Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2004, 22:14   #61
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ah ja, misschien was het wel een BBC-reporter vermomd als moslim en al die gesluierde vrouwen waren ook gemanipuleerd, in regelrechte Hollywoodstijl. Ik heb er ook al een en ander over gelezen in tijdschriften, maar ja niet waarheidsgetrouw natuurlijk wegens de leescijfers.
Toch een eigenaardig fenomeen dat jullie de pers bewierroken en bejubelen als er iets gepubliceerd wordt dat in jullie kraampje past en dat je ze zonder blikken of blozen verguist als er iets verschijnt dat niet aan jullie vooroordelen beantwoordt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 22:16   #62
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, maar het programma werd [size=4]wellicht[/size] zo gemonteerd en gemanipuleerd dat het effect zo "spectaculair" mogelijk zou zijn. De Britten draaien daar hun hand niet voor om.
Wellicht ??? Je baseert je mening dus op persoonlijke onbewezen vermoedens, op eigen vooroordelen ? Tssssssssssssssssss ...
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 22:24   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Wellicht ??? Je baseert je mening dus op persoonlijke onbewezen vermoedens, op eigen vooroordelen ? Tssssssssssssssssss ...
En waar baseer jij je mening op?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 23:51   #64
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Toch een eigenaardig fenomeen dat jullie de pers bewierroken en bejubelen als er iets gepubliceerd wordt dat in jullie kraampje past en dat je ze zonder blikken of blozen verguist als er iets verschijnt dat niet aan jullie vooroordelen beantwoordt...
inderdaad, daarom ook dat politiek-correcten zoals jij en die-hard Blokkers zoals Wolf eigenlijk véél meer gemeen hebben dan jullie wel denken. Daarmee is zowat alles gezegd...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 24 augustus 2004 om 23:52.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 23:54   #65
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
inderdaad, daarom ook dat politiek-correcten zoals jij en die-hard Blokkers zoals Wolf eigenlijk véél meer gemeen hebben dan jullie wel denken. Daarmee is zowat alles gezegd...
Waar heb jij mij ooit de pers weten bewierroken, beste?

Citaat:
Oud 25 augustus 2004, 09:58   #66
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Het is elke keer hetzelfde , de BBC vervormt de waarheid , verandert cijfers etc ...
Maar durf niet te suggereren dat de cijfers van Rafke zijn NIS verkeerd zijn , want dan zijn we verzuurd , nochtans kan je die cijfers op 101 manieren interpreteren : belgen , niet-belgen
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2004, 10:11   #67
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er worden helemaal geen "grote groepen immigranten" toegelaten. Uit de statistieken blijkt duidelijk dat er de laatste jaren zelfs steeds minder worden toegelaten... JIJ bent nog niet klaar voor de multiculturele samenleving, dat betekent niet dat ANDEREN dat ook niet zijn...

Niet flauw doen , jij weet evengoed dat in '99 de grenzen door verafstoot zijn opengezet , de instroom gestegen is van een kleine 9000 - 10 000 naar 40 000 tot 50 000 , om dan jaarlijks terug te dalen . Dit voorstellen als zou de instroom de laatste jaren afnemen is de waarheid geweld aandoen

Citaat:
Het gaat slechts over 1 provincie in Canada. Beide partijen moeten akkoord zijn om het dispuut volgens de sharia te regelen en de beslissingen mogen niet in strijd zijn met de wetten van Canada. What's the problem? Als mensen onderling akkoord zijn om bepaalde zaken op een bepaalde manier te regelen en er worden geen hogere wetten geschonden, dan is dat toch wel hun goede recht zou ik zo denken... Niet?
blablablabla , je moet geen details geven , feit is dat het gebeurt is . De volgende provencies zullen volgen , de volgende stap kan gezet worden ...
10 jaar geleden zou je gelachen hebben als iemand gesuggereerd zou hebben dat de sharia in 1 provincie van kracht zou zijn , onder bepaalde voorwaarden weliswaar . Nu is het zover ! Wat binnen nogeens 10 jaar ?
Oud 25 augustus 2004, 12:34   #68
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laudi
Je wil me dus belachelijk maken ?
Daar heb je mij niet voor nodig.

