![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Verlaging seksuele meerderjarigheid ? | |||
Nee |
![]() ![]() ![]() |
19 | 51,35% |
Ja , naar 15 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,11% |
Ja , naar 14 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 29,73% |
Ja naar 13 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,11% |
Ja mits begrenzing leeftijdsverschil |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,22% |
Zo laag mogelijk , ik ben pedo |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou die "dommerik" het lastiger moeten hebben zich voort te planten, ... aangezien, anders domheid in de soort zou ingekweekt worden, ... dit geheel puur theoretisch gezien natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() tenzij de natuur vindt dat ook mensen beter/meer leren 'natuurlijke omstandigheden' dan op school ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 25 januari 2010 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
langs de andere kant, slecteerd de natuur , de echte shit - for - brains er meestal al ruim op voorhand uit, ... van daar de darwin awards... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor deze broodnodige ingreep, Akira.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werden er dan strafpunten uitgedeeld? En, zo ja, hoe weet jij dat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Dat betekent alleen dat de moderator ingegrepen heeft. Het betekent niet dat er daarom ook strafpunten werden uitgedeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, als ik het gedrag van de "mensheid" zie, domheid echt wel gepromoot en gekweekt word.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden 2 13jarigen het niet met mekaar mogen doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel wat afhangen van de ernst van de persoonlijke aanval en van de moderator die de beoordeling moet maken, neem ik aan...
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() De laatste keer dat er iets van mij geknipt werd kreeg ik ook geen strafpunten, wel een waarschuwing. Het hangt een beetje af van de context.
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Nu, ik meen me ook wel te herinneren dat er ooit eens een onderzoek was waaruit bleek dat kinderen met een lagere sociaaleconomische achtergrond (ja, ik ben in een diplomatische bui) vroeger aan seks beginnen.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 25 januari 2010 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |