![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongevraagd niet nee, maar als je duizenden uit de kluiten gewassen vuurpijlen zou afschieten, zal niemand 't eerst aan je komen vragen, nietwaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek niet over de uitzonderlijke excessen maar over de stelselmatige manier van handelen die al tientallen jaren duurt . Als Israël het voorbeeld is van democratie of beschaafdheid wil ik daar niets mee te maken hebben.
![]() |
![]() |
#644 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, dat zijn de 'slachtoffers', degenen die 'onrecht' aangedaan worden, de dappere vrijheidsstrijders...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Palestijnen van nu hebben geen reet te maken met wat er in WO2 gebeurde.
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik daarop moeten antwoorden? Ik verdedig immers niet Hamas, wel wijs ik op de onrechtvaardigheid waarmee de Palestijnen reeds van bij het begin van Israël te maken kregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlamingen die voor wat geld of eten duitsers te slapen legden ? Of over de volksverraders die in de huidige politiek zitten , en onze welvaart te grabel gooien , die mogen ze van mijn part ook een een gratis ritje aan een koord achter een brommer geven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
K' zal U een tip geven ...... de organisatie om wapens te verzamelen en 60 jaar de joden aan te vallen . en als dat niet zo is , en de schuld bij een tiental idioten liggen die van daaruit onrust zaaien en Gaza continu in oorlog storten dan zijn ze SLECHT georganiseerd . wand dan zouden ze die heethoofden zelf moeten aanpakken of verbannen . maar het wapenarcenaal aanwezig in Gaza getuigt ook niet precies van vredelievendheid . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de pointe: in Gaza hebben ze min of meer een staat. En waar ze dan toch min of meer een staat hebben: wat hebben ze daarmee gedaan? Wat deden de Hamas aanhangers met honderden Fatah aanhangers? Wat de Isreali's van beschuldigd worden doet Hamas veel grondiger met mede-Palestijnen: http://www.hrw.org/news/2012/10/03/g...-unfair-trials |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Antwoord op mijn vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de Palestijnen hebben inderdaad meer dan gerechtvaardigde verzuchtingen. Tegenover de onrechtvaardigheid van Israël is het trouwens niet verwonderlijk dat het Palestijns verzet zich steeds verder radicaliseert. Dat is slechts op rekening te schrijven van Israël.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zelfs nog beter. Stel dat ik wapens zou maken voor de Oost-Benedenwindse Zuidnoordelijke Oelaboela rebellen, mag de Oost-Benedenwindse Zuidnoordelijke Oelabeese regening dan niet boos zijn op mij? Citaat:
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Palestijnse staat. Is dat een variante op Libanon ?
Citaat:
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ik toegeven dat het plannetje niet loopt zoals ik het zou willen als Zionistische leider.