![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: FEDRALISME AFSCHAFFEN? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 54,17% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
22 | 45,83% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Stubaf. : 27 april 2005 om 19:44. |
||
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is dan de zoveelste keer dat de nationale voorzitter van de bub zijn schup afkuist omdat hij in zijn eigen verzinsels verstrikt geraakt. Hij maakt zich niet moe aan mensen die hem veel te goed doorhebben.
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand in de zuidelijke Nederlanden vroeg een afscheiding. Zelfs de Franstalige bovenlaag in steden als Gent, Antwerpen, Maastricht en Brussel waren door en door orangistisch. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Fedralisme hoeft niet verkeerd te zijn, het unitaire geval zal toch niet lukken.
#68 |
Banneling
|
![]() "Hans1" schijnt plots verdwenen te zijn, na met veel tromgeroffel en verbaal vendelgezwaai zijn peiling te hebben opgezet. En die vent is dan "nationaal voorzitter van de Belgische Unie - Union Belgique". Jan VDB en ik wachten namelijk nog op de bronnen die zijn "groot gelijk" aantonen.
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan Hans inderdaad worst wezen wat meer dan 99% denkt. Hoe arrogant moet iemand zijn om hier publiekelijk een hoop onbewijsbare verzinsels neer te poten en anderen van leugens te betichten die naar de peilingen vragen die zouden kunnen bevestigen wat Hans zich inbeeldt? Wat een oen moet je zijn om, telkens weer, af te gaan als een gieter en weg te lopen als je in je blote kont staat met het excuus dat je je niet moe maakt 'omdat het de moeite niet loont'? Komaan Hans, trek die pantalon weer op en geef ons 1 (één) van de vele peiligen van die 'objectieve studiebureaus' waar jij je mosterd vandaan haalde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2005 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu stel je daar eens een goede vraag, knuppel, ik had er nog niet eerder aan gedacht maar ik heb inderdaad voor zover ik weet nog geen peiling gezien in die richting.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bubbbels hebben een tijdje geleden iets gepost van een Franstalige kontenkruiper aan de ULB maar ik weet niet meer precies waarover die precies ging. Hij kwam, hoe verwonderlijk, in de bubkraam van pas.
De vraag is wat de 99% waard is waar ze hun 'enquete' op richtten.
#74 |
Banneling
|
![]() Het lijkt erop dat alleen Hans zijn met veel gekrijs opgezette topics een "Totale Mislukking" zijn.
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt niet alleen zo.
#76 |
|
![]() Zijn topics doen me denken aan de toespraken van een bepaalde besnorde duitser. Schuddende wijsvinger, bezweet aangezicht, geschreeuw... HänSS heeft het allemaal.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) Het merendeel van de Vb-kiezers koos volgens studies niet voor het VB omdat ze de 'wantoestanden' tss Vl en Wal weg willen maar gewoon op het VB stemden omwille van de vreemdelingenproblematiek. Het VB is een separatistische partij die leeft van de vreemdelingenproblematiek en niet van het communautaire.
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ooit al gehoord van het beïnvloeden van de kiesuitslag door media en andere spelers in de maatschappij? Of wat met kiesdrempels die velen hun stem laten verloren gaan. Hoe correct is een kiesuitslag als alles onder de 5ù% doodgezwegen wordt? De vraag is dan in hoeverre de kiesuitslag nog de werkelijke wil van de mensen benaderd. Wellicht zal hier nu een zagerig antwoord op komen genre 'ik heb het u al zoveel keren uitgelegd,...' maar goed, ieder zijn ding.
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De peiling bewijst het: de nachtmerrie van het federalisme zal spoedig eindigen, en België zal weer opstaan! De toekomst is aan ons!
|
![]() |