![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Juist ja...
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Een kleine groep psychopaten met geld, hebben een iets grotere groep sociopaten met ambitie, een verhaaltje in de wereld laten sturen; angst en segregatie. “Works everytime and anytime” Een echte PT Barnum slogan. De bange schaapjes waren er altijd al om gewillig naar de slachtbank te leiden, en zullen er na wij al heeeel lang dood zijn (naar alle waarschijnlijkheid van iets anders dan eender welk virus ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan laten ze je misschien gerust als je ligt te sterven. Maar, ik vermoed dat je nog in de leeftijdscategorie zit waar je nog veel noten op je zang kan hebben. Laatst gewijzigd door Rudy : 23 september 2021 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb vandaag nog eens een grafiekje gemaakt met de data van Sciensano... (bron: https://www.sciensano.be/en/covid-19-data) WTF is truly going on ? Laatst gewijzigd door StV : 23 september 2021 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijken hoe slecht het gaat met een ander. Daar houden mensen van. Hoe slechter hoe liever.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weten we al lang. Je reageert naast de kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De titel van deze draad is "Pfizer vaccin veilig verklaard voor mensen vanaf 5 jaar" !!! Welke immorele sadistische idioot denkt er zelfs nog maar aan om een vaccin te gaan testen in deze leeftijdsgroep op basis van deze cijfers ? (buiten Josef Mengele zelve) Laatst gewijzigd door StV : 23 september 2021 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Als je hier bent om de religieuzen te overtuigen niet meer te geloven, dan ben je aan het verkeerde adres. De posities zijn ingenomen, en het is een loopgravenoorlog. Mijn positie is dat covid een sprookje is om de bange schaapjes braaf te laten luisteren. Zij geloven het sprookje. Daar sta je tegenover. Welkom op het forum
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De cijfers zijn toch overduidelijk en ze staan vlak voor hun neus, voor iederen vrij te raadplegen !. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou kunnen gedacht hebben dat mensen de feiten niet kennen, en daarom de expert geloven. Nee. Veel mensen verbieden zichzelf van na te denken en zelf een redenering op te bouwen. Een expert mag een plotje tonen waarop staat: 90% van de doden zijn boven de 65 jaar, 0.1% jonger dan 25 jaar en daarbij zeggen: deze cijfers tonen aan dat kinderen een groot gevaar lopen, en het rare is dat mensen dat slikken. Zij zullen U zelfs herhalen: "kinderen lopen een groot gevaar want 90% van de doden is ouder dan 65 jaar, zoals professor Zonnebloem op TV heeft gezegd". Ze zullen U een linkje geven naar het stukje TV programma waar die professor Zonnebloem dat vertelt. DAT is iets dat mijn mond laat openvallen. Meer nog, als je dan zegt: "maar kijk eens, Jef, dat plotje geeft toch aan dat kinderen helemaal geen last hebben van corona", dan krijg je op je neus "weet jij het beter misschien dan professor Zonnebloem ? Heb jij daar wel een diploma voor ? Alle grote professoren zeggen dat kinderen groot gevaar lopen !". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reden is dat sommigen overheid zien als hun verzorger en hun sinterklaas, en daarom de piste dat ze liegt en bedriegt bij voorbaat uitsluiten, niet eens beginnen zelfdenken.
Dat is de strategie van de grote leugen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ge weet het toch niet beter dan mama zekers". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- dan wordt je beter besmet als je nog steeds onder bescherming bent van het vaccin - dan heeft het geen nut om kinderen in te enten met iets wat gevaarlijker is dan de ziekte zelf Ik bedoel, die logica is toch duidelijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Papieren bitte!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 september 2021 om 10:16. |
![]() |
![]() |