Citaat:
Je weet heel goed wat ik wilde zeggen !
Nope.
Oud 25 augustus 2004, 15:07   #69
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
[debiel rechts] judeo-maconnieke tiran [/debiel rechts]
bedankt, beste, ik ga uw tekst (mits uw stilzwijgend goedkeuren ) gebruiken voor een uniek T-shirt.
Eén met "I'm white, male, rich & straight so yes: all YOUR problems are MY fault" heb ik al... Zelfspot etc.

on-topic: dat de schoolvakantie maar rap voorbij is... Recentste lichting zijn maar pluimgewichtjes.
Oud 25 augustus 2004, 15:15   #70
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar heb je mij niet voor nodig. .
Gij zijt al zo origineel als de raf

Citaat:
Nope.
Allez , concentreert u ne keer , toe , probeert ne keer . ik weet zeker dat ge het kunt
Oud 25 augustus 2004, 15:33   #71
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Komaan hé man, zevert niet zo. Het wemelt hier godverdomme van immigranten, zeker waar ik woon en waar ik werken ga. Je moet soms haast zoeken om nog een blanke tegen te komen in het openbaar. Soms vraag ik mezelf terecht af of ik niet perongeluk door één of ander magisch portaal Marokko ben binnengestapt ipv. in den Belziek te zijn op eigen grondgebied.
Er is terecht sprake van een massale vreemdelingeninvasie, mogelijk gemaakt door corrupt Links en de verwijzing die vaak gebeurt naar de Lord of the Ringsaga waarin horden beesten (monsters) barbaars oprukken om overal een spoor van vernieling achter te laten is meer dan terecht betreffende immigrantenstromen naar den Belziek toe en het barbaars gevolg daarvan op de maatschappij.
HAHAHA die verwijzing naar de LOTR-saga is hilarisch, ik had dat nog niet gehoord maar zijn er werkelijk mensen die dat doen en dan nog verwachten serieus genomen te worden?
Als er al 1 moraal is, in dat verhaal, is dat de wereld gered werd door de verschillende volkeren die de handen in mekaar geslagen hebben. En toevallig, héél toevallig, was het de blanke MENS die door zijn machtsgeile hebzucht het onheil over middle-earth heeft gebracht (hij wou de ring niet vernietigen) en waren het de zwaksten en kleinsten (de hobbits) die de wereld redden (na trouwens nog eens door een blanke man in de problemen te zijn gekomen)

Nou Tolkien draait zich om in zijn graf, als hij jouw vrije interpretatie leest van zijn boek. Jij hebt duidelijk de boodschap en de moraal niet begrepen
Oud 25 augustus 2004, 16:00   #72
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
bedankt, beste, ik ga uw tekst (mits uw stilzwijgend goedkeuren ) gebruiken voor een uniek T-shirt.
Eén met "I'm white, male, rich & straight so yes: all YOUR problems are MY fault" heb ik al... Zelfspot etc.

on-topic: dat de schoolvakantie maar rap voorbij is... Recentste lichting zijn maar pluimgewichtjes.
Daar zeg je wat... Ik voel me zo af en toe als Gimli in Lord of the Rings: de orks vallen als oververmoeide ééndagsvliegen dezen tijd van het jaar
Oud 25 augustus 2004, 16:08   #73
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Gij zijt al zo origineel als de raf
Homo's -> creativiteit -> originaliteit. Aha, een compliment !

Citaat:
Allez , concentreert u ne keer , toe , probeert ne keer . ik weet zeker dat ge het kunt
Allé dan:

http://www.cbc.ca/story/canada/natio...ing040824.html

PANGNIRTUNG, NUNAVUT - Search crews on Tuesday morning spotted two Canadian soldiers who spent the night on Baffin Island's barren tundra.

Nadat twee soldaten uit het Canadese leger zich onder dwang bekeerd hadden tot de islam, besloten de twee prompt om een pelgrimage naar Mekka te ondernemen. Nadat zij echter aan het eerste kruispunt links waren gegaan, in plaats van rechts, kwamen zij na verloop van tijd terecht in de koude barre toendra. Als beloning voor hun religieuze volharding liet Allah echter toe dat ze gered konden worden.
Oud 25 augustus 2004, 17:02   #74
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
HAHAHA die verwijzing naar de LOTR-saga is hilarisch, ik had dat nog niet gehoord maar zijn er werkelijk mensen die dat doen en dan nog verwachten serieus genomen te worden?
Als er al 1 moraal is, in dat verhaal, is dat de wereld gered werd door de verschillende volkeren die de handen in mekaar geslagen hebben. En toevallig, héél toevallig, was het de blanke MENS die door zijn machtsgeile hebzucht het onheil over middle-earth heeft gebracht (hij wou de ring niet vernietigen) en waren het de zwaksten en kleinsten (de hobbits) die de wereld redden (na trouwens nog eens door een blanke man in de problemen te zijn gekomen)

