![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als je ziet hoe ver de gemeenschappen al uit mekaar gedreven zijn, zou ik zeggen dat het beter is dat ieder zijn weg gaat. Indien ik de Walen vertegenwoordigde zou ik een heel pak minder arrogant zijn tov doegenez die mij financieel steunt.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Apartheid, dus. Segregatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Arbeidsmarkt, Wallonië moet vooral jobs creëren, Vlaanderen moet vooral zijn vele vacatures zien in te vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Muren bouwen?? Waar haal je dat vandaan?? Noem mij eens 1 separatist die voorstelt muren rond Vlaanderen te bouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Werkloosheidsuitkeringen schrappen, migratiebeleid.
Laatst gewijzigd door Kazan : 7 november 2007 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Maar je zegt zelf: "Laat die bevolkingsgroepen dan niet samenleven". Hoe ga je dat in de praktijk aanpakken met mij en mijn buurman: moet een van ons twee dan maar oprotten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() En waarom niet de pensioenen verlagen. Een 70-jarige kan toch ook nog wat bijverdienen. Euh, als het terugschroeven van de sociale verworvenheden waar heel veel mensen hun leven voor gelaten hebben hoog op de agenda van een onafhankelijk Vlaanderen staan, dan bedank ik zeker voor de moeite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U en uw buurman zijn geen bevolkingsgroepen, maar personen, individuen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar hier is mijn visie: Die buurman (hier 'de Franstaligen') moeten de taalwetten respecteren, en ons niet provoceren. Zwitserland bewijst dat verschillende taalgroepen kunnen samenleven, maar de Franstaligen in ons land discrimineren ons al sinds 1830 en de taalwetten lappen ze aan hun laars, dan mogen we ook de provocaties van Maingain (Frans in gemeenteraad) niet vergeten. Ook de brief van de cdH (http://www.filipdeman.org/files/cdh%20vilvorde.pdf) maakt het samenleven er niet makkelijker op. Maw: wederzijds respect, zo kunnen jij en je buurman samenleven. En de goede opmerking van HAMC niet vergeten: bevolkingsgroepen kun je moeilijk met individuen vergelijken. Laatst gewijzigd door Kazan : 7 november 2007 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De VDAB moet de uitkeringen kunnen verlagen of zelfs schrappen van langdurig werklozen, die vele jobs/opleidingen weigeren. In de praktijk werkt dit vooral afschrikkend. Zo zullen ze zich verplicht zien een opleiding te volgen. Of zoals BDW zei: het sociale vangnet mag geen hangmat worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spreek voor uzelf. Ik wil als Vlaming niet dat uitkeringen worden geschrapt.
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Als het kartel zo voortgaat, haalt het binnen anderhalf jaar een onwezenlijke score. 2. De Vlamingen hebben geleerd dat het doodeenvoudig is om hun democratische meerderheid te gebruiken en dat België niet plots uiteenvalt. Dit zal dus meer gebeuren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Onzin. Wie zegt dat? Maingain?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() @ kortaf= datzelfde kartel dat bereid was de vlaamse rand te verkopen door extra geld voor de verfransingsmachine en dan nog eens het uithollen van de splitsing door inschrijvingsrecht voor de franstaligen?
Dan god dat MANGAIN dat onwezenlijke voorstel van leterme geblokkeerd heeft. Als er vandaag gestemd is dan is dat enkel aan de franstaligen te danken die zelfs een camion suiker niet voldoende vonden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij en de PS zijn razend in hun commentaren ! Enkel omdat CD&V de steun kreeg van "de extremisten en fascisten van het Vlaams Belang" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 7 november 2007 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat ze een demografische en democratische minderheid zijn. Omdat ze economisch niets voorstellen. Omdat ze als gemeenschap van de bedelstaf leven. En omdat ze niets in de weegschaal te leggen hebben dan een inhoudsloze grote mond, zoals nu gebleken is.
La Belgique sera flamande ou elle ne sera pas. |
![]() |
![]() |