties opgeslokt moeten worden en daar is geen sprake van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB mag Coveliers niet, ik herhaal NIET, aan zijn lot overlaten...Hugo is een kanjer van formaat...wat VLOTT betreft...tja...wat is deze formatie waard...inderdaad....misschien heeft Frank gewoon weer gelijk zoals altijd...zucht...
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp echt niet waarom Coveliers zich niet aansluit bij zijn geestesgenoot en mede-idioot Jean-Marie Dedecker. Vandaag wordt hij door het VB simpelweg "gekannibaliseerd". Misschien eindigt hij niet zoals Ward Beysen, maar in feite is hij al erger geëindigd: als een verbitterd man die gesneuveld is zonder eer en alleen nog door cynisme en wraakzucht wordt gedreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VLOTT heeft een beperkt electoraat. Ik heb het ergens een 'niche' genoemd: een kleine markt van overtuigde aanhangers. LDD sluit aan bij die niche. Het verschil is dat VLOTT een stuk vrijheid afstaat voor zekerheid. Een uitdoofscenario zou zijn om VLOTT electoraal te laten kelderen door hun kandidaten te laten blameren op lijsten. Dat is wat de andere partijen speelt, zowel als het gaat om N-VA als Spirit. De twee kartelpartners hebben het allesbehalve schitterend gedaan op 8 oktober. Dus: Coveliers krijgt hier de garantie en krijgt de nodige rugdekking dat VLOTT nog niet aan de vuurdoop op nationaal vlak wordt blootgesteld. Hoe VLOTT zich zal profileren, zal van de interne afspraken afhangen en ik denk niet dat jij die op papier hebt. Ik ook niet overigens. Coveliers geniet inderdaad steun bij het Vlaams Belang-electoraat omdat hij de stap heeft durven zetten naar het Vlaams Belang. Maar die steun is en blijft aan het Belang gebonden en niet omgekeerd. Bij de Dedecker gaan is een avontuurtje voor deze verkiezingen. Hij is nu bezig om die 1 miljoen euro op te halen. En als het misgaat, wat dan? Dat lukt geen tweede keer. LDD zal dus op een mirakel moeten hopen om die verkiezingen te overleven. Conclusie, beste duikboot: er is geen betere optie voor Coveliers dan nu eventjes te schuilen en de komende twee jaar, als de VLD volledig op de links-liberale en mondialistische toer is opgegaan, verder uit te bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder hoorde ik al zeggen dat Coveliers geen bekende familieleden heeft en de naam van zijn partij te lang is in verhouding tot zijn grootte. De waarheid is dus dat kleine vis Coveliers opgevreten wordt door een grote.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou dat de N-VA ook niets méér deed dan 'schuilen' onder de CD&V-paraplu....
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In jouw termern zou het eerder zijn dat het Belang wacht tot dat de vis volgroeid is om hem op te vreten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is vele lekkerder hé.
|
![]() |
![]() |