![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men oa nog wat meer gespuis zal laten binnenkomen uit alle wereldhoeken zullen we straks nog onze eigen "bandjesfabrieken" moeten oprichten... Alle gespuis dat hier niet thuis hoort terug het land uit (en eventueel hun "belg-papiertje" weer eerst inleveren). Zou dat al geen super-slok op de borrel zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kennen jullie eigenlijk ook de zogenaamde tbs-klinieken zoals wij die hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terbesc...g_(strafrecht) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 januari 2009 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of die man nog 'normaal' kan worden: ik ben geen psychiater. Ik moord dus niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus alleen wanneer er niet de minste twijfel kan bestaan. Dat is hier uiteraard nog niet van toepassing. Citaat:
Geen enkele reden om hem zo lang mogelijk te laten lijden. Met zijn organen kunnen wellicht enkele andere mensen gered worden. Op die manier kunnen ze een deel van de door hen aangerichte schade vergoeden. Noem het gerust te gek voor woorden, ik zal u niet tegenspreken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
een tijdje geleden is er zo ne crimineel ( victor )veroordeeld omdat hij in het antwerpse bepaalde zaken onder druk zette om beschermings geld te betalen ......... wat doet de staat , je wordt hier dus belast op je loon , op je aankopen , belastingen op belastingen , binnenkort nog belast omdat je ne scheet moet laten enz ........ als je is iets niet KAN betalen van lasten sturen ze een via een rechter ne deurwaarder met de nodige flikken op je dak DUS ja je hebt gelijk de staat , rechters en vooral DEURWAARDERS zijn geen dieven MAAR criminelen erger nog criminelen van het ergste soort !!!!! ![]() ![]()
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 25 januari 2009 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
neen , want belastingen gelijk hier in da apenland zijn ne gelegaliseerde vorm van diefstal
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Neem de heisa waar het mee begonnen is overtijd, het geval waar ook u denk ik het over heeft. Een verdachte wordt naar de raadkamer gebracht die zijn aanhouding bevestigd. De verdachte gaat in beroep tegen zijn aanhouding, zijn aanhoudingsvonnis van de raadkamer wordt geschorst. De staat heeft nu 15 dagen de tijd om de verdachte voor de kamer van in beschuldigingstelling (het beroepshof) te brengen alwaar het beroep kan behandeld worden. De termijn verloopt en de verdachte vraagt? Waarom mag ik niet voor het beroepshof verschijnen? Wanneer is mijn beroepshof? Oei zegt de rechter dan, uw rechten zijn zwaar geschonden, u mag naar huis vermits u niet bent aangehouden. Wij zullen u berichten als het tijd is om voor te komen. En dan de klap op de vuurpijl, daar komt dan de minister tegen de rechter zeggen, ik ben hier de baas en ik beveel je van die man in de gevangenis te houden! Zoek maar iets, vindt maar iets uit maar ik beveel dat hij aangehouden blijft want anders stemmen de mensen misschien op het VB. Begrijp je, de man was niet meer onder voorarrest, voorkomen in die zaak komt later. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is het beste dat die moordenaar nog kan overkomen. Een pijnloze uitweg in vergelijking met het helse leven dat een kindermoordenaar in de gevangenis te wachten staat, of het leven van een platgespoten dwangbuispatient in de psychiatrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is gewoon menselijk.
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de duidelijkheid: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 7000 mensen in stille optocht te St-Gillis-Dendermonde
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Legale inslaappillen gekocht zonder voorschrift bij de apotheker kunnen dit soort toestanden vermijden.
|
![]() |
![]() |