![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ze" moeten niets, een oproep is geen verplichting. Als je u bezig hoort dan mag BDW niet eens meer praten.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En net daarom vind ik het bijzonder jammer, dat ook u uw stem mag uitbrengen. Het is door naiëve idioten zoals u, dat het zover is gekomen.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 7 januari 2014 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als de voorzitter van uw voetbalclub dus de niet herrieschoppers onder de supporters aanspreekt en hen oproept om zich duidelijker af te zetten tegen de herrieschoppers, dan is het logisch dat de niet herrieschoppers zich zullen aangesproken voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Sinds wanneer komen alleen religies in aanmerking voor het veroorzaken van miserie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zou normaal zwaar beledigd moeten zijn; maar wetende van wie het komt, zal ik dit gewoon negeren. U begrijpt niet één simpele vergelijking; u heeft problemen om abstract een situatie te analyseren en doorgaans worden uw conclusies gevoed door een gebrek aan kennis. U verweert zich niet. U tiert in het rond. U sleurt als een wanhopige drenkeling begrippen als 'blood and honour' op de tafel; om toch maar gehoord te worden. In wezen, heeft u nog niets gezegd.
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Ja. U bent mede verantwoordelijk!
![]() |
#72 |
|
![]() Bedankt om mijn punt (dat het nooit genoeg zal zijn) te bewijzen. Kom eens wat meer buiten ofzo? Sharia4Belgium had helemaal geen grote aanhang onder moslims, wel integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou normaal zwaar beledigd zijn, zeg je. Dan vind ik het vreemd dat je niet kan begrijpen dat moslims zwaar beledigd worden wanneer je hen hetzelfde voorstelt met moslimextremisten te doen als dat wat ik jou voorstel met Blood and Honour te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil, Sonny is geen Blood en Honour, moslims zijn wel moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
net zoals van elke voetbalploeg/supportersvereniging verwacht wordt dat ze zich distanciëren bij elke misdraging van die spionkop van een paar tientallen individuen je hoort die clubs of verenigingen toch ook nooit zagen over t feit dat ze zich moeten verontschuldigen of distanciëren ??? ... nee, je hoort die terecht elke keer afstand nemen van die paar heethoofden meer wordt er echt ni gevraagd hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Maar serieus, ik denk dat er andere zaken zijn die nog meer miserie veroorzaken. En dan heb ik het niet over natuurrampen. Ik verwacht van een neoliberaal als BDW echter niet dat hij zou inzien dat het kapitalisme de grootste veroorzaker van miserie is. De uitwassen daarvan zie je immers vooral in de derde wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U ontwijkt de vraag heel bewust! Als ik vraag, welke Ferrari het snelst rijdt, dan gaat u mij toch ook geen antwoord geven in de zin van: 'Alsof alleen Ferrari's snel kunnen rijden'? Of wel soms?
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Komaan, ben je nu echt zo blind. Je leest toch hier ook hoe zijn uitspraken worden geïnterpreteerd? Volgens sommigen was hij zelfs veel te voorzichtig en had hij niet het extremisme, maar de islam zelf moeten benoemen als het grootste probleem. Volgens anderen is iedereen die ook maar enige kritiek op zijn uitspraken heeft al een extremist. |
|
![]() |
![]() |