Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2012, 20:56   #601
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik heb dat eens geprobeerd toen ik achter mijn nieuwe EID ging, ze keken zowaar nog zuurder.
Ja selfmade man, iets vragen aan een loket, dat is blijkbaar een skill die niet vermeld staat in uw competentieprofiel.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 april 2012 om 20:56.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 20:58   #602
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Maar vooral op basis van uw bruine tong zeker?
En als ze U een leugenaar noemen heb jij dan nog het lef & de arrogantie om te zeggen dat ze U niet mogen beledigen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 20:58   #603
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja selfmade man, iets vragen aan een loket, dat is blijkbaar een skill die niet vermeld staat in uw competentieprofiel.
Neen naar zo een loket moet ge inderdaad niet gaan met de verwachting dat ze u correct en snel helpen nee.

Dan komt ge bedrogen thuis. Vooral veel geduld en een olifantenhuid hebt ge nodig.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 21:00   #604
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Laten we anders met een goede dooddoener besluiten.
Er zit nochtans veel waarheid in. Zeker wat de vakbondsorganisaties betreft.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 4 april 2012, 21:02   #605
Tavek
Banneling

Standaard

Misschien moeten ze op de gemeente toch maar eens wat Master IT'ers aanwerven ? In Nederland kan je gewoon via DigID inloggen op de site van de gemeente en een hele resem documenten bestellen, zonder ooit een voet op het gemeentehuis te hoeven te zetten.
Oud 4 april 2012, 21:04   #606
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als jij denkt dat het is zoals bij u, een hierarchische structuur met een baas waar ge moet naar luisteren, think again.

Raf, je bent een zielige vertoning op aan het voeren. Draaien en knonkelen, het bewijs tegen uw stellingen wordt u met een dikke bertha rond uw oren geschoten, maar toch blijf je volharden in de boosheid.

Je bent een beetje te vergelijken met figuren zoals Harriechristus, Pindar en Co !

" De ambtenaar is onderbetaald, heeft te weinig verlof en wordt constant misbruikt !"

Comical Ali style !

Dat gaat nu eenmaal zo als je niet in staat bent om je eigen ongelijk toe te geven. Dan moet je je wel beroepen op trolgedrag om zo de aandacht af te leiden van je ongelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 21:07   #607
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Misschien moeten ze op de gemeente toch maar eens wat Master IT'ers aanwerven ? In Nederland kan je gewoon via DigID inloggen op de site van de gemeente en een hele resem documenten bestellen, zonder ooit een voet op het gemeentehuis te hoeven te zetten.
In België maakt elke dienst liever zijn eigen systeem (met als gevolg dat alles veel meer kost dan het zou moeten en amper werkt).

Je hebt mybelgium.be bv dat een poging is om de boel te verzamelen maar geen kat gebruikt het (als het al eens werkt)
Oud 4 april 2012, 21:11   #608
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen naar zo een loket moet ge inderdaad niet gaan met de verwachting dat ze u correct en snel helpen nee.

Dan komt ge bedrogen thuis. Vooral veel geduld en een olifantenhuid hebt ge nodig.
Volgens mij ligt dat puur aan uzelf.

Mensen, zelfs ambtenaren, voelen dat aan wanneer iemand hen vanuit de hoogte als stront beschouwt.
Het is voor hen dan een sport om u alle mogelijke kleuren te doen krijgen, zo slagen ze er zelfs in een advocaat te laten opdraven voor banaliteiten.
Oud 4 april 2012, 21:18   #609
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Mensen, zelfs ambtenaren, voelen dat aan wanneer iemand hen vanuit de hoogte als stront beschouwt.
Het is voor hen dan een sport om u alle mogelijke kleuren te doen krijgen, zo slagen ze er zelfs in een advocaat te laten opdraven voor banaliteiten.
Als ik ze niet ken, behandel ik ze uitermate vriendelijk.

Ondertussen weet ik wat mijn rechten zijn en niet zijn, indien ze papieren niet afleveren die ze moeten afleveren, volgt er gewoon per direct een klacht. Dan laat ik inderdaad een advocaat opdraven.

Trouwens, jij denkt dat een secretaris en/of de politiek dat leuk vindt als burgers zo gekloot worden door de administratie ? Ik telefoneer ook gewoon naar de schepen hoor, en dat werkt zeer goed, zoals ik al zei. Kiezers zijn belangrijk.
Oud 4 april 2012, 21:29   #610
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik ze niet ken, behandel ik ze uitermate vriendelijk.

