![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 |
|
Banneling
|
Ja selfmade man, iets vragen aan een loket, dat is blijkbaar een skill die niet vermeld staat in uw competentieprofiel.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 april 2012 om 20:56. |
|
|
|
|
|
#602 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En als ze U een leugenaar noemen heb jij dan nog het lef & de arrogantie om te zeggen dat ze U niet mogen beledigen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#603 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan komt ge bedrogen thuis. Vooral veel geduld en een olifantenhuid hebt ge nodig. |
|
|
|
|
|
|
#604 | |
|
|
Er zit nochtans veel waarheid in. Zeker wat de vakbondsorganisaties betreft.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#605 |
|
Banneling
|
Misschien moeten ze op de gemeente toch maar eens wat Master IT'ers aanwerven ? In Nederland kan je gewoon via DigID inloggen op de site van de gemeente en een hele resem documenten bestellen, zonder ooit een voet op het gemeentehuis te hoeven te zetten.
|
|
|
|
|
|
#606 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat gaat nu eenmaal zo als je niet in staat bent om je eigen ongelijk toe te geven. Dan moet je je wel beroepen op trolgedrag om zo de aandacht af te leiden van je ongelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#607 | ||
|
|
Citaat:
Je hebt mybelgium.be bv dat een poging is om de boel te verzamelen maar geen kat gebruikt het (als het al eens werkt)
|
||
|
|
|
|
|
#608 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mensen, zelfs ambtenaren, voelen dat aan wanneer iemand hen vanuit de hoogte als stront beschouwt. Het is voor hen dan een sport om u alle mogelijke kleuren te doen krijgen, zo slagen ze er zelfs in een advocaat te laten opdraven voor banaliteiten. |
|
|
|
|
|
|
#609 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ondertussen weet ik wat mijn rechten zijn en niet zijn, indien ze papieren niet afleveren die ze moeten afleveren, volgt er gewoon per direct een klacht. Dan laat ik inderdaad een advocaat opdraven. Trouwens, jij denkt dat een secretaris en/of de politiek dat leuk vindt als burgers zo gekloot worden door de administratie ? Ik telefoneer ook gewoon naar de schepen hoor, en dat werkt zeer goed, zoals ik al zei. Kiezers zijn belangrijk. |
|
|
|
|
|
|
#610 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#611 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#612 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#613 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#614 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#615 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#616 |
|
Banneling
|
boeiend leven, die ambtenaren
Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 april 2012 om 07:42. |
|
|
|
|
|
#617 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hey, uw sexuele voorkeur niet projecteren op hardwerkende mensen die uw uitkering betalen.
|
|
|
#618 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb NOOIT gezegd dat de ambtenaar "te weinig verlof heeft"; ik heb gezegd dat niet iedere ambtenaar 34+ dagen verlof heeft. Ik heb NOOIT gezegd dat de ambtenaar "constant misbruikt" wordt. Stop toch eens met andere mensen woorden in de mond te leggen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#619 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#620 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|