![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() hij kan als onafhankelijk inderdaad niet in het vlaams parlement de standpunten van LDD officieel vertegenwoordigen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
met de linkse ratten van de spa? of met de eco-fascisten van groen? Of nee, wacht met de vlaamse verraders van CD&V-NVA Of toch nog met het esthablishment van de VLD? Of dan toch met de overlopers van LDD? "Vrouw, gij hebt een lelijk bakkes, scheve tanden en stinkt een uur in de wind, wil je met me trouwen?" Jaja
Laatst gewijzigd door Maes_P : 13 september 2007 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus in het Federaal Parlement zijn de leden van de LDD wél voor onafhankelijkheid, en in het Vlaams Parlement niet? Dát is mijn nieuwe partij, se!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() bewijs dat eens
en kom nu niet af met: "Maes P kan niet bewijzen dat het niet waar is" e. Want da's een argument dat ik blijkbaar ook niet mag gebruiken om jullie standpunt te betwisten |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Stelling was: geen enkele partij steunde het voorstel. Ook. Maar LDD heeft geen verkozene in het vlaams parlement. Feiten zijn feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() jaja
maar stel: jij poneert dat op de maan groene mannekes leven. Ik zeg dat dat zever is. 'Bewijs eens dat er groene mannekes zijn op de maan En dan zeg jij; bewijs eens dat er geen groene mannekes zijn... Jullie zijn begonnen met een stelling; dus de bewijslast ligt bij jullie. Anders kan ik ook deze thread ontkrachten door te stellen dat er geen zo'n moslims zijn. Dat die dokter in een complot zit. Maar zo oneerlijk ben ik niet. (edit: die andere thread over moslimweigeraars bij de dokter)
Laatst gewijzigd door Maes_P : 13 september 2007 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() kzal het hen zelf laten uitleggen:
http://www.vlaamsbelang.be/0/3687/ http://www.vlaamsbelang.be/1/476/
Laatst gewijzigd door Maes_P : 13 september 2007 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() aan dergelijke partijen zoals spa, groen, vld en cd&v kan je spijtig genoeg niet veel doen, die vervallen steeds in het verraad van Vlaanderen en de Vlaamse kiezers ! Nog steeds benieuwd in welke bochten ze zich gaan wringen ! Ik geef ze nog steeds de voorkeur van de twijfel !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gaan jullie echt samenwerken met zo'n zootje?? Pff plooiers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar vind ook BB dat een politieke flater, net zoals ik toen ik hem zo bezig zag ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
LDD heeft nog nooit kunnen meedoen aan verkiezingen voor het vlaams parlement. Heeft dus ook geen fractie in het vlaams parlement |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zeg dat dat zever is jij zegt: bewijs maar eens dat er geen huwelijksweigeraars zijn Jij bent begonnen met die stelling, bewijslast ligt dus idd zoals je zo mooi hebt geformuleerd bij u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eens op de buik... roulez et enculez... neen, wij gaan niets plooien... wij blijven bij onze eisen, de rest kan barsten of toegeven ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar dan zit je wel met een probleem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het was Willockx die zonder de minste vorm van bewijs of aanwijzing stelde dat er een paar racisten weigerden te trouwen voor Van Bellingen, en daarbij de link legde met het VB. De bewijslast ligt na al die maanden nog steeds bij hem. Dat we er nooit meer iets van gehoord hebben, is een sterke aanwijzing (geen bewijs) dat Willockx gelogen heeft over de identiteit van de weigeraars, en wel om politieke redenen (gemeenteraadsverkiezingen). Nu komen eisen dat de beschuldigden zelf het bewijs voor hun onschuld aanbrengen (hebben ze wel toegang tot de betreffende gegevens?), is de zaak omdraaien. En Van Bellingen? Ik geloof nooit dat hij dat spelleke meespeelde. Het is een brave jongen die helemaal in de macht is van zijn peetvader en (als kandidaat op de lijst) zijn five minutes of fame greep. Laatst gewijzigd door Kortaf : 13 september 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zie. Die houding is dus niét bevorderlijk in een consensusdemocratie.
![]() |
![]() |