![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over schadevergoeding voor het dwingen van bedrijven om te sluiten. Hen verbieden hun activiteit uit te oefenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zever over covid en covidmaatregelen horen niet thuis in een debat over de energieprijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem de vrijheid om de draad even uit te breiden.
De draadtitel: Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paarden worden vanaf nu in Europa opgenomen in de lijst met goederen en diensten die in aanmerking komen voor de verlaagde BTW-tarieven. Dwz dat is een EU beslissing die toelaat om dat tarief in te voeren. Elk EU land moet daar zelf over beslissen. In België is dat nog niet gebeurd. Of dat gaat gebeuren? Geen idee. Mijn persoonlijke mening. België heeft nogal een grote ‘produktie’ voor zeer dure paarden. Dat zijn voor mij luxeprodukten. Zelfs minder dure paarden bij particulieren zijn voor mij luxeproducten. En Vautmans is blijkbaar een paarden’freak’. Ik betwijfel of wat zij zegt het VLD standpunt is.
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerenzonen en boerendochters die in hun vrije tijd zich wat bezig houden met paardrijden of sommige rassen als levend erfgoed trachten te behouden .... ja, laat die maar veel betalen.
Toppaarden voor export: wordt op export btw betaald?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben meestal de enige Belg als ik tank of ténk.
|
![]() |
![]() |