![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() na de opstand olv ambiorix beweerde caesar de keltische eburonen volledig uitgeroeid te hebben (neem zijn chauvinisme in rekening en ga ervan uit dat er nog wel wat zijn overbleven).
daarna is de germaanse stam de 'tungri' zich in het gebied van de eburonen komen vestigen. de laatste eburonen gingen wellicht gewoon op in de germaanse tungri. http://www.ping.be/~tthijs/page2-1.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zie de topic die ik daarover lanceerde... ik kon hem niet linken omdat dit prullenforum geen zoeken meer toelaat... de verwaande Hasselaars zijn misschien wat anders want die zijn eerder Hasselaar dan wat anders... trouwens, ze hebben er bij de fusies Trekschuren, Spalbeek, en andere gehuchtjes moeten bijhalen om van circa 30.000 naar een ietsebitsie meer dan Genk te komen, die van zelf al met zijn "over de 60.000 waren, zonder fusie annexaties...
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Juist omgekeerd. Dan ben ik (zijn wij) van ze af. |
|
![]() |
![]() |