Nou Tolkien draait zich om in zijn graf, als hij jouw vrije interpretatie leest van zijn boek. Jij hebt duidelijk de boodschap en de moraal niet begrepen
Ja, oriana maar Philippe heeft in een toespraak heldhaftig geroepen : "And for all that is dear to you in this world, I bid you stand, men of the West, and fight!"
Oud 25 augustus 2004, 17:24   #75
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Ja, oriana maar Philippe heeft in een toespraak heldhaftig geroepen : "And for all that is dear to you in this world, I bid you stand, men of the West, and fight!"
God ja, dat is juist nou, van grootheidswaanzin gesproken, Aragorn is 1000 keer knapper, slimmer EN heldhaftiger dan Phillippe ooit zal zijn.
En Aragorn was nederig en sloeg de handen samen met de andere volkeren.
Voor mij heeft die Phillippe meer weg van Sauron dan van Aragorn, als er dan toch moet vergeleken worden
Oud 25 augustus 2004, 17:54   #76
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is elke keer hetzelfde , de BBC vervormt de waarheid , verandert cijfers etc ...
Maar durf niet te suggereren dat de cijfers van Rafke zijn NIS verkeerd zijn , want dan zijn we verzuurd , nochtans kan je die cijfers op 101 manieren interpreteren : belgen , niet-belgen
En wat zou het NIS er volgens jou bij te winnen hebben om "verkeerde cijfers" te publiceren? Zij hoeven daar geen spectaculaire reportage van de maken; het enige wat zij doen is gegevens verzamelen om ze te verwerken in droge statistieken.

Citaat:
Oud 25 augustus 2004, 17:56   #77
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
blablablabla , je moet geen details geven , feit is dat het gebeurt is . De volgende provencies zullen volgen , de volgende stap kan gezet worden ...
10 jaar geleden zou je gelachen hebben als iemand gesuggereerd zou hebben dat de sharia in 1 provincie van kracht zou zijn , onder bepaalde voorwaarden weliswaar . Nu is het zover ! Wat binnen nogeens 10 jaar ?
Het zijn juist die details die een genuanceerd beeld geven, beste en eerlijk gezegd verkies ik ruimschoots dat genuanceerde beeld boven jouw sloganeske one-liners waarmee je de waarheid probeert geweld aan te doen.

Citaat:
Oud 25 augustus 2004, 18:00   #78
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoveel goeds valt er niet te vertellen over vreemdelingen en islam, het zal dus al bij al wel meevallen. Meestal van die naïve linkse praat die gemakkelijk in de grond te boren is.
Wees vrij om positieve zaken over vreemdelingen te posten, het zou eens een welgekomen afwisseling zijn. Niks te vinden? Zijn de reserves uitgeput?
Oud 25 augustus 2004, 18:14   #79
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Zoveel goeds valt er niet te vertellen over vreemdelingen en islam, het zal dus al bij al wel meevallen. Meestal van die naïve linkse praat die gemakkelijk in de grond te boren is.
Wees vrij om positieve zaken over vreemdelingen te posten, het zou eens een welgekomen afwisseling zijn. Niks te vinden? Zijn de reserves uitgeput?
Die goede dingen hoeven niet persé in de pers te verschijnen. Het is volgens mij een beetje eigen aan de pers om vooral het slechte nieuws te brengen, zowel over allochtonen als over autochtonen.

Positieven zaken over vreemdelingen? Ik zie in de sportwereld bijvoorbeeld heel wat anders gekleurde medemensen (ik ken vrees ik bitter weinig van sport, dus namen schieten me niet meteen te binnen) die goede prestaties schijnen te leveren.

Citaat:
Oud 25 augustus 2004, 18:24   #80
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die goede dingen hoeven niet persé in de pers te verschijnen. Het is volgens mij een beetje eigen aan de pers om vooral het slechte nieuws te brengen, zowel over allochtonen als over autochtonen.
Is het ooit al eens bij u opgekomen dat er misschien weinig positiefs te melden valt? Daarom is multiculturaliteit ook achterhaald en niet realistisch. Wat stel je voor, censuur invoeren?

Citaat:
Positieven zaken over vreemdelingen? Ik zie in de sportwereld bijvoorbeeld heel wat anders gekleurde medemensen (ik ken vrees ik bitter weinig van sport, dus namen schieten me niet meteen te binnen) die goede prestaties schijnen te leveren.
Is dat alles? Wat heeft dat met vreemdelingenbeleid of integratie te maken? Mourhit was ook zo'n leuke jongen, het perfecte toonbeeld van geslaagde integratie! 8) Tot hij zijn ware aard liet zien.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be