![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daar nog bij dat het ja vooral alleenstaanden zijn die spaarzaam moeten zijn want sowieso houden zij het minst over van hun slaris en moeten voor alles alleen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je straalt meer rust uit.....je wordt wat wijzer en bedachtzamer en je hebt in veel gevallen wat meer luxe en financiele middelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat merk ik ook aan het gedrag van mijn vader ten opzichte van zijn kleinkinderen van mijn zus...weinig met mij op avontuur gegaan en nu hij zestig is, begint hij bij te draaien en kan hij meer tijd vrij maken om met die kinderen te spelen en weet ik veel wat...het steekt dat hij dat met mij nauwelijks heeft gedaan...een brug te ver ? Ik weet het niet, sta er nu zelf onverschillig tegenover ondanks zijn pogingen om het met mij nog goed te maken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er is een leverage effect: de kosten voor huisvesting, vaste lasten, enz...verdubbelen niet als je met twee woont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een alleenstaande met een hypotheek zit ook diep in de schulden hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is de zorg voor de kleinkinderen slechts deeltijds ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het moet al zijn dat je als alleenstaande een uitzonderlijk hoog inkomen hebt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Overdag maffen gaat dan niet he, dan hebben die koters ook aandacht nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook maar zeer tijdelijk he.....en een 60 'er raakt makkelijker uit zijn bed wegens minder diepe slaap dan een twintiger.....en die 60'er moet niet meer gaan werken ook nog.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2015 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten die leeftijdsvork zou ik dus "uitbesteden". Voor de rest moet ik daar nog niet teveel commentaar op krijgen. Als mijn nieuwe eventuele heksie perfeksie - op voorhand goed doorsproken - er mee akkoord is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maargoed, ze weten wat het is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed, nu weet ik niet wat ik ga doen, zal maar ingaan op zijn hulp nu het moment er is om iets te kopen zodat ik wat ruimer kan gaan wonen, ben er beetje mee bezig maandagavond ga ik bekendmaken hoe en wat ik wil...denk wel degelijk dat het haalbaar is om een te renoveren woning al te bewonen en de renovatie in fases te doen, naar gelang mijn budget het toelaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Das het laatste wat ik wil, maar anderzijds als ze er zelf om vragen omdat er geen andere oplossing ophanden is...ik stel me voor mits goed afspreken het wel voordeliger is als je eens zonder kinderen een avondje uit wil gaan...kinderen die af en toe een geen aandacht krijgen van de ouders gaan dat op den duur wel waarderen dat ouders elkaars aandacht ook nodig hebben om de kinderen alleszins nog aan te kunnen, eens ze wat ouder worden en opgroeien !
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 27 december 2015 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dubbelpost, krijg weer die dekselse "bad gateway" op mijn scherm, grrr !
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 27 december 2015 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat ?, zolang je jezelf goed onderhoud is het gelegen aan je eigen geestelijke flexibiliteit om de 70 te halen en dan op pensioen te kunnen...ik beweer hierover niets alleen hoe meer je je belast is het omgekeerde juist de stelling van wat jij aangeeft !
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 27 december 2015 om 20:44. |
![]() |
![]() |