Ondertussen weet ik wat mijn rechten zijn en niet zijn, indien ze papieren niet afleveren die ze moeten afleveren, volgt er gewoon per direct een klacht. Dan laat ik inderdaad een advocaat opdraven.

Trouwens, jij denkt dat een secretaris en/of de politiek dat leuk vindt als burgers zo gekloot worden door de administratie ? Ik telefoneer ook gewoon naar de schepen hoor, en dat werkt zeer goed, zoals ik al zei. Kiezers zijn belangrijk.
Net daarom dat ik de Jomme Dockx-verhalen niet geloof.
Oud 4 april 2012, 21:31   #611
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
"De collegas" is heel vaak realiteit.
Oud 4 april 2012, 21:33   #612
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Sommigen koesteren dat beeld al 30 jaar lang. Ik weet het.
Oud 4 april 2012, 21:33   #613
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
de realiteit overtreft xavier waterslaegers
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 22:21   #614
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
WTF is er te doen op 2 & 15 november?!
Vraag het eens aan de ambtenaren alhier aanwezig
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 07:34   #615
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 07:41   #616
born2bewild
Banneling

Standaard

boeiend leven, die ambtenaren

Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 april 2012 om 07:42.
Oud 5 april 2012, 07:43   #617
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Maar vooral op basis van uw bruine tong zeker?
Hey, uw sexuele voorkeur niet projecteren op hardwerkende mensen die uw uitkering betalen.
Oud 5 april 2012, 07:46   #618
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, je bent een zielige vertoning op aan het voeren. Draaien en knonkelen, het bewijs tegen uw stellingen wordt u met een dikke bertha rond uw oren geschoten, maar toch blijf je volharden in de boosheid.
Welk bewijs? Jullie zijn er nog op geen enkel moment in geslaagd ook maar een fractie van bewijs aan te voeren voor jullie stellingen. Het enige wat tot nu toe aangetoond werd, is dat er minstens zo veel regelingen bestaan als overheidsdiensten. U k�*n derhalve geen uitspraken doen die voor alle ambtenaren opgaan. Zijn er topfuncties op A-niveau die beter betaald worden dan in de privé? Uiteraard! Maar dat zullen er niet al te veel zijn. De overgrote meerderheid van de ambtenaren zit echter niet in een goedbetaald A-niveau, maar in de veel slechter betaalde C- en D-niveaus. En het zijn die functies die in de privé beter betaald worden.

Citaat:
" De ambtenaar is onderbetaald, heeft te weinig verlof en wordt constant misbruikt !"
Ik heb NOOIT gezegd dat de ambtenaar "onderbetaald" is; ik heb gezegd dat de privé beter betaalt.
Ik heb NOOIT gezegd dat de ambtenaar "te weinig verlof heeft"; ik heb gezegd dat niet iedere ambtenaar 34+ dagen verlof heeft.
Ik heb NOOIT gezegd dat de ambtenaar "constant misbruikt" wordt.

Stop toch eens met andere mensen woorden in de mond te leggen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 07:46   #619
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
jomme dockx geloofde die verhalen ook niet
Oud 5 april 2012, 07:50   #620
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk bewijs? Jullie zijn er nog op geen enkel moment in geslaagd ook maar een fractie van bewijs aan te voeren voor jullie stellingen. Het enige wat tot nu toe aangetoond werd, is dat er minstens zo veel regelingen bestaan als overheidsdiensten. U k�*n derhalve geen uitspraken doen die voor alle ambtenaren opgaan. Zijn er topfuncties op A-niveau die beter betaald worden dan in de privé? Uiteraard! Maar dat zullen er niet al te veel zijn. De overgrote meerderheid van de ambtenaren zit echter niet in een goedbetaald A-niveau, maar in de veel slechter betaalde C- en D-niveaus. En het zijn die functies die in de privé beter betaald worden.
De boel beginnen omdraaien, nog zo een troltaktiekje om het ongelijk niet te moeten toegeven. JIJ bent met een stelling naar voor gekomen, dus JIJ moet daarvoor bewijs aanvoeren en JIJ bent daar niet in geslaagd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be