![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() [font=Arial]Pakistaanse christen overlijdt na ernstige folteringen [/font]
[font=Arial]QUETTA - Een 23-jarige Pakistaanse christen, Javed Anjum, is op 2 mei overleden aan zware verwondingen die islamitische militanten hem hadden toegebracht omdat hij weigerde zich tot de islam te bekeren. [/font] [font=Arial]Javed Anjum stierf begin deze maand na vijf dagen marteling, meldt de Britse mensenrechtenorganisatie Christian Solidarity Worldwide (CSW). [/font] [font=Arial]Anjum, afkomstig uit Quetta in het district Toba Tek Singh, raakte op 16 april vermist nadat hij op weg was gegaan naar een bruiloft in Pir Mahal. Zijn vader, Parvez Masih, meldde dit bij de plaatselijke politie. Ook gaf hij de vermissing door aan de plaatselijke televisiestations. Enkele mullahs van de madrassa (islamitische school) Jamia Hassan Bin Ali-ul-Murtaza in het dorp Chak leverden Javed Anjum op 22 april bij de politie af. Ze stelden dat hij een dief was die had geprobeerd hun waterpomp te stelen. [/font] [font=Arial]In plaats van hem te arresteren, liet de politie meteen Anjums vader komen: de jongeman was ernstig verwond en niet meer bij kennis. Hij moest onmiddellijk naar het ziekenhuis worden overgebracht. [/font] [font=Arial]Elf dagen verbleef Anjum in het Allied.Inmiddels is duidelijk dat de 23-jarige Pakistaan vijf dagen en nachten achtereen is gefolterd door moslimextremisten van de madrassa. Tegenover de politie verklaarde Anjum even voordat hij stierf: „Ik was vlak bij de islamitische madrassa op zoek naar water. Ineens trokken de mullahs me mee naar binnen. Ze zeiden me dat ik een dief was en de waterpomp probeerde te stelen. Ik ontkende dat en zei tegen de islamitische leiders dat ik een christenjongere en student was. Ik was hier gekomen om een bruiloft bij te wonen. [/font] [font=Arial]Zodra de islamitische extremisten hoorden dat ik een christen was, eisten ze van mij dat ik me tot de islam bekeerde. Ik weigerde dat, waarop ze me begonnen te martelen. Ze gingen daar van de vroege ochtend tot de late avond mee door. Ze folterden me enorm en vroegen me steeds weer of ik de islam wilde accepteren of niet.” [/font] [font=Arial]De marteling bestond onder meer uit het toebrengen van elektrische schokken en behandeling met een heet strijkijzer. In totaal had Anjum 26 wonden, aldus CWS. In het ziekenhuis in Faisalabad stelden artsen vast dat hij 26 wonden had. Zijn nieren en blaas werkten niet meer, zijn gehoor was beschadigd door de elektrische schokken en zijn rechterarm bleek gebroken te zijn. [/font] [font=Arial]Dit is een voorbeeld van een behandeling die christenen in Pakistan voortdurend boven het hoofd hangt. [/font] [font=Arial]De Britse organisatie CSW laat weten diep bezorgd te zijn over de situatie voor christenen in Pakistan. ,,Dit is een tragedie, en een voorbeeld van de vervolging waarmee Pakistaanse christenen te maken krijgen'', verklaarde de Britse directeur Stuart Windsor. Hij vraagt de autoriteiten om de marteling te onderzoeken en de schuldigen te vervolgen. Volgens een eigen verklaring is de politie een onderzoek gestart en heeft ze een concrete verdenking tegen zeven personen. Windsor roept ook de internationale gemeenschap op de zaak bij de Pakistaanse overheid aan te kaarten.[/font] [font=Arial]Ook ons hangt dit boven het hoofd. Wanneer men de islaminvasie verder laat uitdijen en moslims hier een etnische meerderheid worden bestaat de kans dat moslimextremisten de islamstaat uitroepen en het islamitisch recht invoeren. De executies en amputaties zullen ons dan terugbrengen naar de donkere middeleeuwen en martelingen zullen aangewend worden om ongelovigen te bekeren tot de islam. De multicultuur zal eindelijk barsten, alleen maar om plaats te maken voor de islamcultuur: een cultuur van geweld en onderdrukking. Als het nieuwe grondgebied is veroverd dan hebben de "ongelovigen" het recht om als Dhimmies in leven te blijven, mits zij belasting betalen aan de islamitische heersers en volledig ten dienste staan van de moslims. Ongelovigen die geen christen of jood zijn dienen dan volgens de islam gedood te worden. [/font] [font=Arial]Willen we onze democratie en cultuur veilig stellen dan moet men de islamkolonisatie terugdringen en werk maken van een terugkeringsbeleid voor vreemdelingen! [/font]
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 23 augustus 2004 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar toch, waar ligt dat? QUETTA? ![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dit is de forum regel omtrent het copy/pasten van krantenartikels: Citaat:
"Copy/ pasten omdat het niet in het links grut hun achterlijke kraam past" staat er niet bij. ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vreemdelingenbeleid HOEFT ook niets te doen aan de expansie van de moslimpopulatie. Martelpraktijken komen er helemaal niet vanzelf. In België bestaan er wetten die dat soort zaken strafbaar maken en bij mijn weten is er geen enkele noemenswaardige politieke strekking die daar verandering in wil brengen. Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Onze "Einstein" Raf beweert het volgende : Martelpraktijken komen er helemaal niet vanzelf.
Daarin moet ik je volkomen gelijk geven. Martelpraktijken komen er inderdaad niet vanzelf. Daar heb je immers moslims voor nodig. Het geposte artikel is een bewijs van de onverdraagzaamheid van de religie die de Islam is tegenover niet-moslims en in welke mate die onverdraagzaamheid zich wel durft te uiten naar niet-moslims toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van een barbaarse godsdienst mag men enkel barbaarse praktijken verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Onder de sharia riskeert Rafke 'onmanning' inclusief afsnijden van little percy!
Hij ziet er allicht naar uit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En jij verwacht dan dat men je au sérieux neemt? Je zou misschien beter eerst eens leren om een minimum aan wellevendheid op te brengen tegenover je forumgenoten en het gescheld achterwege laten... Voor mij hoeft er helemaal geen terugkeerbeleid te komen. Er is geen enkele reden waarom wij hier meer aanspraak op dit deel van de wereld zouden mogen maken dan de mensen die jij hier weg wil. Momenteel maken de vreemdelingen zo'n 10% van de bevolking uit en dan gaat het nog voornamelijk over Italianen, Nederlanders en andere Europese nationaliteiten. De moslims maken slechts een miniem deeltje van onze bevolking uit. De extremisten waar jij het over hebt zijn daar dan nog slechts een fractie van. Jouw doemscenario zal dus nog niet voor de nabije toekomst zijn... Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, beste, het geposte artikel toont inderdaad aan dat er onverdraagzaamheid bestaat van de ene religie tegenover de andere, of laten we maar zeggen de onverdraagzaamheid van religies in het algemeen, maar het heeft uiteindelijk NIETS te maken met het vreemdelingenbeleid in België en DAAROVER gaat het nu eenmaal in dit forumonderdeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij zelf eigenlijk wel wat je allemaal zevert? Of kadert dit in de "uitgebreide rechtse argumentatie" waarvan je van jezelf vindt dat je er zo in uitblinkt?
|
![]() |
![]() |