![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat die kilometerheffing er gewoon komen. Ze heeft alleen maar voordelen voor de autorijder. Zij het niet zoals voorzien door de staat. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 november 2009 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
èn de selfcheck van GSM én het GPS-kastje met antenne, moet 100 % kloppen. Wslk zullen er ook regelmatig upgrades komen van de GPS-(map)-software, en GSM afrekeningssoftware... Enig idee ? ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2009 om 22:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vroeger waren er moto's wiens ontstekingskring de FM band op je autoradio stoorden. Je had dan geen radio ontvangst meer, maar je kon wel perfect het toerental van de moto voor of achter je door je radio horen. De ontstekingskring van een benzinemotor is immers praktisch identiek aan de eerste primitieve radiozenders.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 november 2009 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat er talloze trucs zijn om zo'n systeempje te kunnen omzeilen; simpel voorbeeld: een relais ertussen dat je na starten de voeding laat uitschakelen middels een verborgen boutonnetje. Bij aanhouding, contact even uitschakelen en de toestand valt terug naar "normaal".
Natuurlijk kan het nog stukken "intelligenter" maar vermoedelijk valt mijn 45km/u "vracht"-voertuigje (wetstechnisch "overdekte bromfiets") sowieso buiten de regelingen dus verspil ik er verder geen gedachten aan. ![]()
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij moet je tegelijk ontvangst hebben als je zendt, zendt je nooit ga je ook geen kilometers doen, en dat kan men altijd controleren, al is het maar de autokeuring. Citaat:
Bij vele auto´s is enkel de FM-band ontstoort. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 20 november 2009 om 19:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 november 2009 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zijt maar gerust dat ik het weet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij 2 auto´s geen verkeersbelasting meer, kan ik al ca. 2 weken op vakantie. Laat maar komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De reden waarom ik dat weet is omdat mijn vader met de DAB en DVB-T zenders in België werkt. En neem van mij aan. Het moeilijke deel is om een electromagnetisch signaal correct over te brengen. Niet om het tegen te houden. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 november 2009 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Tamelijk vaak zegt het stemmetje uit mijn MIO navigator dat het op een plek geen GPS-signaal vindt. Een straat of blok verder is dat dan wel weer over.
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is meestal als je tussen hoge gebouwen door rijdt. Het hoogfrequente signaal van de satellieten geraakt niet doorheen die gebouwen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen dat de kilometerheffing er (wslk) komt zullen de nieuwe generatie satellieten veel performanter zijn, en vooral het zullen er meer zijn.
http://ec.europa.eu/transport/galileo/index_en.htm http://de.wikipedia.org/wiki/Galileo...itennavigation) http://www.spaceflightnow.com/tracking/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt????
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 november 2009 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap trouwens niet dat er mensen zijn die op dit forum absoluut proberen te bewijzen dat dat systeem waterdicht is.
Men zou net blij moeten zijn dat dat systeem inherent te omzeilen is en je dus geen enkele belasting meer gaat moeten betalen voor je auto. Het enige nadeel is dat je GPS niet meer gaat werken en je terug de papieren kaart gaat moeten raadplegen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 november 2009 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Nee, op de meeste momenten ook in mijn eigen tuin en vaak op punten tot 2 straten van mijn huis, alles zeer lage bouw; ook op enige punten in nabijliggende dorpen en heel sommige plekken in open veld. Wel: heuvelland hier.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat: